Gå til innhold
Bjarne H.S.

Jens Kvernmo VS Tonje Blomseth

Anbefalte innlegg

Hege P. skrev (28 minutter siden):

Hvorfor skal alle være "helt Lars Monsen"?

Ja, og som jeger og det å kunne overleve i naturen uten ferdigmat så går vel Jens lett
forbi Monsen med god margin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)
Hege P. skrev (17 minutter siden):

Vedder på at Lars Monsen fyrer mye større bål også. ;)

Ingen fyrer så store BÅL som Lars Monsen. 

De prøvde en gang i Ålesund (Slinningsbålet), men tross i at det ble notat i GWR, så var det vel mere som et fortenningsbål i Lars Monsens størrelsesorden. 

Endret av Walle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)
Hege P. skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal alle være "helt Lars Monsen"?

Alle trenger ikke å være Lars Monsen, men han formidler en glede med det han gjør. Liker man ikke det man gjør, er det kanskje best at man finner på noe annet å gjøre.
Jeg tror de fleste vil få det bedre med seg selv dersom de finner noe de liker å gjøre.

Egentlig burde jeg ikke blandet Lars Monsen inn i dette for å illustrere poenget mitt, det har jo tatt helt av på ville veier.

Det hadde holdt med trådstarters egen blogg, den formidler turglede: Skjult lenke - logg inn for å se den 

Endret av Arcticpeak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tonje har jeg dessverre ikke noe sansen for lenger etter denne serien, nok er nevnt om henne allerede over så har ikke noe å tilføye. 

Jens har jeg kjempesans for, trivlig kar og gode skildringer på både opp og nedturer. Eneste som jeg blir littebitt irritert over er at han ved flere anledninger, på forskjellig måter, nevner at han ikke kan skjønne hvorfor folk gidder å leve et "normalt" liv med jobb, unger og forpliktelser. Ser på en måte ned på oss "idioter" som faktisk lever et vanlig liv, mens han suser rundt og leker seg - til vår store fornøyelse da selvsagt 😃 Men føler meg litt skuffa at vi som får landet til å gå rundt og sørger for at fremtidens generasjon vokser opp blir "latterliggjort" av en som loffer rundt og gjør det motsatte. Jeg forstår og respekterer både villmarkssjeler som har tatt den til det fulle og lever drømmen, og jeg respekterer og skjønner de som ikke er helt der. Bare folk er lykkelig med hverdagen sin så må jo alt være bra 😊 Men se bort fra det, så er det bare hygge å bli med Jens på tur 👍😃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.