Jump to content
IGNORED

Den store hva ser du på youtube tråden

Lar5
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
zimwalker skrev (På 26.9.2020 den 20.32):

Har tittet en del på Nagualero (som bl.a. HegeP nevnte nylig)

Hidden Content

Mange likhetstrekk med Erik Normark sine filmer. Dvs han snakker sjelden, om noe i det hele tatt, men filmer når han slår leir og maler litt. (Han maler noen veldig fine naturbilder på noen av turene sine, gjerne av leirplassen sin.):)

Har sett en del på noen av videoene hans siste par årene, så da blir det litt trist og vemodig når man ser at det meldes at mannen nå har gått bort. Og så altfor ung. 

Nagualero 1972-10-04 - 2022-01-09

Hidden Content

Nagualero: 

Hidden Content

Han hadde også en egen kanal der han vist frem maleriene sine og lærte fra seg:
Nagualero - Wilderness Painting:

Hidden Content

Edited by zimwalker

Franke skrev (På 4.1.2022 den 22.02):

Tenkt en god stund på om det var noe poeng å starte en kanal om tur og fritid, men jeg prøver litt.
Om du vil støtte med noe abbonnering av kanalen, setter jeg stor pris på det. 😊

Siste om turbrennere og rett bruk sett fra min erfaring.

Hidden Content

Abonnert

• 3 weeks later...
sneakyowl skrev (På 20.1.2022 den 8.06):

Ikke akkurat høyden av villmarkscamping med et halvt tonn forsyninger på tur (?), men denne svenske fiskergjengen på tur gjorde seg som bra kveldsunderholdning. Velprodusert og mange innslag av tullenorsk 😁

Synes det er artig med noe som er annerledes innimellom, så enig der. Ellers så vet de jo hva de driver med, spesielt fiske. Forresten, vi måtte bare "tullesvenske" tilbake til dem i filmen vår fra 2020.

Har de siste årene forsøkt å finne YT kanaler som dekker litt andre landskap/terreng, spesielt områder jeg selv drømmer om å besøke. Kom over denne unge mannen. Litt glad i å prate, men flott å se noe annet enn Skandinavisk og Kanadisk natur.

Hidden Content

• 2 weeks later...

Flink kar. Og er av de som ikke sier stort, om noe i det hele tatt, og slikt liker vi.

Winter Solo Overnight under Uprooted Tree - Making Snowshoes & Bow saw - Taiga Bonfire Nodya

Hidden Content

(Feb 22, 2022 Asbjorn Olsen-Berg Bushcraft)

• 2 months later...

Kanalen "Backpack and boots" kan jeg anbefale å ta en tur innom:

Hidden Content

Ikke mange videoer der, men de lengere filmene som er delt opp i episoder som er fra Femundsmarka, Hardangervidda og Dovrefjell kan sterkt anbefales. Ikke masse prating, utstyrsmas osv.. Kun en mann og hund på tur med god stemning :)