Gå til innhold
Humle

Hva har du kjøpt nå!

Anbefalte innlegg

¤ Vaude Rond - Jacka, orange. Mycket sexig kulör. En ren vinterjacka, för varm att ha andra delar av året. Tänkte ha den som skidjacka i anläggning och åka-till-jobbet-jacka.

¤ Granite Gear Air Compressor S(mall) packåse. Lätt och bra packåse.

¤ Exped Packpåse, small. Lättviktsmodell.

¤ Wetterlings Outdoor Axe 32cm. Yxa för att ta med på tur. Precis lagon stor yxa för campingturer, mycket hög kvalitet. Rekomenderas!

¤ Salsa Mukluk 3, cykel. Avsedd för campingturer med cykel eftersom min vanliga mountain bike visat sig olämplig för detta och jag vill inte cykla med stor ryggsäck. Så en mer lämplig var därför tvungen att inhandlas. Denna kommer dessutom att användas för att cykla till jobbet på vintern.

Edit: Jo, det kom ju med en Evernew 0,9 Ti också. Den finns även i alumium, men då med beläggning, och den beläggningen har en tendens att nöstas av i alla fall. Tyvärr har jag inte hittat den i alumium utan beläggning. Hittar du det, så köp den istället. Titan kostar skjortan, men jag ville slippa beläggningen. Hur som helst, såväl bushbuddy, Svea 123 och Koeva Booster får plats i burken (inte samtidigt förståss) vilken får ned packvolymen på tur! Bra, men hade hellre sett alu utan beläggning...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

post-12630-0-69017200-1385667466_thumb.j

Kom hjem til en hyggelig melding fra Posten.

innhold:

1 stk. Black Diamond Positron Keylock Screw (Skrukarabin)

1 stk. Black Diamond ATC (Klassisk taubrems)

Så jeg måtte bare forte meg og hente pakken, og komme meg ned i klatreklubben. og få testet ut kjøpet :-P

Så nå etter et par timers klatring og sosialt samvær, føler jeg at jeg har gått på veggen :???:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte likegodt to mammut altitude exp winter når den først var på salg. Prøvde bare å kjøpe en da, men fjellsport bestemte seg for at jeg skal ha to og la inn dobbel bestilling.  :???:  Regner med det er i orden i morgen  :???:

Gikk på samme smellen som deg. Dvs. jeg kjøpte kun 1 ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Optimus no 00 ble kjøpt fra en i nabolaget.

Fra 1969. Svenske forsvaret. Helt ny :smile:

Prøvebrent flere ganger i dag og fått min første kopp kaffe. Lykke.

Tror den blir mer brukt enn 111 og Omnifuel`en

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en julegave på Fjellsport, og kom tilfeldigvis over Den lille snøskredboka. 

Skjult lenke - logg inn for å se den

- Den vet jeg en kompis har vært på jakt etter tidligere men ikke fått tak i - nå ser det ut til at det har kommet ny utgave! Hurra, da har jeg en julegave på plass, helt uten videre! Jippi!

Attpåtil klarte jeg å komme på Fjellforumrabatten før jeg sendte bestillingen, så boka ble i praksis nesten gratis. :) Hi hi hi, fornøyd nå ja. (Så håper jeg bare at kompisen ikke er innom forumet her, ellers blir det lite spennende for ham å åpne pakke.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilt bok,  utskrift av bloggen "Blåfjellenden",  så vidt over 500,- for en god del sider.

Det er vel mulig å få bok ut av det meste...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Benyttet meg av rabattkode (handledager) på Oslosportslager

Spot Gen3 GPS Messager

North Face 100 Glacier Pant Fleecebukse

MSR Base 2 Spot Set Kjelesett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En flaske Oma Barbera d`Alba ble med hjem fra polet i dag. Den skal sørge for julestemning i fjellteltet til helgen, sammen med prefabrikkert pinnekjøtt på primusen. Vi er tre jenter i lag på vår årlige Lucia-tur før jul, så da blir det 3 primuser å koke på og gastronomiske opplevelser under stjernene :D

Gleder meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Manaslu nr. 96 primus. Japansk produsert etter modell av optimus og høvik primusene fra 40 og 50 tallet. Manaslu har laget disse primusene i flere10 år, og de skal ha en kvalitet som er like god , til bedre, enn de som ble produsert i skandinavia . Gleder meg til den ligger i postkassen min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste kjøp for 2013  :cry: (Forbud av kjæresten)

Skjult lenke - logg inn for å se den (1stk.)

Skjult lenke - logg inn for å se den (1stk.)

Skjult lenke - logg inn for å se den (3stk.)

Skjult lenke - logg inn for å se den (10stk.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjällräven Tur bukse. En genial bukse til vinterfjellet! Passer perfekt til Singi jakken! Dette blir nok min favoritt etter Keb buksa :-)

Kjøpt fra Jakt og Friluft som forøvrig får veldig godkjent på service, pris og leveranse! Salget foregikk gjennom Facebook chat'n!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Barduner for bruk på tarpen. Trengte noen ekstra så da ble det ett par sett med gule helsport barduner på XXL. Greit å se disse snørene fremfor å snuble i dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Bjørn J
      Kjøpte en Ulvang Rav ullgenser siden den var på tilbud på XXL. Super genser av god kvalitet, og en svært smart hals-løsning. Ulla er fra New Zealand og Australia, det var jeg klar over. Svært få ullplagg som selges i Norge bruker norsk ull.
      Men det jeg ikke visste, er at Ulvang også produserer en ullgenser der ulla kommer fra norske sauer, Dala- og Rygjasau. Genseren heter Vegard Half Zip, og ser omtrent ut som den vanlige Rav-genseren, men er litt tykkere og kraftigere.
      Hadde jeg visst dette tidligere hadde jeg kjøpt den genseren selv om den koster en tusenlapp mer. Det er litt meningsløst å transportere ull fra andre siden av jordkloden når vi har ull i verdensklasse her hjemme. Det meste av norsk ull blir eksportert, og bøndene får nesten ikke betalt for ulla.
      Vi kjøper uvasket, men sortert i beste kvalitet, ull på vår lokale ullstasjon, og jeg er litt sjokkert over hvor rimelig vi får den.
      Jeg gir min støtte til det som står på Ulvang sine nettsider:  Velger du norsk ull støtter du bærekraftig produksjon og en lokal verdikjede, med et redusert klimafotavtrykk.
    • Av Memento mori
      Da hadde du flaks😂 på Skjult lenke - logg inn for å se den har de en score på 0.4 av 10 mulig gitt av 3139 stk.
      Posten har 4,7 gitt av 16 stk. 
      Er på grensen til artig å lese alle kommentarene postnord får på denne siden og på «boikott postnord?» på face.
      Mange er frustrert over at de gjør avtaler og faktisk ikke kommer, så mye av dette er nok skrevet i sinne🔥

• Av Memento mori
      Jeg pleier å legge nye telt i et kar med vann et par timer. Da trutner trådene som det er sydd med. Gå også over alle knuter på barduner og pluggfester. På noen Helsporttelt bør du knytte om festen til plugger. Slik det kommer er de lett å miste. 
      Litt siliconspray på glidelåser for bedre funksjon. 
      En flaske med impringnering på sømmer og litt på taket kan også være lurt på mange telt.  
      Pleier også å sette rephylsa innpå repleddet og ha tape på hver side. 
      Lykke til med nytt telt😀
  • Hvem er aktive   1 medlem

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.