Johan2000 Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 ¤ Vaude Rond - Jacka, orange. Mycket sexig kulör. En ren vinterjacka, för varm att ha andra delar av året. Tänkte ha den som skidjacka i anläggning och åka-till-jobbet-jacka. ¤ Granite Gear Air Compressor S(mall) packåse. Lätt och bra packåse. ¤ Exped Packpåse, small. Lättviktsmodell. ¤ Wetterlings Outdoor Axe 32cm. Yxa för att ta med på tur. Precis lagon stor yxa för campingturer, mycket hög kvalitet. Rekomenderas! ¤ Salsa Mukluk 3, cykel. Avsedd för campingturer med cykel eftersom min vanliga mountain bike visat sig olämplig för detta och jag vill inte cykla med stor ryggsäck. Så en mer lämplig var därför tvungen att inhandlas. Denna kommer dessutom att användas för att cykla till jobbet på vintern. Edit: Jo, det kom ju med en Evernew 0,9 Ti också. Den finns även i alumium, men då med beläggning, och den beläggningen har en tendens att nöstas av i alla fall. Tyvärr har jag inte hittat den i alumium utan beläggning. Hittar du det, så köp den istället. Titan kostar skjortan, men jag ville slippa beläggningen. Hur som helst, såväl bushbuddy, Svea 123 och Koeva Booster får plats i burken (inte samtidigt förståss) vilken får ned packvolymen på tur! Bra, men hade hellre sett alu utan beläggning... Siter
Hege P. Skrevet 27. november 2013 Skrevet 27. november 2013 Bestilt en helt ubrukt og fin Optimus 111. For jeg hadde ikke nok med mine 11 andre primuser.. 5 Siter
+ost Skrevet 28. november 2013 Skrevet 28. november 2013 En flott bordkalender fra Fjellforums egen butikk! 1 Siter
Smeby Skrevet 28. november 2013 Skrevet 28. november 2013 Kom hjem til en hyggelig melding fra Posten. innhold: 1 stk. Black Diamond Positron Keylock Screw (Skrukarabin) 1 stk. Black Diamond ATC (Klassisk taubrems) Så jeg måtte bare forte meg og hente pakken, og komme meg ned i klatreklubben. og få testet ut kjøpet Så nå etter et par timers klatring og sosialt samvær, føler jeg at jeg har gått på veggen 2 Siter
+TheSleepwalker Skrevet 28. november 2013 Skrevet 28. november 2013 Kjøpte likegodt to mammut altitude exp winter når den først var på salg. Prøvde bare å kjøpe en da, men fjellsport bestemte seg for at jeg skal ha to og la inn dobbel bestilling. Regner med det er i orden i morgen 1 Siter
RuneH Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Kjøpte likegodt to mammut altitude exp winter når den først var på salg. Prøvde bare å kjøpe en da, men fjellsport bestemte seg for at jeg skal ha to og la inn dobbel bestilling. Regner med det er i orden i morgen Gikk på samme smellen som deg. Dvs. jeg kjøpte kun 1 Siter
Abnorm Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 ColdAvanger Pro Softshell Maske Exped Mat Cover LW Pieps Shovel Racer-T Light My Fire Spork Titanium Smartwool X-Heavy MC Siter
Puma Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Optimus no 00 ble kjøpt fra en i nabolaget. Fra 1969. Svenske forsvaret. Helt ny Prøvebrent flere ganger i dag og fått min første kopp kaffe. Lykke. Tror den blir mer brukt enn 111 og Omnifuel`en 1 Siter
Ferskinger i skog og mark Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Åsnes fjellskistaver og downmat 7 lw Superfornøyd, nå mangler bare snøen Siter
Martin HJ Skrevet 1. desember 2013 Skrevet 1. desember 2013 Siden de gamle støvlene ikke holdt ut lenger etter syv år i tjeneste, så ble det nye vinterstøvler. Valget falt på Viking Constrictor Boa GTX, håper de innfrir i vinter. Siter
