Vandrefalken Skrevet 22. juli 2017 Skrevet 22. juli 2017 Kjøpte 2 Hydrapak Stash 1L flasker, samt en Sea To Summit Reactor Thermolite Sleeping Bag Liner. Hygge! Siter
Gittiamo Skrevet 25. juli 2017 Skrevet 25. juli 2017 Scarpa Charmoz Pro. Må ha nye steinrøysstøvler. Eller må ikke, men bør, så når det var et par i min størrelse i outlet'en hos Fjellsport, så var det enkelt. Siter
Humbug Skrevet 25. juli 2017 Skrevet 25. juli 2017 ULA Ohm og Loco Libre over- og underdyne på vei over dammen. Føler at jeg gjør mitt for å støtte amerikansk næringsliv i denne tunge tiden. 3 Siter
nomore Skrevet 26. juli 2017 Skrevet 26. juli 2017 Det ble i går ett sett med Thule Wingbar takstativ til bilen med Thule DockGrip kajakkstativ oppå der igjen. Endelig kan eg hente kajakk fra klubben og transportere den til andre steder eg vil padle 1 Siter
+Robinson Skrevet 26. juli 2017 Skrevet 26. juli 2017 Ett nytt kayak sete til min Viking kayak. Det som fulgte med kayaken var rett og slett ikke godt nok. 1 Siter
lettskremt Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 Trengte en lett turbukse til sommerbruk og endte opp med Norrøna Bitihorn lightweight pants på salg hos Sportsbua. Impulskjøpte Bitihorn Aero60-jakken i samme slengen. Siter
Gittiamo Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 På 25.7.2017 den 8.48, Gittiamo skrev: Scarpa Charmoz Pro. Må ha nye steinrøysstøvler. Eller må ikke, men bør, så når det var et par i min størrelse i outlet'en hos Fjellsport, så var det enkelt. De kom med produksjonsfeil gitt (helt umulig å gå med den ene støvelen pga en udefinerbar klump inni) og Fjellsport kunne ikke gi meg noen god hjelp på reklamasjonen. Så da ble det Salewa Raven fra VPG istedenfor. Spent på de støvlene, da jeg ikke kjenner merket så godt. Aldri prøvd de støvlene på, så jeg håper det går greit. Siter
lettskremt Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 2 timer siden, Gittiamo skrev: [...] Så da ble det Salewa Raven fra VPG istedenfor. Spent på de støvlene, da jeg ikke kjenner merket så godt. [...] Jeg har Salewa Crow. Hadde ikke noe kjennskap til Salewa før jeg kjøpte dem, men jeg er storfornøyd! Mine er en smule trange til lilletåa, men det kan være modellen og ikke merket. Solide og gode sko! Siter
Gittiamo Skrevet 28. juli 2017 Skrevet 28. juli 2017 6 minutter siden, lettskremt skrev: Jeg har Salewa Crow. Hadde ikke noe kjennskap til Salewa før jeg kjøpte dem, men jeg er storfornøyd! Mine er en smule trange til lilletåa, men det kan være modellen og ikke merket. Solide og gode sko! Takk. Har lest mye om de, og de virker til å kunne passe meg og mitt bruk, så jeg håper på det beste Siter
TomasOH Skrevet 29. juli 2017 Skrevet 29. juli 2017 Litt turrelatert siden denne boken helt sikkert blir med på turer. Malin Stensønes sin bok "På vår vakt" Siter
+tshansen Skrevet 30. juli 2017 Skrevet 30. juli 2017 Yes, joda... flott det! Da røk jeg på smellen jeg også 😂 ble en ny Gregory Baltoro 85 Large og Helinox Ground Chair i kveld. Det er alt for lett å kjøpe utstyr på nettet Lå lenge å vurderte Fjellreven Kajka, men landet tilslutt på Baltoro. Helt greit at ferien begynner om 5 dager. Jeg er klar Siter
+Miamaria Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 Da ble det et Exped Orion II UL her... Klarte å holde meg helt til i dag, men nå sprakk jeg. Og i går bestilte jeg Exped teltplugger, en ullboxer, ekstrabatteri til Goproen (ubrukelig uten, har mistet mitt), en TTM hengekøye, og et sopplukkersett... Sånn måtte det vel gå når jeg fikk mer penger enn jeg trodde i feriepenger... 1 Siter
Humbug Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 Dutchware har Xenon Wide til rett over halv pris, så da ble det stoff og duppeditter til ny vintertarp. For det trenger jeg jo... 😄 Siter
