Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Fjellreven tur bukse og tur jakke. No kan vinteren komme. Gleder meg til å prøve ut. Har fulgt godt med på om settet kom på salg, og klarte å få begge to for knappe 3000,-!! Her er link til jakke på tilbud: http://www.fjellsport.no/fjallraven-tur-jacket-umbra-beige-khaki-unisex.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Kun S igjen.... :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en Western Mountaineering PUMA Gore Windstopper dunsovepose for iskalde vinterturer etter storrøya i Sør-Varanger. Fant den på nett til 7500 hos Oppoverbakke.no. Aldri hørt om den nettbutikkrn før, men det spiller liten rolle når Oslo sportslager tar 11000 for samme pose!

 

Jeg gleder meg til å ligge i den, og til alt overmål gleder jeg meg til å bære den. 1,7 kilo på en pose som klarer -30 grader er bra. 

For øvrig vurderte jeg denne spitsbergen fra Helsport, men pose i pose virker som et styr når man skal inn og ut av den. Jeg avstår den fornøyelsen.

 

Erfaringene mine fra før kommer fra tyin, tyin elite og denali. De er alle fra Ajungilak og er fiberposer. Tunge og ikke minst store for sekketurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha glemt igjen stanga på Hardangervidda(!!), knekt den og sklidd på is for å ødelegge ringene sånn for hver gang jeg har kjøpt den stanga - så prøver jeg igjen. Shimano Nexave 9" 7-21 g. kjøpt og betalt for FJERDE gang, til en meget hyggelig pris så klart av gutta på Skittfiske. Håper forbannelsen er brutt, og den bestemmer seg for å bli venn med meg fordi jeg vil gjerne bli venn med den siden den er så fin og deilig. Tvi tvi!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen plater på WIMP

  1. Torgny - Oil Panic
  2. Luscious Jackson - Magic Hour
  3. Amulet - All That Is Solid Melts Into Air
  4. Jane's Addiction - Jane's Addiction
  5. Jane's Addiction - Ritual De Lo Habitual
  6. Jane's Addiction - The Great Escape Artist

I tillegg til en ny bok i bokhandelen: Ready Player One av Ernest Cline

 

Så da er jeg klar for både tåke på Gardermoen 5,5 timer i lufta og stengt flyplass pga storm på Gran Canaria i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en tur innom www.bokkilden.en etter å ha lest @ innlegg om denne boka, "Hardangervidda - De beste turene"

 

Søringan skryter jo sånn av dette fjellplatået så dermed må man vel kanskje lese seg litt opp og ta seg en tur etterhvert :)

 

Og når jeg først var innom bokkilden, så la jeg liksågodt @Manepe sin bok "Oslos nære villmark" også i handlekurven.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Danmark med jobb, i helgen som var. Tenkte å benytte sjansen til å kjøpe noen julegaver samtidig og da kom jeg over ett Therm-a-Rest NeoAir Xtherm large til 1399 danske kroner. Så da ble det ett sånnt med hjem i gave til meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Sandefjord på juleferie, så da passet det bra å reise innom Fjellsport og ta med en Arc Teryx Theta SV bib i lang modell. Kjøpte Theta SVX jakka tidligere i høst, så nå kan drittværet bare komme! Var også innom Skittfiske en tur og handlet en Fjellreven Fors bukse. Kun tynn stretch i hele buksa, blir fantastisk til sommeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prioritert pengene som var til overs etter julehysteriet, til å handle div som trengtes i friluftslivet:)

Assisted folding knife fra colt ( skal ligge fast i førstehjelpsskrinet mitt)

Flint og stål i luxus utgave( blor spennende å prøve seg på )

Paracord mil 550 30m

Signalspeil x2

Sprettert type heavy ( kan bli morro å teste nøyaktigheten, og egne ferdigheter)

Førstørrelses linse med 6x forstørring til båltenning!

Ny havfiske snelle type penn fathom 25 lw

Bergans myrull jakke

Så det blir litt å teste på nyåret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF-kalender lå og ventet når jeg kom hjem fra ferie - både til meg og kjæresten :-)

Også er det 2 ullgensere på vei fra fjellsport.no

 

Vurderer å kjøpe piggsko (evt. brodder) i morgen etter dagens forsøk på tur i Estenstadmarka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.