Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Hvilke telt har du i samlingen din?

Anbefalte innlegg

Mountain Hardwear Shifter 4 - Forholdsvis lett og praktisk til tur med ungene. Bra høyde innvendig og enkelt oppsett. 

Terra Nova Jupiter Lite Bivi - Blir vel ikke stort mindre enn dette? Til tørre turer med lav profil. 

Pop up telt fra Coop - Kjekt å ha med på stranda. 

Knappetelt - Kult med canvas? 

+ diverse tarp greier i ulik form og fasong.

Mulig det blir et lettvekts 4 manns om et par år når minste kan gå litt lenger. Har lyst på MLD Supermid. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden gjenspeiler nok litt av galskapen som har utviklet seg i friluftsmiljøet siste årene..... Jeg klarer meg helt fint med mitt ene telt jeg   Helsport Fjellheimen Camp 3 Pro 

Det beste med den tråden her er at jeg ser at andre er mer teltgale enn meg, samboer vil fra nå av bli henvist til denne tråden når han bemerker at jeg allerede har "et telt"

Niak når jeg padler tur med kajakk med liten lastekapasitet eller padler alene.  Eller når jeg vandrer alene i fjellet.   Staika når jeg padler på tur med kajakk med stor lastekapasitet eller når vi er to i samme telt. Nallo 3 GT når jeg skal bære telt i ryggsekk og ha det luksuriøst i fjellet.  Nammatj 3 GT er et fint solo vintertelt når jeg drar på vintertur alene.  Spitsbergen pro når jeg har med madammen.  Og Helsport Fjellheimen når vi venter besøk av gjest.  En annen forklaring kan være at

Posted Images

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.