Lars Erik Moen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg har ikke kjøpt noe turutstyr på lange tider. Har egentlig alt jeg trenger. I en periode kjøpte jeg alt mulig turutstyr og det lever jeg på nå men ser ikke bort ifra at jeg trenger et par nye sko etterhvert.
+GubbePaaTur Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Lars Erik Moen skrev (27 minutter siden): Jeg har ikke kjøpt noe turutstyr på lange tider. Har egentlig alt jeg trenger. I en periode kjøpte jeg alt mulig turutstyr og det lever jeg på nå men ser ikke bort ifra at jeg trenger et par nye sko etterhvert. Kjenner den. Jeg kjøpte inn det meste mitt på 80 og 90-tallet, men med tidens tann innvirkning, så driver jeg nå og bytter ut det gamle.
graham Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Siden det nevnes både telt som ikke er kjøpt og N+1.. Jeg har hatt prisvarsel på Hilleberg Keron 3 GT i fem år og ingen tilbud har kunnet forsvare innkjøp av enda et telt (som forsåvidt vil komplettere et konstruert behov). Bortsett fra et nytt eksemplar på bruktmarkedet for en stund siden til en veldig fin pris, men da hadde jeg allerede brukt opp tull&tøys-kvoten for den perioden... vel, det kan vel tagges med #ilandsproblem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå