Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Diskusjon ang. røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Ser at det kan være behov for å diskutere/kommentere/oppklare ting som postes i røverkjøpstråden. Foreslår derfor at det opprettes en egen fast tråd - på samme sted - for diskusjon/kommentarer/oppklaring og avklaring osv. Diskusjoner osv henvises da dit. Info om at en slik tråd finnes kan også legges inn i den info-posten som nå alltid ligger øverst på alle sider i tråden.

Jeg tillot meg å flytte denne tråden til samme stedet som Røverkjøpstråden - lenker til denne tråden fra Røverkjøpstråden - intensjonen er at man kan diskutere evt. røverkjøp her. admin KI

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 years later...
  • Svar 958
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lønner seg ikke å være DNT medlem for tiden... 

Fjellsport har tilbud på tarp i dag. Er enig i utsagnet om at den har godt plass til flere, burde jo få plass til alle Fjellforum-medlemene under en 19 kvadratkilometer stor tarp? 🤣  

Mye gode kjøp på Black Friday. Bare så synd at den skulle samfalle med Blakk Fredag...

Posted Images

Espen Ørud skrev (7 timer siden):

(Logg inn for å se skjult innhold)

For oss som tørker bær, frukt, sopp, kjøtt, grønnsaker og stadig har noe fisk, kjøtt, hjerter osv som skal oppbevares så er dette nesten den mest benyttede duppeditt jeg har på kjøkkenet. Nuh også til en hyggelig pris i kampanjeperioden...

Ikke lenger i sortimentet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
25 minutes ago, famjsv said:

Ikke lenger i sortimentet...

Den finnes på Elkjøp til 1369.-. Og etter min mening er det forttsatt et godt kjøp, jeg har samme maskin og har brukt den mye. Tidligere har jeg brukt en litt enklere variant til rundt en tusenlapp, denne modellen er i en helt annen klasse. Den er raskere, og kan brukes kontinuerlig over lengre tid uten å trenge pause for avkjøling - mange rimelige vakuumpakkere krever det. Og den har dobbel forseglingstrenng, det minsker risiko for lekkasje. Og selvsagt har den innebygget kniv for å skjære av plastrullen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn J skrev (13 timer siden):

Den finnes på Elkjøp til 1369.-. Og etter min mening er det forttsatt et godt kjøp, jeg har samme maskin og har brukt den mye. Tidligere har jeg brukt en litt enklere variant til rundt en tusenlapp, denne modellen er i en helt annen klasse. Den er raskere, og kan brukes kontinuerlig over lengre tid uten å trenge pause for avkjøling - mange rimelige vakuumpakkere krever det. Og den har dobbel forseglingstrenng, det minsker risiko for lekkasje. Og selvsagt har den innebygget kniv for å skjære av plastrullen.

Jeg er også veldig fornøyd med denne etter å ha slitt ut min forrige (annen tidligere billig OBH-modell). Tipper jeg har brukt opp mer enn 100 ruller med vakuum"poser" på den gamle dog så den har gjort nytten. 

Tror det var 6 tilgjengelige da jeg la linken her i går så restlageret ble nok fort borte til den prisen.

Jeg har hatt den på prisjakt en stund etter qt jeg handlet den selv og tror det var første gang jeg så den under 1000-lappen

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 minutes ago, Espen Ørud said:

Jeg er også veldig fornøyd med denne etter å ha slitt ut min forrige (annen tidligere billig OBH-modell). Tipper jeg har brukt opp mer enn 100 ruller med vakuum"poser" på den gamle dog så den har gjort nytten. 

Tror det var 6 tilgjengelige da jeg la linken her i går så restlageret ble nok fort borte til den prisen.

Jeg har hatt den på prisjakt en stund etter qt jeg handlet den selv og tror det var første gang jeg så den under 1000-lappen

Jeg kjøpte min i fjor vinter/vår tror jeg, da ga jeg 1200 på et Elkjop-tilbud. Biltema har billige ruller, 105.- for to 5-meters ruller (22 og 28cm bredde).

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 4 weeks later...

De som har DNB kort får som kjent 25% på Helly Hansen i helgen - og rabatten gjelder kun frem til i kveld kl 24:00 (Gjelder for øvrig også Lars Monsen sin sjappe)

HH har en del Ok produkter. Jeg så at etter at jeg handlet kom det inn et varsel om 20% på varer som er fullpris fra før. Jeg var litt usikker på om det er greit å dele slikt her for det er så mange parametre som må stemme for at det skal funke: Man må ikke være medlem hos HH fra før og man må ha DNB mastercard for å få de 25% på toppen.

Var litt usikker på om dette passet bedre i Røverkjøpstråden, men uansett er det vel et tips..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjell Iver skrev (På 29.5.2021 den 19.07):

De som har DNB kort får som kjent 25% på Helly Hansen i helgen - og rabatten gjelder kun frem til i kveld kl 24:00 (Gjelder for øvrig også Lars Monsen sin sjappe)

HH har en del Ok produkter. Jeg så at etter at jeg handlet kom det inn et varsel om 20% på varer som er fullpris fra før. Jeg var litt usikker på om det er greit å dele slikt her for det er så mange parametre som må stemme for at det skal funke: Man må ikke være medlem hos HH fra før og man må ha DNB mastercard for å få de 25% på toppen.

Var litt usikker på om dette passet bedre i Røverkjøpstråden, men uansett er det vel et tips..

Spesielt å finne akkurat det jeg var på jakt etter ved å tilfeldigvis kikke her :D
Tusen takk, litt synd man gikk glipp av DNB tilbudet, men tar til takke med 1600kroner spart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Andre Jørgensen skrev (På 3.6.2021 den 13.46):

Spesielt å finne akkurat det jeg var på jakt etter ved å tilfeldigvis kikke her :D
Tusen takk, litt synd man gikk glipp av DNB tilbudet, men tar til takke med 1600kroner spart.

Bra det var til hjelp. Det skjedde noe merkelig med min bestilling hos HH. De slettet hele belastningen på kredittkortet, men bestillingen er fortsatt under behandling, så jeg er spent på hva som skjer med de varene jeg har bestilt hos dem. Ikke noe mottatt på epost enda..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.