Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvis noen finner rosa Crocs i str 13US er det bare å si ifra. 

Crocs er forøvrig det beste skotøyet til fjelltur. Brukes både i camp og på elvekryssing. Enkle og få på og av, lette, og tåler masse juling. Og ikke minst billig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tronn skrev:

Hvis noen finner rosa Crocs i str 13US er det bare å si ifra. 

Crocs er forøvrig det beste skotøyet til fjelltur. Brukes både i camp og på elvekryssing. Enkle og få på og av, lette, og tåler masse juling. Og ikke minst billig!

Helt riktig... de kan være så stygg de bare vil... mer praktisk fottøy skal du lete lenge etter. Fantastisk grep i de også på våt stein! Jeg så de hadde Rosa i str 13 på Sørlandsenteret (xxl) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tshansen skrev:

Helt riktig... de kan være så stygg de bare vil... mer praktisk fottøy skal du lete lenge etter. Fantastisk grep i de også på våt stein! Jeg så de hadde Rosa i str 13 på Sørlandsenteret (xxl) 

Gode er de, men jeg synes kanskje de tar litt mye volum. Er ikke så veldig fan av å ha masse dinglende rundt på sekken. Har selv sett på noe ala sandaler men ikke funnet noe lett og kompakt jeg liker enda, må kanskje bite i eplet og kjøpe meg noen crocs jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tronn skrev:

Crocs er forøvrig det beste skotøyet til fjelltur. Brukes både i camp og på elvekryssing. Enkle og få på og av, lette, og tåler masse juling. Og ikke minst billig!

Sporer av nå, kanskje burde dette skilles ut som en egen Crocs tråd? Ville bare føye til at jeg har vurdert å ha slike i sekken til elvekryssing, men tror at  jeg fort kan kan vrikke foten med slike. Er som regel stenete der jeg går, ikke bare sandbunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans Trysil 2. Telt fra XXL.

Skal teste det på fjellet de nærmeste dagene og skrive en rapport. Det bør vel være bedre enn telt som Biltemas "Roskilde"........?

Er dessverre ikke meldt regn.

Tør ikke bruke Ringstind 2 mer før det er reparert og har fått ny stang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Thoreau skrev:

Bergans Trysil 2. Telt fra XXL.

Skal teste det på fjellet de nærmeste dagene og skrive en rapport. Det bør vel være bedre enn telt som Biltemas "Roskilde"........?

Er dessverre ikke meldt regn.

Tør ikke bruke Ringstind 2 mer før det er reparert og har fått ny stang.

Gratulerer med nytt telt. Bør være ganske bjørnesikkert dette med tanke på modellnavnet? 🤪

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha meg en turshorts og endte opp med Bergans i en isblå farge. Den jeg absolutt ikke skulle ha. Men den eneste som var igjen i butikken. Og når jeg fikk den på, så likte jeg farge. Den matcher jo turskoene 😂 Så du er ikke alene @Elisabethsk babyblå er ikke så mye bedre enn rosa. 

 

E73920B7-9908-4774-A674-A679F06B3710.jpeg

  • Hehe 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kimball skrev:

Hmm Mye Crocs her nå og det sniker seg inn en liten kjøpslyst (hjernevasking på høyt plan) for crocs.

Hva er vekta på Cocs?

Hilsen en Crocs jomfru😳

Sånn ca ingen ting 

2A00E459-C17F-404B-8ECC-BE24C01A7A9C.thumb.jpeg.89e86983d2dd3554df1dacddcc534563.jpeg

De blå ble kjøpt for tur for hundre år siden. Og så har jeg et par i gull, for bruk ned til kjelleren, og til søpla. Ikke noe lengre enn det altså  😂 og vekta viser en sko i størrelse 35. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2018 den 17.00, whistler skrev:

Gratulerer med nytt telt. Bør være ganske bjørnesikkert dette med tanke på modellnavnet? 🤪

Hvem vet. Heldigvis skal jeg ikke til et bjørneområde denne gangen. Godt å kunne puste fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Memento mori skrev:

C53CE2D9-8083-497F-B174-735BEF39205E.jpeg.3dc505592c238f61af3b6debbbe9f63d.jpeg

6 stk Hilleberg 3 mm barduner, skal brukes til å oppgradere et Helsport Nordmarka 2 telt, som har i utgangspunkt veldig enkle barduner. Du får mere kvalitetsfølelse på et telt om det er gode barduner👍

For et par uker siden kjøpte jeg også disse bardunene med samme plan for et Helsport Fjellheimen! Med samme begrunnelse! 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.