+Miamaria Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Jeg kjøpte en julegave på Fjellsport, og kom tilfeldigvis over Den lille snøskredboka. http://www.fjellsport.no/den-lille-skoskredboka.html - Den vet jeg en kompis har vært på jakt etter tidligere men ikke fått tak i - nå ser det ut til at det har kommet ny utgave! Hurra, da har jeg en julegave på plass, helt uten videre! Jippi! Attpåtil klarte jeg å komme på Fjellforumrabatten før jeg sendte bestillingen, så boka ble i praksis nesten gratis. Hi hi hi, fornøyd nå ja. (Så håper jeg bare at kompisen ikke er innom forumet her, ellers blir det lite spennende for ham å åpne pakke.) Siter
REJOHN Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Bestilt bok, utskrift av bloggen "Blåfjellenden", så vidt over 500,- for en god del sider. http://blog2print.sharedbook.com/blogworld/printmyblog/index.html Det er vel mulig å få bok ut av det meste... Siter
Espensa42 Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 3 Fjellforum-kalendere - 2 bordkalendere og 1 A3. Siter
Stourup Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Kraftig dunjakke og dunbukser fra Everest Hardware 2 Black Diamond Cobra isøkser Og samlet blev det 3500 kr Siter
Martin HJ Skrevet 3. desember 2013 Skrevet 3. desember 2013 Ny vinterstøvler siden de gamle var modne for å skiftes ut, Viking Constrictor Boa GTX. Siter
Rusalka Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Endelig kom den! Liten, lett og portabel: Emberlit-ovn i titanium. Og en i stål til speidernevøen. Fin julegave, det. http://www.emberlit.com/emberlit-ul-titanium 3 Siter
Abnorm Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Benyttet meg av rabattkode (handledager) på Oslosportslager Spot Gen3 GPS Messager North Face 100 Glacier Pant Fleecebukse MSR Base 2 Spot Set Kjelesett Siter
Ulvemor Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 En flaske Oma Barbera d`Alba ble med hjem fra polet i dag. Den skal sørge for julestemning i fjellteltet til helgen, sammen med prefabrikkert pinnekjøtt på primusen. Vi er tre jenter i lag på vår årlige Lucia-tur før jul, så da blir det 3 primuser å koke på og gastronomiske opplevelser under stjernene Gleder meg 5 Siter
Kim Gjørup Skrevet 4. desember 2013 Skrevet 4. desember 2013 Ny primus, omnifuel med 06 flaske og repsett Siter
Da9 Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 Fikk helsport fjellheimen superlight 3 idag! Gleder meg til våren 2 Siter
+Robinson Skrevet 5. desember 2013 Skrevet 5. desember 2013 En Manaslu nr. 96 primus. Japansk produsert etter modell av optimus og høvik primusene fra 40 og 50 tallet. Manaslu har laget disse primusene i flere10 år, og de skal ha en kvalitet som er like god , til bedre, enn de som ble produsert i skandinavia . Gleder meg til den ligger i postkassen min... 2 Siter
Abnorm Skrevet 6. desember 2013 Skrevet 6. desember 2013 Siste kjøp for 2013 (Forbud av kjæresten) North Face Himalayan Parka (1stk.) MSR Reactor Pot 2,5L (1stk.) MSR Fuel Bottle 1L (3stk.) MSR Blizzard Stake (10stk.) 1 Siter
Knesser Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Fjällräven Tur bukse. En genial bukse til vinterfjellet! Passer perfekt til Singi jakken! Dette blir nok min favoritt etter Keb buksa Kjøpt fra Jakt og Friluft som forøvrig får veldig godkjent på service, pris og leveranse! Salget foregikk gjennom Facebook chat'n! http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=0&prodid=25317 1 Siter
Rolf_E Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Barduner for bruk på tarpen. Trengte noen ekstra så da ble det ett par sett med gule helsport barduner på XXL. Greit å se disse snørene fremfor å snuble i dem Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.