Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Så godt som kjøpt en blåhval. Men man skal ikke selge bjørnen før skinnet er skutt. Kun noen få formaliteter igjen så er blåhvalen min. 

Nå studerer jeg dekor som kan passe en lekker blåhval. 

51C8AB5E-A7EB-4BA0-A6B4-E3F75D1C43F8.jpeg

Endret av Gittiamo
Innlegg manglet noe
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 11.6.2018 den 19.57, tshansen skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Ground Chair, men den krever litt mer akrobatikk å komme seg inn og ut av. Men den pakker meget sexy. Er til konemor jeg har handlet denne, da har vi en av hver og jeg satt faktisk på platou å kikket på det bordet. Meget snedig, men det får bli på en annen lønning :-P

Jeg har chair zero og ground chair. Jeg kan love deg at det er bedre med frivillig akrobatikk i ground chair, enn ufrivillig backflip når bakbeina på chair zero synker ned i skogbunnen. Tar nesten alltid med meg ground chair selv om den er tyngre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Prebb skrev:

Jeg har chair zero og ground chair. Jeg kan love deg at det er bedre med frivillig akrobatikk i ground chair, enn ufrivillig backflip når bakbeina på chair zero synker ned i skogbunnen. Tar nesten alltid med meg ground chair selv om den er tyngre.

Ground chair er nok den som blir å følge meg på solo turer, men må ha noe som madammen kan sitte komfortabelt i når vi har slått camp, som stort sett er i område hvor det er fastere underlag og på campingplasser! Men problematikken som du nevner var grunnen til at jeg gikk for ground chair som første stol i utgangspunktet 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 18.54, Kjetil E. skrev:

Kjøpt Norrøna Recon jakke..

Har en slik innkomm med i posten jeg også. Hadde årets utgave hjemme på testing, men synes at 6500 ble litt i overkant mye hehe. Så fannt meg en pent brukt i stedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Teltet hentet hos XXL i Tønsberg med super kundeservice. Skal tilbake for å kjøpe footprint.

Må veie når jeg kommer hjem😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Vekt komplett inkl merkelapp og den store Helsport-lappen innvendig.

165583F1-67D2-4396-B9E5-883EDA6F6924.jpeg

Aldri hatt SL-telt - er inne på litt ukjent grunn. Vet at sømmer må trutne. Tar hageslangen med spreder over litt tid. Tar turen innom Clas Ohlson.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Jan@ skrev:

Aldri hatt SL-telt - er inne på litt ukjent grunn.

Mitt beste tips er egentlig å bare ikke overtenke noe. Nå har du hørt mange meninger og erfaringer fra andre før du kjøpte, men nå er det din tur til å gjøre opp dine egne meninger. Bruk teltet og gjør deg dine egne erfaringer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

DD sin tarp koster halvparten og har 19 festepunkter. Veier riktig nok bittelitt mer og mangler halvmeteren i ene retningen 😉

Jaja.. kjøpt er kjøpt.. Bør sjekke litt opp neste gang jeg har lyst på noe.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Memento mori skrev:

Topp kvalitet, mener det er disse Hilleberg bruker.

Der Hilleberg bruker 3mm linetykkelse, som feks min 10 UL tarp, bruker de CL260, som er beregnet for 2-5mm og er større og tyngre. Mener å ha sett at Hilleberg også har kommet med 2mm liner, og da vil jeg tro de benytter CL266, ja :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Blitt litt ting siste 2 ukene. Skulle bare ha en sykkel til jentungen sett ut en Frog Bikes til hun , de er lette og gode fornøyd med forrige hun hadde. Men endte opp med en sykkel selv og.

