Vidar56 Skrevet 13. oktober 2015 Skrevet 13. oktober 2015 Etter at mitt gamle telt (Beaver Creek 4, se bilde) kjøpt en gang i forrige årtusen, revnet i kulingen langt til fjells natt til 6.sept, var det på tide å jakte på ett nytt og mindre telt. Etter mye lesing av anbefalinger her på Fjellforum og påfølgende vurderinger, endte det opp med ett nesten ubrukt (brukt en gang) og strøkent, Fjällräven Akka View til 2500 kr. Fornøyd med det! 2 Siter
Bøygen Skrevet 14. oktober 2015 Skrevet 14. oktober 2015 Plutselig ble det en orange osprey talon 22.Lurte lenge på om den var litt liten, men tror det skal holde til de fleste dagsturer som ikke krever noe spesialisert utstyr. Veldig fonøyd med at noen lager sekker i synlige farger og med reflekser, og ikke bare sort og grønt, som jo er helt ubrukelige farger på fjellet Siter
tklami Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 ble ny alpinhjelm på meg i går. Etter at den gamle har mottar mange slag følte jeg det var på tide å bytte til en ny som da uten tvil er uten skavanker. Det ble en sweet protection trooper hjelm. Så da skal jeg være klar for vintersesongen Siter
+Miamaria Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Brynje arctic hel drakt, det skal bli gode greier å ha på seg på tur. Så har jeg shoppet fjellduk på tilbud for en kompis, og bunnduk til mitt nye Hilleberg Staika. Ja, for det kjøpte jeg her om dagen. Veldig spent på om jeg kommer til å like det, etter at jeg har brukt Exped i så mange år. Noen påstår at det er myyye bedre. Det vil vise seg. 2 Siter
borgern Skrevet 15. oktober 2015 Skrevet 15. oktober 2015 Osprey talon 33. Fin til dagsturer med litt kokeutstyr, litt ekstra kær, mat etc. Kunne sikkert greid meg med 22 litern på sommern men heller sekk som det er litt plass igjen i en en som er helt stuffed. Er jo ikke stor vekt på den uansett. Så langt en dagstur på Blefjell med den og en del turer i marka. Fint med det festet til gåstaver. Siter
bergen5 Skrevet 23. oktober 2015 Pålogget Skrevet 23. oktober 2015 Kjøpte endelig et Hilleberg Keron 3 GT To innganger og rette endevegger er det jeg har savnet på mine andre telt 2 Siter
TomasOH Skrevet 28. oktober 2015 Skrevet 28. oktober 2015 Var innom Fjellsport.no på mandag, skulle bare se.. Det endte med følgende: Arc'Teryx Atom Lt Hoddy Oxblood Red Arc'Teryx Word Head Beanie Azzurro Blue LifeSystems Mountain Whistle 108dB LedLenser P7/T7 Signal Cone Burde vært kjøpesperre på sånne sider enkelte ganger.. 1 Siter
Kristian den ukristne Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Skulle inn på XXL for å se på en dunjakke siden det er vennefest med 25%, endte opp med: Bergans Sauda dunjakke Helsport Fjellheimen X-trem 3 camp Parkdress til guttungen Ble en dyr kikk men klarte ikke å la vær å slå til på teltet siden de t.o.m hadde det utstillt. Takhøyden var like god som jeg hadde håpet på. Siter
tklami Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Nå har kortet fått kjørt seg litt igjen. Har et par goggles som venter på meg på postkontoret (anon m2). Også var det jo vennefest på xxl så da ble det en Bergans fleece, devold undertøy (overdel) og helsport ringstind 2. Så nå bør plastikken få lov til å hvile litt!! Siter
pahatlem Skrevet 29. oktober 2015 Skrevet 29. oktober 2015 Julepresang fra kona og barna, til meg selv -- men mest for dem: inReach SE, kr. 3 150,- fra DNTs nettbutikk: Så kan kona slappe av når jeg er på tur... 3 Siter
admonish Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Kjøpt som julegaver til meg selv, av meg selv, fra familiemedlemmer: Thermarest Neoair Trekker Thermarest Compact Chair Kit Thermarest Universal Sheet 1 Siter
