Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Lager denne tråden i et forsøk på og samle alt i en tråd? :D

Hvem følger du med på YouTube som lager friluftslivs basert innhold? Selv følger alt for mange på youtube og bruker snart ikke canal digital boksen :)

Backpacking adventures. 

Joe Robinet, var med på alone. Alt fra dagsturer til 10 dagers turer. 

Edited by Lar5
  • Like 1
Annonse
Posted

Liker nutnfancy, jeg. Mye der som dessverre er lite nyttig for nordmenn siden vi ikke får velge mellom f.eks IWI X95 og Tavor, men han har en haug gode turfilmer. Ikke lange turene, men usminket og med gode esksempler. Moonscape og Glacier Call er klassikere. Ikke begynn å se på knivfilmene, med mindre du ønsker deg en håndfull nye kniver. Utrolig nok også mye god filosofi rundt lettvekt uten at jeg på noe vis vil si at mannen selv er lettpakker.

• 2 months later...
  • 8 months later...
Posted

Slenger inn et hint om å følge med på Dixie's ferd langs Pacific Crest Trail: Hun har nå kommet 6-7 episoder avgårde, og nærmer seg fjellene... Fantastisk filming, fantastisk klipping, med "live"-følelse.

• Like 6
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Posted

Når formen er litt opp og ned, må en trøste seg med natur på skjerm;) I går kom jeg over denne mens jeg søkte etter filmsnutter fra Pasvikområdet. Denne jenta sprer virkelig turglede, og inspirerer til tur. Jeg kosa meg på tur i flere timer på nordkalotten jeg:-) 

• Like 2
Posted
På ‎28‎.‎12‎.‎2017 den 23.11, AK74 skrev:

Når formen er litt opp og ned, må en trøste seg med natur på skjerm;) I går kom jeg over denne mens jeg søkte etter filmsnutter fra Pasvikområdet. Denne jenta sprer virkelig turglede, og inspirerer til tur. Jeg kosa meg på tur i flere timer på nordkalotten jeg:-) 

Slenger meg på rosen av denne. Knall serie! Litt synd at lyden mangla på siste episode. Hvis man vil kan man jo forsøke å telle hvor mange ganger hun sier "tjohoo!" :-D 

• Like 1
Posted

Ser på Josh Steffen sine trommecovers, fail-compilations og innimellom så ser man hvor man havner etterhvert som man trykker på related videos. Konserter også ja! :)

Ser også litt tester av friluftsutstyr. 

• 4 weeks later...
  • 3 months later...
Guest Mareng
Posted

Zold Outdoors

Har noen gode filmer. Likte spesielt godt denne, siden jeg er i kanostemning for tiden. Høy kvalitet👍