pblind Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Dutchware Argon 1.6 11ft hengekøye Dutchware Argon vented sock 3 Siter
Barild Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Fallkniven F1, STS Lang skje, tobakkspipe, myggmelk og kart over Femundsmarka. Ikke lenge igjen til avreise nå 1 Siter
aamodt Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Kjøpte meg en Helsport Alta LT sovepose og litt diverse småsnacks Siter
friluftsRemi Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Kjøpte meg hengekøye med myggnetting og tarp til 599 på mx-sport! Så får vi se om det blir brukt og at den er bra nok (siklet på DD sin superlight til 1700 kr) Merke Travelsafe, så jeg tipper jeg ikke vil få problemer med myggen 1 Siter
Ebj Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Exped SynMat UL 7 LW fra fjellsport. 1279,- med fjellforumrabatten. Siter
Vimsehue Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Ble en Norrøna recon sync sekk i bursdagsgave fra muttern Siter
+NorEss Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Ble Primus LiTech kjelsett og Hilleberg Tarp med fjellforumrabatt hos Fjellsport Siter
steino2 Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Opphengt i hengekøye Juni innkjøp: Hennessy Hammock Expedition, Snakeskins, karabinere og rappelringer, DD-Hammock UL tarp, quilt&underteppe, Fallknifen f1 kina kopi, Ontario kukri, Hagløfs LIM regnbukse, og sist men ikke minst muurika vaffeljern 3 Siter
snooze Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Presskanne-tilbehør til min Jetboil. Testet idag: supert!! Kan variere mellom Growers Cup og "vanlig kaffe". 1 Siter
pahatlem Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Huff og huff... Ble altså innkjøp av.... (trommevirvel)... ...eeeeeeen... Hyperlight Mountain Gear Flat Tarp, i .75oz cuben, farge "Spruce green". 2,6m x 2.6m = 241 gram. A'aight. 2 Siter
pahatlem Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 ..og forresten en Tenkara-stang med diverse utstyr og fluer.. ..og én til Gossamer Gear LT4S vandrestav, med to forlengere, og en skulderlomme.. ..pluss en haug med diverse barduner/tauverk. Finfint innhogg i familiens feriepenger; hva skal vi dessuten i syden, når vi kan gå på tur i fjellet? 6 Siter
Trampen Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Fallkniven F1, STS Lang skje, tobakkspipe, myggmelk og kart over Femundsmarka. Ikke lenge igjen til avreise nå Hei. Hvor kjøpte du lang skje? Siter
Martin HJ Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 Helinox Ground Chair - halvkilo med skikkelig sittekomfort Siter
tklami Skrevet 16. juni 2015 Skrevet 16. juni 2015 En norrøna recon Pack. Tung sekk til langtur 2 Siter
finfyr Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 - Norrøna Bitihorn lightweight bukse - Norrøna Bitihorn dri1 jakke - Norrøna Bitihorn lightweight shorts 1 Siter
7homas Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 Hei. Hvor kjøpte du lang skje? XXL 89,- før 25% rabatt i dag om du er nyhetsbrev abonnent Fjellsport 99,- før 20% rabatt med FF kode Siter
REs Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 I dag var det 25% på hele butikken til XXL, men jeg trengte ikke en hel butikk, det holdt lenge med en ny bukse til erstatning for min kjære Fjellreven bukse som nå er så slitt at den begynner å gå opp i sømmene. Det ble svensk denne gangen også. Fikk noen kroner av svigermor til fødselsdagen min i sist uke og de ble brukt på en ny Lundhags Traverse Ws bukse. Håper at jeg blir like fornøyd med denne som jeg var med den gamle fra Fjellreven. http://www.backpacking-united.com/au/lundhags-traverse-ws-pants-tea-green 1 Siter
7homas Skrevet 17. juni 2015 Skrevet 17. juni 2015 I dag var det 25% på hele butikken til XXL, men jeg trengte ikke en hel butikk, det holdt lenge med en ny bukse til erstatning for min kjære Fjellreven bukse som nå er så slitt at den begynner å gå opp i sømmene. Det ble svensk denne gangen også. Fikk noen kroner av svigermor til fødselsdagen min i sist uke og de ble brukt på en ny Lundhags Traverse Ws bukse. Håper at jeg blir like fornøyd med denne som jeg var med den gamle fra Fjellreven. http://www.backpacking-united.com/au/lundhags-traverse-ws-pants-tea-green Som @tusjmann sier pleier "W" å bety at det er damemodell, men hvis den sitter som et skudd er jo det revnende likegyldig. Regner med du blir fornøyd med den - jeg er iallefall veldig fornøyd med min (tror det er herremodell, men jeg har ikke sjekket). Den er sykt behagelig å gå med iom at det er stretchpameler på baken og knærne. 1 Siter
REs Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Som @tusjmann sier pleier "W" å bety at det er damemodell, men hvis den sitter som et skudd er jo det revnende likegyldig. Regner med du blir fornøyd med den - jeg er iallefall veldig fornøyd med min (tror det er herremodell, men jeg har ikke sjekket). Den er sykt behagelig å gå med iom at det er stretchpameler på baken og knærne. Det kan godt tenkes at den ikke heter Ws. Buksene i butikken var merket MAN og WOMAN og min var merket MAN. Den var litt trang rundt livet, men det er min egen feil siden det siste året har vert preget av alt for lite aktivitet både på beina og på sykkel. 1 Siter
arcticboots Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 La Sportiva Core GTX via xxl-tilbud ... 11hundreognoe. Det foå bli denne type sko for sesongen. Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 18. juni 2015 Skrevet 18. juni 2015 Campx Backpacker 2 telt til podene. Istedenfor lekebutikkstelt. Forhåpentligvis gjevt nok til å vekke interessen for friluftsliv for alvor 3 Siter
dsk Skrevet 19. juni 2015 Skrevet 19. juni 2015 Grillplate: ble dyrt nok, men hvordan har jeg overlevd uten: http://tinyurl.com/okk7ucd dsk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.