Vandrefalken Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 På 7/30/2017 den 21.45, tshansen skrev: Yes, joda... flott det! Da røk jeg på smellen jeg også ble en ny Gregory Baltoro 85 Large og Helinox Ground Chair i kveld. Det er alt for lett å kjøpe utstyr på nettet Lå lenge å vurderte Fjellreven Kajka, men landet tilslutt på Baltoro. Helt greit at ferien begynner om 5 dager. Jeg er klar Gikk bra Kajka 85 til Baltoro 85 i fjor og brukte sistnevnte i ett år, meget fornøyd med valget og dens løsninger over Kajkaen. 1 Siter
Truant76 Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 Ikke akkurat tur utstyr, men når vi så "kvaliteten" på mobilbildene vi tok på turen i år ble det nytt kamera på butikken i går; Sony A6000 systemkamera. 1 Siter
+tshansen Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 1 hour ago, Vandrefalken said: Gikk bra Kajka 85 til Baltoro 85 i fjor og brukte sistnevnte i ett år, meget fornøyd med valget og dens løsninger over Kajkaen. Høres veldig bra ut Har ikke fått prøvd den på ryggen min enda, men siden det er 100 dagers åpent kjøp regner jeg med å få orden på det om den overhodet ikke skulle passe. Er også fan av løsningene på Baltoro sekken. Håper bare den innfrir på bærekomfort Siter
Vandrefalken Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 6 minutter siden, tshansen skrev: Høres veldig bra ut Har ikke fått prøvd den på ryggen min enda, men siden det er 100 dagers åpent kjøp regner jeg med å få orden på det om den overhodet ikke skulle passe. Er også fan av løsningene på Baltoro sekken. Håper bare den innfrir på bærekomfort Jepp! Prøv den godt, både rygg, skulder og komfort. Den kan kjennes litt "annerledes" over skuldrene, sånn i starten, men tok ikke lange tiden for meg personlig. Siter
+tshansen Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 4 hours ago, Vandrefalken said: Jepp! Prøv den godt, både rygg, skulder og komfort. Den kan kjennes litt "annerledes" over skuldrene, sånn i starten, men tok ikke lange tiden for meg personlig. Siden jeg er 2 meter høy, målte 52 cm i ryggen gikk jeg for large utgave... Føler selv at den sitter som et skudd... Er kanskje litt stor i hoftebeltet da dette går nesten i hverandre. Bare i t-skjorte når jeg strammer hoftebeltet godt er det 10 cm mellom putene før de tar i hverandre. Men det føles jævlig digg med så mye støtte. Skulderstroppene ligger utrolig godt. Skal fylle den med 15 kilo i morgen å få gått en liten tur. Kjenne hvordan den er med litt vekt i. Så får vi komme nærmere tilbake om jeg my bytte noen av delene på bæresystemet Siter
Vandrefalken Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 2 minutter siden, tshansen skrev: Siden jeg er 2 meter høy, målte 52 cm i ryggen gikk jeg for large utgave... Føler selv at den sitter som et skudd... Er kanskje litt stor i hoftebeltet da dette går nesten i hverandre. Bare i t-skjorte når jeg strammer hoftebeltet godt er det 10 cm mellom putene før de tar i hverandre. Men det føles jævlig digg med så mye støtte. Skulderstroppene ligger utrolig godt. Skal fylle den med 15 kilo i morgen å få gått en liten tur. Kjenne hvordan den er med litt vekt i. Så får vi komme nærmere tilbake om jeg my bytte noen av delene på bæresystemet Knallbra! Godt å høre, kos deg! ^^ Siter
+ost Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, tronn skrev: Turbil! Bilde! Bilde! Bilde! 1 Siter
tronn Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 9 minutes ago, ost said: Bilde! Bilde! Bilde! Haha, har teknisk sett ikke kjøpt den enda. Må sitte og tvinne tomler i 5 måneder først. Men den ligner veldig på denne som jeg prøvekjørte: 2 Siter
eskhyo Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 https://www.fjellsport.no/haglofs-l-i-m-down-1-true-black-195.html Bra tilbud på praktisk, lett og god pose. https://www.fjellsport.no/brynje-arctic-zip-polo-navy.html til samboer (jeg har allerede) Siter
+Walle Skrevet 1. august 2017 Skrevet 1. august 2017 1 time siden, ost skrev: Bilde! Bilde! Bilde! Her er ett forfra/venstre side Får du opp noen rails på den @tronn så kan du få låne Ally'en i oppslått tilstand. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.