Tor Magnus Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Etter heftig regn på kanoturen og omtenksomme medpadlere med tarp så har jeg bestilt en Dovre 3x3 tarp fra magasinet. Men jeg kommer til å seamseale min! 5 Siter
LightDan Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Då har packen från Zpacks kommit i måndags. Arc Blast ryggsäck 45L, med extra avtagbara lommer. Hexamid Solo Tent med ett par små modifikationer. Challenger Rain Pants och Jacket. Regntrekk i Cuben till ryggsäcken. Diverse materialer till olika projekt, som sovepåse till hund, lårings i Cuben, ska försöka sy mig tunna byxor i Pertex och en del annat. @Reeiss, här är ett första intryck av regntöy. http://www.fjellforum.no/topic/36097-zpacks-regnt%C3%B8y/#entry329231 3 Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Henta akkurat en Primus Eta Power på gmax. 999kr men nå må jeg ha ny stekepanne, siden min Primus LiTech er akurat for liten. Noen tips? Siter
Storli Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Nye fjellstøvler. Crispi Skarven! Samme som jeg hadde fra før. Beste fjellskoa jeg har hatt. Siter
Kimmern Skrevet 3. juni 2015 Skrevet 3. juni 2015 Smatt innom Salomon/ Arcteryx- butikken i Vestby og fant endelig de riktige fjellstøvlene: http://www.fjellsport.no/produkter/fottoy/fjellstovler/salomon-quest-origins-gtxr-br-bk-qck.html Det gjorde meg ikke ille til mote at prisen på outleten var 1610 kr i motsetning til 2200 og oppover. Siter
HunterHunted Skrevet 4. juni 2015 Skrevet 4. juni 2015 Aclima Coolnet-sett. Har nå innsett at Woolnet-settet er for varmt over 5 plussgrader.... 1 Siter
Barild Skrevet 4. juni 2015 Skrevet 4. juni 2015 Etter altfor mye nøling/sondering av markedet/osv har jeg endelig bestilt: Hilleberg Allak, Hilleberg Tarp 10, Osprey xenith 105 og Fjellreven keb buksa. Gleder meg virkelig til å teste dette utstyret 3 Siter
7homas Skrevet 5. juni 2015 Skrevet 5. juni 2015 Gikk på nok en smell....Therm-a-Rest NeoAir XTherm Large Hadde ikke trengt så langt, men Regular er så forbanna smalt at armene ligger på bakken ved siden av 3 Siter
sandress Skrevet 5. juni 2015 Skrevet 5. juni 2015 Skulle forbi Drammen i dag og rett før jeg dro fikk jeg melding fra Magasinet om salg i helgen. Det ble 100 liters vanntett pakksekk med reimer så den kan bæres som ryggsekk. 299,- 2 Siter
tronn Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Jeg har fått en Optimus Vega i bursdagsgave av min kjære 6 Siter
+Robinson Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 http://tequila.no/Padleutstyr-Kajakkutstyr-tequila-no/Transport/Lagring/Kajakk-og-kano-tralle/Railblaza/RAILBLAZA-C-Tug-Kayak-and-Canoe-Trolley-Kajakk-og-kano-tralle15931-p0000001908 Kjøpte en kano/kayak tralle. Ville egentlig ha en Bever tralle, men den er ikke å oppdrive. Det får bli som i sangen til Vidad Sandbek : Hvis man ikke kan få den man vil ha, får man ta den man kan få. Så det ble denne... Siter
Barild Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Kan tilføye Koteka 290 til den allerede altfor dyre handlelisten min Siter
tklami Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Fikk en liten presang fra min bedre halvdel som jeg kan leke med noen uker framover med nå. Et lite ekkolodd. Funker fint med packraften,så nå kan jeg sjekke hvor det kan ligge noen groper og hvor vannet er meget grunt 2 Siter
Svandal Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Da har feriepengene kommet inn, og vettet ut Har blitt: Exped Lightning og Flash Pocket Leki Cork Vandrestaver +div småting ...så nå mangler bare ferien 1 Siter
pahatlem Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Én Gossamer Gear LT4S vandrestav (Hadde én fra før) +To Gossamer Gear forlengere for vandrestav som teltpåle =Mulighet for sweet, sweet "inverted V"-oppsett av Duomid'en min, á la sånn: #sjekkepakkesporingfemgangeridøgnet Siter
blured Skrevet 10. juni 2015 Skrevet 10. juni 2015 Har solgt eldre vandresekk, telt og liggeunderlag, ooog fått feriepenger... så har nå gått til innkjøp av: Arc'teryx Altra 85 + tilhørende regntrekk Hilleberg Nallo 3 (grønn) Exped Downmat 7 UL M Snow Peak Multi-Compact Set Titanium Fire-maple Titanium Spork MSR pocket rocket Brynje Classic trøye Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 11. juni 2015 Skrevet 11. juni 2015 Hilleberg Stangholdersett for innner telt til Staika, så jeg slipper og svette i hele sommer. Norrøna para ranger 120L, så jeg slipper og ha det meste utstyret på utsiden av sekken, en 85l Lilli sport sekk. Norrøna Waterproof Innerbag til sekken, som vist ikke var helt vanntett. Siter
Henrik Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Exped SynMat UL 7 LW og flere hilleberg Y-plugger. 1 Siter
Per Fredrik Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Siste innkjøp til den planlagte kanoturen min med start fra Trondsbu / Tinnhølen. Kjøpte The North Face 90 liter bag. Nå er det bare å vente til snøen går. Siter
HunterHunted Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Skulle innom GMAX på Lade for å kjøpe regntrekk til en liten ryggsekk. Kom ut igjen med Kovea Moonwalker gassbrenner og Primus Eta Pot 1 liters med varmeveksler. Regntrekket hadde de ikke.... 3 Siter
perbl Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Endte opp med en Primus Omnilite Ti i dag, fikk lyst til å oppgradere gammelt Trangiasett. Brenner av denne sorten er ny verden for meg, får vel gjøre det enkelt og satse på gass i sommer. Lekker liten sak som jeg tror skal funke prima til bikepacking og generell bruk. Siter
TerjePerje Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Siden regnet bare øser ned her i Trøndelag gjelder det å kle seg etter været. Bukse, pustende og vanntett,Stormberg Holfossen. Fjellsko ble utrolig lette La Sportiva Core. http://www.xxl.no/villmark/fjellsko-og-jaktstovler/fjellsko/la-sportiva-core-gtx-tursko-herre/p/1106555_1_style. Så idag søndag går turen inn i fjellet ved Storlien for å teste varene i klissvåt myr og over enkelte snøklatter. "Håper" skitværet holder seg. Neste helg begynner seks ukers ferie her oppe på Storlien med dagstursekk og fluestang. Siter
Lar5 Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Fenwick wild wings 764 og Abu Garcia cardinal stx5 Siter
Populært innlegg tomgri Skrevet 13. juni 2015 Populært innlegg Skrevet 13. juni 2015 Hus !!! 10 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.