Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Motorhuset Oppdal har vist flere pulker fra den nye serien men i "armyedition" til 7500,- om noen er på utkikk etter ny pulk. Jeg kjenner ikke til bedriften men ble tipset om det på Facebook og jeg vet ikke hvor mange de har igjen.

Screenshot_20250318_163749_Facebook.jpg

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kjenner ikke butikken City to Summit noe fra før, men de har hatt drøye tilbud på sekker et par dager. I tilfellet noen er i markeder for ny Osprey-sekk. Litt ymse utvalg og størrelser. Ingen som passet meg dessverre...

Screenshot_20250502_123640_Chrome.thumb.jpg.84372c9c1a3e60662df5e889bdca2821.jpg

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)
zimwalker skrev (22 timer siden):

Hilleberg Unna (i rødt) til 7.699 hos brukas.no nå. Flere Hilleberg telt og tarper med rabatt der nå
www.brukas.no/kampanje#/manFilters=14&pageSize=16&viewMode=grid&orderBy=11

Er selv ute etter ett vinter/bil eller 3-på-tur telt. Keron 4gt så litt fristende ut..  Men er det bare brukås som har feil data på det teltet eller har det skjedd noen endringer i det siste? Vekt og høyde stemmer i alle fall ikke overens med Hilleberg sin data på teltet. Hvis det ikke er gjort endringer den siste tiden undrer jeg over hvor Brukås har informasjonen sin fra, hvilket telt det egentlig gjelder.

Men jeg kan vel gå ut i fra at det er 5.5kg som gjelder regner jeg med?

https://www.brukas.no/hilleberg-keron-4-gt-grønn

vs

https://hilleberg.com/eng/products/tent/Keron GT

Endret av otl

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.