Hybrid med bedre bremser enn første mopeden min 😂 Unnskyldning får være var tilbud og god trim følge hun på sykkel eller ta seg en tur selv får vel selge mcen snart som bare støver ned ikke så glad i sitte rolig på mc lenger revmatismen men sitter langt inne selge skrevraketten 😨

Etter kjørt på 2 hjul fra før skolealder og hatt mine km både privat og på jobb med mc så måtte jeg bytte om på bremseslanger og lufte bremser hinsides ha bakbremse på høyrehånd der skal forbrems være gammel vane vond å vende blir ikke stoppies av kline inn bakbrems 😂

Røyk på en ny fiskestang igjen, unnskyldning der var enklere transport med 4 delt stang mot 2 delte har til lettere fiske fra før .Vart en Berkeley Twilight 8-32g mer allsidig mot 2 delte har på 2-15g  ennå en unnskyldning. 

I dag skulle jeg se på Lativa sko vart et par Stream gtx etter prøvd de, vart vist med en MSR windpro Ii og god pris 989 xxl trengte ny slangebrenner .

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av fjellstøveltråden til @Jan@ ble jeg gjort oppmerksom på et par superlette (470 gram) Salewa Alp Trainer Mid GTX i min størrelse i outleten på fjellsport. Fant ut hvor de var å få tak i i butikk, stakk innom og prøvde støvlene før jeg bestilte dem. De passet og var fantastiske med én gang. Tydelig at jeg kjøpte det siste paret i den størrelsen, for nå er det ikke flere igjen.

Og så slengte jeg med et par gåstaver jeg hadde liggende i ønskelisten.

Salewa-Ws-Alp-Trainer-Mid-Gtx-Black-OutA     silvapolse.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, KimH skrev:

 Blitt litt ting siste 2 ukene. Skulle bare ha en sykkel til jentungen sett ut en Frog Bikes til hun , de er lette og gode fornøyd med forrige hun hadde. Men endte opp med en sykkel selv og.

Hybrid med bedre bremser enn første mopeden min 😂 Unnskyldning får være var tilbud og god trim følge hun på sykkel eller ta seg en tur selv får vel selge mcen snart som bare støver ned ikke så glad i sitte rolig på mc lenger revmatismen men sitter langt inne selge skrevraketten 😨

Etter kjørt på 2 hjul fra før skolealder og hatt mine km både privat og på jobb med mc så måtte jeg bytte om på bremseslanger og lufte bremser hinsides ha bakbremse på høyrehånd der skal forbrems være gammel vane vond å vende blir ikke stoppies av kline inn bakbrems 😂

Røyk på en ny fiskestang igjen, unnskyldning der var enklere transport med 4 delt stang mot 2 delte har til lettere fiske fra før .Vart en Berkeley Twilight 8-32g mer allsidig mot 2 delte har på 2-15g  ennå en unnskyldning. 

I dag skulle jeg se på Lativa sko vart et par Stream gtx etter prøvd de, vart vist med en MSR windpro Ii og god pris 989 xxl trengte ny slangebrenner .

 

Lurer fælt på å kjøpe La Sportiva Stream selv, godt førsteinntrykk eller? De tar jo 2800kr for de på hjemmesiden sin Sportiva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lars Stenseth skrev:

Lurer fælt på å kjøpe La Sportiva Stream selv, godt førsteinntrykk eller? De tar jo 2800kr for de på hjemmesiden sin Sportiva!

Mot noen andre Lasportiva har prøvd så satt disse perfekt til min fot, og virker mer solid mot få punktering goretex på siden der lufting er vært litt skeptikst på noen andre modeller har sett på. Kun brukt de par timer ute i dag litt mark og asfalt gåtur med jentungen men virker til kan bli ny favoritt på tur . Håper på få testet de på lengre tur med stein,myr osv i helgen.Her i Bergen gikk det kjapt unna på de i går så tror du bør være kjapp prøve og få i før blir utsolgt 😊

De har og denne modellen til fin pris nå: https://www.xxl.no/la-sportiva-trango-s-evo-gtx-fjellsko-gronn/p/1100486_1_style

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.