Vandrefalk Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Jeg vil med dette få ønske Forum-deltakere en riktig god jul, og håper alle får presset inn minst en tur mellom pinnekjøttet og ribba!  7
+rayun Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Istemmer, God Jul ønskes dere alle herfra også.
Gjest Turlyst Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 God jul herfra også til alle fjellforumere!!!! Måtte det ligge noe turutstyr under treet! 🎅
Per Fredrik Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 En riktig god Jul og godt nytt år til alle på forumet. Førjulsgave har jeg også fått, det er tradisjon her. En gave til alle mens vi strever med å lage Jul. Neste år blir det å sove på luftmadrass. Mammut light pump mat UL. Erstatting for en jeg hadde som begynte å lekke i ventilen. Lite pakkevolum og lav vekt 580g på denne nye. Da blir det plass i den minste sekken min på 45 liter    .
Gittiamo Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Ønsker dere alle en god jul og at julenissen er greie med dere alle, at julematen smaker himmels og akevitten gjør dere godt 🎅Â
elossius Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 God jul, hÃ¥per 🎅 kommer med pakker til store og smÃ¥.Â
a_aa Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 God jul til alle - og vent av julestormene før turstøvlene tas pÃ¥ Â
Kjell Iver Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Jeg ønsker også alle samme en god jul!
Heriks Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Riktig god og fredfull jul til alle Fjellforumere
+Grimner Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 Riktig god jul og godt nyttår - med litt hell blir 2017 året med støvler på!
martin.m Skrevet 23. desember 2016 Skrevet 23. desember 2016 🎄 God jul og godt nytt turÃ¥r 🎄 Â
REs Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Nå har far skiftet ut Fjellrevengenseren med kjøkkenforkle, kona fyker rundt med ville øyne og røde roser i kinnene, pinnekjøtt med tilbehør er i rute, juleøl og akevitt er innkjøpt og hummeren som skal spises 1. juledag ligger, i en eske godt innpakket i aviser, og venter på at kokevannet skal bli varmt. Alt skulle så langt være på plass for en tradisjonell norsk julefeiring. Enten du skal feire i et lite telt et sted på fjellet, på et hotell, i Syden eller i en av våre mange hytter og hus, så håper jeg inderlig at du får en vellykket og god julehelg. Selv om de fleste vel feirer en handelsstandens jul og stort sett har nok med seg selv så er det sikkert mulig å sende en liten tanke til de som av en eller annen grunn ikke får en sånn jul som de hadde håpet på.  For din tanke er fri og de fleste ting som har gjort, eller forsøkt å gjøre verden til et litt bedre sted har jo en gang startet med en tanke som senere er blitt satt ut i livet. Ha en god jul alle sammen. P.s. Kanskje noen så NRK fjernsynet sitt program fra "Hummerøya" Kvitsøy for et par dager siden. Det er her min kone stammer fra og det er en av fiskerne i programmet som har fanget hummeren vår som snart skal i gryta. 2
REs Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 Og nå hadde også hummeren fått den riktige julefargen.
+Blaser Skrevet 24. desember 2016 Skrevet 24. desember 2016 (endret) Ønsker alle en riktig god jul !. Endret 24. desember 2016 av Blaser .
Imp Skrevet 25. desember 2016 Skrevet 25. desember 2016 Fortsatt en riktig god jul til alle, både kjente og ukjente.
a_aa Skrevet 31. desember 2016 Skrevet 31. desember 2016 ... og et 🎉 HØYDEOPPLEVELSESRIKT GODT 2017 🎉 til dere  1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå