GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

God jul herfra ogsĂ„ til alle fjellforumere!!!! MĂ„tte det ligge noe turutstyr under treet! 🎅

Skrevet

En riktig god Jul og godt nytt Är til alle pÄ forumet. FÞrjulsgave har jeg ogsÄ fÄtt, det er tradisjon her. En gave til alle mens vi strever med Ä lage Jul. Neste Är blir det Ä sove pÄ luftmadrass. Mammut light pump mat UL. Erstatting for en jeg hadde som begynte Ä lekke i ventilen. Lite pakkevolum og lav vekt 580g pÄ denne nye. Da blFÞrjulsgave.jpgir det plass i den minste sekken min pÄ 45 liter

.

Skrevet

NÄ har far skiftet ut Fjellrevengenseren med kjÞkkenforkle, kona fyker rundt med ville Þyne og rÞde roser i kinnene, pinnekjÞtt med tilbehÞr er i rute, juleÞl og akevitt er innkjÞpt og hummeren som skal spises 1. juledag ligger, i en eske godt innpakket i aviser, og venter pÄ at kokevannet skal bli varmt. Alt skulle sÄ langt vÊre pÄ plass for en tradisjonell norsk julefeiring. Enten du skal feire i et lite telt et sted pÄ fjellet, pÄ et hotell, i Syden eller i en av vÄre mange hytter og hus, sÄ hÄper jeg inderlig at du fÄr en vellykket og god julehelg.

Selv om de fleste vel feirer en handelsstandens jul og stort sett har nok med seg selv sÄ er det sikkert mulig Ä sende en liten tanke til de som av en eller annen grunn ikke fÄr en sÄnn jul som de hadde hÄpet pÄ.  For din tanke er fri og de fleste ting som har gjort, eller forsÞkt Ä gjÞre verden til et litt bedre sted har jo en gang startet med en tanke som senere er blitt satt ut i livet.

Ha en god jul alle sammen.

P.s.

Kanskje noen sÄ NRK fjernsynet sitt program fra "HummerÞya" KvitsÞy for et par dager siden. Det er her min kone stammer fra og det er en av fiskerne i programmet som har fanget hummeren vÄr som snart skal i gryta. 

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.