montymastiff Skrevet 12. november 2015 Skrevet 12. november 2015 På 14.10.2015, 17.26.58, Bøygen skrev: Plutselig ble det en orange osprey talon 22. Denne har jeg hatt i 3-4 år og den har fått utrolig mye juling og mishandling. Tålt alt like bra En favoritt til de turene jeg ikke skal ha med for mye og hvor pulsen gjerne er litt høy. Siter
sandress Skrevet 14. november 2015 Skrevet 14. november 2015 Fant komplett Trangria stormkjøkken i god stand på brukthandel til kr 50,- i dag. 2 Siter
vikern Skrevet 14. november 2015 Skrevet 14. november 2015 kjøpt med en prius multifuel brukt med kasseroller, vindskjold og et par store gassbokser, 650 kr, litt av en deal Siter
Henrik Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Voilé T6 telepro snøspade og Piteraq arctig beddig HD og pulkbag HD Siter
Per Fredrik Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Kjøpt Mammut Lahar EMT liggeunderlag med slide stopp zone.Pakkestørrelse 12x26 cm, passer perfekt i sekken. Nå blir det fotturer til våren i tillegg til kanoturene. Siter
Rismyhr Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 "Kjøpt" ny sekk, eller rettere sagt; fikk ny sekk pga. garanti sak på min 3 år gamle Gregory Whitney 95 Liters sekk. Kjøpt på Sportsnett men ble sendt videre til Piteraq da sportsnett har sluttet å føre Gregory. Stor kudos til Piteraq for utrolig bra kundeservice! 2 Siter
haage Skrevet 16. november 2015 Skrevet 16. november 2015 Var på besøk hos opphavet i helgen, vi tok en tur til GMax for å kjøpe rulleskøytebeskyttelse til niesen min/barnebarnet dems. GMax hadde en svær korg med fjorårets modell av TNF Montana hansker til 299kr. Large var ikke helt store nok til mine hender, så med litt undersøking på internett fant jeg ut at GMax Storo skulle ha dem i XLarge. Var innom der i dag, de hadde hanskene i XL og de passet fint. Men GMax Storo hadde dem til 500kr, ned fra 999kr. Spurte i kassen om de kunne selge dem til 299kr slik GMax Forus gjør, og joda, fikk dem til 299kr så nå har jeg flunkende nye (gamle) varme skihansker til vinteren :) 1 Siter
Klingen86 Skrevet 18. november 2015 Skrevet 18. november 2015 Solgt Ally 15'DR og kjøpt ny 16,5 DR for 8050kr på XXL. Ære være prisgaranti og DNB mastercard Siter
7homas Skrevet 20. november 2015 Skrevet 20. november 2015 Salomon Speedcross 3 uten membran på tilbud til 650 spenn. Score Siter
Haugelarsen Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 På 18. november 2015 kl. 20.57.07, Klingen86 skrev: kjøpt ny 16,5 DR for 8050kr på XXL I alle dager, hvordan har du fått snekra en sånn deal? 1 Siter
Rolf_E Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 (endret) Henta på posten en titankjele og den første i mitt eie. Første friluftsutstyret som er kjøpt inn i år også mener jeg å huske. Veide på vekta her 127gr med oppbevaringsposen Endret 23. november 2015 av Rolf_E Siter
raster Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 (endret) Kjøpte en Trailblazer Sawvivor 15 tursag av det lette slaget til neste båltur. Spent på å teste denne som mange beklager at har gått ut av produksjon, fint de har igjen noen på Tynset! Endret 24. november 2015 av raster Siter
TomasOH Skrevet 23. november 2015 Skrevet 23. november 2015 Siden jeg først hadde tullet meg til Østlandet og Cupfinalen i helgen så tok jeg en svipptur innom Norwegian Outlet i Vestby. Ble egentlig skuffet og dro derfra med en følelse av at det var oppskrytte saker.. Men helt tomhendt dro jeg ikke derfra. Det ble 1stk Norrøna /29 boxer og kronen i posen - Haglöfs LIM Short Goretexjoggesko til den nette sum av 399 (Veil. 1399). Veldig overrasket over skoene hittil. Vasset i ankel dyp snø i hele går uten å bli våt og vekten er bare 190gram per sko, så her har jeg nok truffet blink mtp sko til lett jogging på sti med hund. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.