Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk levert en Cumulus Panyam 450 nå akkurat, gledes å prøve den ut! 
Men blir nok par uker til ettersom jeg er blitt forkjølet…

Bestilte den 24.06, så gikk fort:)

Valgte å få den bredere, deilig med litt bedre plass i posen:)

Prisen ble 4684kr + import 1378kr

IMG_1159.thumb.jpeg.d2970670ea346bc3a5daad38296073d6.jpeg

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid og er fremdeles av den meningen at de få grammene man kan spare på å kutte en tannbørste i to ikke er verdt det.

Men jaggu har det kommet en tannbørste spesifikt for gramjegere. Så slengte en slik en i kurven. 

Det sagt irriterte fargevalgene meg, kjedelig med en kamuflasje tannbørste som man plutselig ikke finner igjen på tur. Liker bedre sterke farger så man lett kan finne de 

IMG_2321.thumb.jpeg.d1fc94426b1789e0c67952cef24a299b.jpeg

• Liker 1
  • Hehe 4
Skrevet

Røk på en Fjällräven Keb eco shell jakke til 3499,- svenske når vi passerte Naturkompaniets outlet i Örnsköldsvik. 

IMG_0144.jpeg

Skrevet

Røyk på helsport reinsfjell pro 3 telt for en tur til Nord-Norge, en helt annen kvalitet enn breheimen og nemo equipment telys jeg har. Digg å vite at det er 4 sesongs ogsp, i tilfelle man skulle få lysten over seg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.