+zimwalker Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Julegaveshopping hos xxl.no : MSR Whisperlite Universal Stove til kr 1049,- og Primus Micron Lantern gasslykt (med stålnett) til kr 459. Siter
+zimwalker Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Zippo bensinlighter til 135,20 + 35 nkr i frakt fra no.effektlageret.no Siter
+zimwalker Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Sea to summit - Fleece liner with hood (innerpose i fleece) kr 349 hos Outnorth.no (Info fra produsenten her) Haglöfs Sleepingsheet dryskin (lakenpose) kr 169 (etter -45%) hos Outnorth.no (Info fra produsenten her) Siter
eingunde Skrevet 9. desember 2013 Skrevet 9. desember 2013 Fjellreven tur bukse og tur jakke. No kan vinteren komme. Gleder meg til å prøve ut. Har fulgt godt med på om settet kom på salg, og klarte å få begge to for knappe 3000,-!! Her er link til jakke på tilbud: http://www.fjellsport.no/fjallraven-tur-jacket-umbra-beige-khaki-unisex.html?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt Kun S igjen.... 1 Siter
+ost Skrevet 9. desember 2013 Skrevet 9. desember 2013 Exped cord stuffsack, bestillingsvare hos Oslo Sportslager. Har lett etter dette lenge. Nå skal jeg endelig få bukt med barduneringsildesalaten på tarp og telt. Siter
Varanger Skrevet 9. desember 2013 Skrevet 9. desember 2013 Jeg har kjøpt meg en Western Mountaineering PUMA Gore Windstopper dunsovepose for iskalde vinterturer etter storrøya i Sør-Varanger. Fant den på nett til 7500 hos Oppoverbakke.no. Aldri hørt om den nettbutikkrn før, men det spiller liten rolle når Oslo sportslager tar 11000 for samme pose! Jeg gleder meg til å ligge i den, og til alt overmål gleder jeg meg til å bære den. 1,7 kilo på en pose som klarer -30 grader er bra. For øvrig vurderte jeg denne spitsbergen fra Helsport, men pose i pose virker som et styr når man skal inn og ut av den. Jeg avstår den fornøyelsen. Erfaringene mine fra før kommer fra tyin, tyin elite og denali. De er alle fra Ajungilak og er fiberposer. Tunge og ikke minst store for sekketurer. Siter
Martin HJ Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Etter å ha glemt igjen stanga på Hardangervidda(!!), knekt den og sklidd på is for å ødelegge ringene sånn for hver gang jeg har kjøpt den stanga - så prøver jeg igjen. Shimano Nexave 9" 7-21 g. kjøpt og betalt for FJERDE gang, til en meget hyggelig pris så klart av gutta på Skittfiske. Håper forbannelsen er brutt, og den bestemmer seg for å bli venn med meg fordi jeg vil gjerne bli venn med den siden den er så fin og deilig. Tvi tvi! 2 Siter
tronn Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Haha! Lykke til Martin Jeg kjøpte meg Det Store Norges Atlas og en tilfeldig bok om Hardangervidda i dag til den rette sum av 80 spenn Også kjøpte jeg meg Swix T76 Waxing Iron, noen barduner til tarpen, og en Stormberg skibukse på tilbud. Nå ærre bra! 1 Siter
Vest80 Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Bestilte en Sir Joseph Shiprock- jakke fra fjellsport, 2499kr. Venter spent på pakken.. Siter
7homas Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Kjøpte noen plater på WIMP Torgny - Oil Panic Luscious Jackson - Magic Hour Amulet - All That Is Solid Melts Into Air Jane's Addiction - Jane's Addiction Jane's Addiction - Ritual De Lo Habitual Jane's Addiction - The Great Escape Artist I tillegg til en ny bok i bokhandelen: Ready Player One av Ernest Cline Så da er jeg klar for både tåke på Gardermoen 5,5 timer i lufta og stengt flyplass pga storm på Gran Canaria i morgen Siter
Kjell Iver Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 En masse kalendere kommet i hus blir å gjøre klar for sending videre i helga 4 Siter
Jan_erik Skrevet 13. desember 2013 Skrevet 13. desember 2013 Isbjørn Jan Mayen sovepose til meg og kona 2 Siter
+TomasF Skrevet 14. desember 2013 Skrevet 14. desember 2013 Gregory Contour 60 på lagersalg hos Fjellsport. Siter
Hege P. Skrevet 14. desember 2013 Skrevet 14. desember 2013 Boken til Villmarksjenta. Hyggelig lesning! 4 Siter
+Walle Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Da ble det en tur innom www.bokkilden.en etter å ha lest @ innlegg om denne boka, "Hardangervidda - De beste turene" Søringan skryter jo sånn av dette fjellplatået så dermed må man vel kanskje lese seg litt opp og ta seg en tur etterhvert Og når jeg først var innom bokkilden, så la jeg liksågodt @Manepe sin bok "Oslos nære villmark" også i handlekurven. 1 Siter
Larsdx Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 VJ Sarva Xero fra Löplabbet, med pigger. Først og fremst til å jogge på holka rundt i skogholtet der jeg bor, men ser også for meg at de kan komme til nytte på turer i marka på seinhøsten og særlig på våren. Siter
Gjest Skrevet 19. desember 2013 Skrevet 19. desember 2013 Var i Danmark med jobb, i helgen som var. Tenkte å benytte sjansen til å kjøpe noen julegaver samtidig og da kom jeg over ett Therm-a-Rest NeoAir Xtherm large til 1399 danske kroner. Så da ble det ett sånnt med hjem i gave til meg selv Siter
slowmo Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Er i Sandefjord på juleferie, så da passet det bra å reise innom Fjellsport og ta med en Arc Teryx Theta SV bib i lang modell. Kjøpte Theta SVX jakka tidligere i høst, så nå kan drittværet bare komme! Var også innom Skittfiske en tur og handlet en Fjellreven Fors bukse. Kun tynn stretch i hele buksa, blir fantastisk til sommeren. 1 Siter
eborge Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Har prioritert pengene som var til overs etter julehysteriet, til å handle div som trengtes i friluftslivet:) Assisted folding knife fra colt ( skal ligge fast i førstehjelpsskrinet mitt) Flint og stål i luxus utgave( blor spennende å prøve seg på ) Paracord mil 550 30m Signalspeil x2 Sprettert type heavy ( kan bli morro å teste nøyaktigheten, og egne ferdigheter) Førstørrelses linse med 6x forstørring til båltenning! Ny havfiske snelle type penn fathom 25 lw Bergans myrull jakke Så det blir litt å teste på nyåret:) Siter
tronn Skrevet 27. desember 2013 Skrevet 27. desember 2013 Kjøpte boka Norges Fjelltopper over 2000 meter i dag 1 Siter
eborge Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Molle slire for leathermannen + fullt bits set med ekstender! Siter
SouthGeir Skrevet 28. desember 2013 Skrevet 28. desember 2013 Helsport Svea 3 camp er på vei med posten 1 Siter
HawkEarl Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Etter å ha lest i Teltbelysningstråden http://www.fjellforum.no/topic/29849-telt-belysning/#entry274667 Har jeg bestillt meg et par av disse lyktene fra DX. http://dx.com/p/mini...-assorted-32114 Venter spent! 1 Siter
HegeJohnsen Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 FF-kalender lå og ventet når jeg kom hjem fra ferie - både til meg og kjæresten Også er det 2 ullgensere på vei fra fjellsport.no Vurderer å kjøpe piggsko (evt. brodder) i morgen etter dagens forsøk på tur i Estenstadmarka. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.