Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Hva har du kjøpt nå!

Anbefalte innlegg

• 4 years later...
  • Svar 4,5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fikk meg ny turkompis for tre dager siden Ikke så billig kanskje, må nedbetales over minst 18 år, og det er en stund til han er klar til å være med på tur, men med denne siste har jeg tre turkompiser. Må antagelig investere i større telt snart.

Har endelig fått kjøpt noen bilder av meg selv  

Gammel hytte på 40 m2 uten vann/strøm, nesten to timers gange inn i fjellet fra parkeringa, ved et lite fjellvann fult med fisk, og ikke en nabo i sikte. 😳 #eremitt

Posted Images

Vaude space seamless 1-2. Dette skal erstatte Helsport ringstind superlight 2 som jeg akkurat solgte. Solotelt. 1590 gram og god romfølelse. Dette kan slås opp med yttertelt og innertelt sammen, men kan også settes opp med innertelt først, eller bare benytte innerteltet på varme dager. Sømmene i duken er sveiset sammen istedenfor tradisjonell sying med nål og tråd. Ser lovende ut etter oppsett i stua. Kjøpt med rabattkode hos outnorth til 6200.

IMG_20201117_210938.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takrails til bilen, originalt fra Toyota, Mammut Barryvox Pulse skredsøker og en Iphone 12 Pro Max med en Anderson 20.000Mah powerbank fant veien hjem hit denne uka. 

Satser på at telefonen kan hjelpe med litt bedre bilder fra turene, at skredsøkeren aldri blir bruk for og at taikrailsa kan holde en sånn ledbar som kan fungere som røntgenmaskin. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Favorittstøvlene mine til under 2000,-. Det er ikke veldig ofte.

Så da gjorde jeg som har gjort før. Handlet et par nye som kan stå i boden (forhåpentligvis) noen år før jeg sliter de gamle helt ut. I hvertfall trenger jeg verken få panik eller handle dyrt når de omsider blir utslitt: 

(Logg inn for å se skjult innhold)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Ørud skrev (3 timer siden):

Så da gjorde jeg som har gjort før. Handlet et par nye som kan stå i boden (forhåpentligvis) noen år før jeg sliter de gamle helt ut. I hvertfall trenger jeg verken få panik eller handle dyrt når de omsider blir utslitt: 

Bare vær litt obs på dette med hydrolyse... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eric earthwalker skrev (2 timer siden):

Bare vær litt obs på dette med hydrolyse... 

Du sjekket ikke opp produksjonsmåte for Skarven først altså.....

Ettersom jeg har Flere par Skarven som drar på åra så tror jeg ikke det er noen stooor fare. Det er heller ingen stor fare for at det er tråder på Fjelforum jeg har gått glipp av de siste 5 årene ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Ørud skrev (17 timer siden):

Gjort samme selv. Jakter på noen som er bedre, men så lenge disse er "de beste" så langt, (minst vond til mine ben) lar jeg ikke sjansen gå fra meg...og har nå uansett 14 dager til angre meg på, og 100 dagers åpent kjøp vel også....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Bjørn J
      Kjøpte en Ulvang Rav ullgenser siden den var på tilbud på XXL. Super genser av god kvalitet, og en svært smart hals-løsning. Ulla er fra New Zealand og Australia, det var jeg klar over. Svært få ullplagg som selges i Norge bruker norsk ull.
      Men det jeg ikke visste, er at Ulvang også produserer en ullgenser der ulla kommer fra norske sauer, Dala- og Rygjasau. Genseren heter Vegard Half Zip, og ser omtrent ut som den vanlige Rav-genseren, men er litt tykkere og kraftigere.
      Hadde jeg visst dette tidligere hadde jeg kjøpt den genseren selv om den koster en tusenlapp mer. Det er litt meningsløst å transportere ull fra andre siden av jordkloden når vi har ull i verdensklasse her hjemme. Det meste av norsk ull blir eksportert, og bøndene får nesten ikke betalt for ulla.
      Vi kjøper uvasket, men sortert i beste kvalitet, ull på vår lokale ullstasjon, og jeg er litt sjokkert over hvor rimelig vi får den.
      Jeg gir min støtte til det som står på Ulvang sine nettsider:  Velger du norsk ull støtter du bærekraftig produksjon og en lokal verdikjede, med et redusert klimafotavtrykk.
    • Av Memento mori
      Da hadde du flaks😂 på 
       har de en score på 0.4 av 10 mulig gitt av 3139 stk. Posten har 4,7 gitt av 16 stk. 
      Er på grensen til artig å lese alle kommentarene postnord får på denne siden og på «boikott postnord?» på face.
      Mange er frustrert over at de gjør avtaler og faktisk ikke kommer, så mye av dette er nok skrevet i sinne🔥

• Av Memento mori
      Jeg pleier å legge nye telt i et kar med vann et par timer. Da trutner trådene som det er sydd med. Gå også over alle knuter på barduner og pluggfester. På noen Helsporttelt bør du knytte om festen til plugger. Slik det kommer er de lett å miste. 
      Litt siliconspray på glidelåser for bedre funksjon. 
      En flaske med impringnering på sømmer og litt på taket kan også være lurt på mange telt.  
      Pleier også å sette rephylsa innpå repleddet og ha tape på hver side. 
      Lykke til med nytt telt😀
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.