Fjellfilmeren Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Fikk alpinski til minsten i dag. K2 Indy Jr. med rockertupp! Passer utmerket til en to åring som skal ha ski i 3 sesonger! Begynn med rocker fra de er små! 2 Siter
RulleRolf Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Amok hengekøye, gleder meg til å prøve denne (har exped sin) Siter
+Miamaria Skrevet 4. oktober 2014 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har investert i en hel haug med Kari Traa bambusthipstere. Halv pris - 99 kr. Synes det var mye smartere enn å kjøpe Tufte-boxere til 249,-... (Finere var de også.) Siter
TomasOH Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Etter mye om og men så ble det et par Marmot Randonnee Goretexhansker til vinteren Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Ett stykk Paris Expedition varepulk 1 Siter
friluftsRemi Skrevet 7. oktober 2014 Skrevet 7. oktober 2014 Bestilte akkurat et par Salewa Rapace fjellsko. Jeg er litt skeptisk til å handle sko, spesielt fjellsko, på internett... Men til halv pris kunne jeg rett og slett ikke la være. Gleder meg til de kommer og krysser fingrer og tær på at de passer og er gode å gå med Noen her som har erfaring med Salewa? Siter
afe Skrevet 8. oktober 2014 Skrevet 8. oktober 2014 Manaslu 96. Ikkje det at eg har behov for ein, men eg hadde så lyst på ein. Ein veit jo ikkje kor lenge slikt er å få tak i, og då er det like greit å kjøpe før det er for seint. 2 Siter
Rolf_E Skrevet 9. oktober 2014 Skrevet 9. oktober 2014 Henta en Exped Doublemat Evazote denne uken. Greit som underlag i teltet og noe å sitte på i pauser 1 Siter
Dal-z Skrevet 10. oktober 2014 Skrevet 10. oktober 2014 TRX Pro slynge, så nå skal det bli kjernetrening hjemme! DIGG! Og i går fikk madammen ( @MonjaHD ) et silke sengesett fra DNT, så nå skal det bli kvalitetssøvn på henne på hyttene fremover (Og det definerer henne kanskje litt som en lettpakker?!) 1 Siter
Chris B. Skrevet 11. oktober 2014 Skrevet 11. oktober 2014 Merrell Moab GTX (på salg hos xxl til 499,- mitt 3 eller 4 par husker ikke helt. bruker de hver dag!) Siter
finfyr Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Småtteri i det siste: - Deuter 30l barnesekk til dattera - Exped chairkit til meg og kjerringa - Bergans microlight bukse (håper jeg blir like fornøyd med denne som jakken) Siter
Omnilite Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Strøken Høyang kaffikjele i aluminium på 2 3/4 liter for en 100 lapp på et marked på Majorstua. Kan nesten kalle den en lettvekter med sine 540g. 5 Siter
Oddbjørn Skrevet 12. oktober 2014 Skrevet 12. oktober 2014 Bestilte akkurat et par Salewa Rapace fjellsko. Jeg er litt skeptisk til å handle sko, spesielt fjellsko, på internett... Men til halv pris kunne jeg rett og slett ikke la være. Gleder meg til de kommer og krysser fingrer og tær på at de passer og er gode å gå med Noen her som har erfaring med Salewa? Jeg har MTN Trainer som er nesten identisk sko bare den ikke har feste for click-in stegjern. Komfortabel å gå med, lette og gir meget god støtte. Salewa er noe trange i lesten, men jeg har ikke veldig brede føtter så for meg går det bra. Kjøpte mine i fjor høst og det er allerede noe slitasje på de så virker ikke å være de mest robuste skoene, alle småsømmene er ganske utsatte. Til halv pris er det uansett et kjempekjøp så lenge de passer føttene dine. Siter
Rolf_E Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 En ny sykkkel for vinterens turer . kan jo ikke få nok sykler eller hva Siter
RulleRolf Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 ny kajakk for treningsturer, kan ikke få nok kajakker heller 2 Siter
arcticboots Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Ny kaffekopp da kjæresten klarte å knuse min forrige ... Kaffekopp må man ha ! Högnäskopp til femten kroner på Fretex Siter
Kjell Iver Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 ny kajakk for treningsturer, kan ikke få nok kajakker heller Den hvite gildekajakken til høyre i bildet ditt har jeg også 3 av. Fikk for øvrig en trackingkode fra ZPacks i dag - så en begynnende lettpakker får vente i spenning 6 Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Kjøpte den siste røde Norrøna Svalbard Gtx Børge Ousland utgaven som hang fremme hos Norrøna i Vestby 1 Siter
Stig Erik Olsen Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Led Lenser H14-R.2 Optimus Terra ha grytesett Siter
StianOslo Skrevet 14. oktober 2014 Skrevet 14. oktober 2014 Thermarest NeoAir XTherm Large fra fjellsport.no. Verdt ventetiden tror jeg. Satser på at den får sin debut på torsdag! 1 Siter
Henrik Skrevet 15. oktober 2014 Skrevet 15. oktober 2014 Fire Exped pakkposer i ulike størrelser med vindu, samt plastkart over Trollheimen fra statens kartverk. Siter
+TheSleepwalker Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 HH Verglass dunjakke til 199,- Yay for åpningstilbud på G-max i trondheim (var bare en plass for langt bak for å løpe etter Kajka 100L til 199,- ) Siter
crunch Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Samme butikk...gikk på en smell i lunsjen idag...ble et Wiglo 4LT til 2749.- til kanoturene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.