Gå til innhold
Fimax

Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Røverkjøp og gode tilbud tråden

Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe
å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted.
Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk.
Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes.

Posten skal inneholde:
- Navn på varen og pris (og originalpris)
- Link til varen eller sted og navn på butikk
- Grunnen til at det er et godt kjøp

Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den  (admin KI)

HE 25.11.19: Dette er en tråd som mange abonnerer på og det sendes ut e-post for hvert innlegg som lages i tråden. ALLE andre innlegg enn faktiske røverkjøp skal postes i Skjult lenke - logg inn for å se den. Med andre ord: Tenker du å sitere en post i denne tråden eller svare på en post i denne tråden må du klippe ut sitatet og lime det inn i diskusjonstråden.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæhlie Half Zip til 299.- må sies og være et godt kjøp! Skjult lenke - logg inn for å se den
varer til og med 9.februar

sammen med en del andre gode åpningstilbud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

XXL har startet nedsalg av lagerbeholdningen, og det kan se ut som det er en del gode tilbud. Rakk akkurat ikke å kjøpe en 40 l fjellpulken pulksekk til 200 kroner før den ble utsolgt :-(

Skjult lenke - logg inn for å se denl til 980 kan kanskje være interessant? (førpris 3.499)

Eller Skjult lenke - logg inn for å se den til 900? (førpris  2.999)

Skjult lenke - logg inn for å se den(2016 mod) til 1.950 (førpris 6.450)

Skjult lenke - logg inn for å se den til 660 (førpris 2.199)

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er en liten tur innom eteren fra teltet og vil minne om at diskusjoner rundt røverkjøp gjøres i egen tråd for diskusjon om røverkjøp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som kanskje en del av dere vet får støttemedlemmer pSkjult lenke - logg inn for å se den hos Skjult lenke - logg inn for å se den - denne rabatten gies også på rabatterte varer.

Så 50% på ALFA Glittertind GTX Womens blant annet, så får man 7% oppå det så ned fra 3799,- til 1766,- Gode støvler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står i dette øyeblikk og ser på et Helsport Patagonia 3 til 5000kr, XXL Oslo sentrum. Hadde det ikke vært for at jeg fant et Spitsbergen Pro 3 til 3250kr i samme haug, så hadde jeg tatt det. Et stk igjen, løp og kjøp! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På ‎17‎.‎02‎.‎2020 den 15.02, Andreasc skrev:

Står i dette øyeblikk og ser på et Helsport Patagonia 3 til 5000kr, XXL Oslo sentrum. Hadde det ikke vært for at jeg fant et Spitsbergen Pro 3 til 3250kr i samme haug, så hadde jeg tatt det. Et stk igjen, løp og kjøp! 

I dag dukket disse opp i nettbutikken også. Skjult lenke - logg inn for å se den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Obs har for tiden kampanje på Skjult lenke - logg inn for å se den-. Denne koster vel vanligvis rundt 800 kroner.

Dette er den modellen som benytter 4 AA-batterier, ikke den med oppladbart Li-ionbatteri (XDR-P1DB).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ute etter en lett men solid randoneebinding så selger XXL Skjult lenke - logg inn for å se den nå. (Bindingen koster opp mot fire tusen andre steder.)

image.png.1919063ec279133fff28ce09c82bb3c5.png

Jeg er selv veldig fornøyd med denne bindingen så langt, og den får generelt gode omtaler:

• Skjult lenke - logg inn for å se den
  • Skjult lenke - logg inn for å se den

(Ønsker man litt lavere utløsenivåer så kommer den også som Alpinist 9, som da har lavere DIN justering).

Endret av Terka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Sasta Anton ulljakke til halv pris. Har hatt lyst på denne lenge som enten en hverdagsjakke eller båltur-jakke, men tror jeg bør ha L. Bruker du OUTLET-15 får du 150,- ekstra avslag. 

Skjult lenke - logg inn for å se den

EDIT: Husk sporingslenka lederst på siden :)

Endret av Lars L

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bergans Expedition Down Parka i str. small til 2500kr:

https://www.outnorth.no/bergans/expedition-down-parka?utm_source=prisjakt.nu&utm_medium=productlinks&utm_term=Expedition+Down+Parka&utm_campaign=dunjackor+varmfodrade#RedBlack

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del her kjenner sikkert butikken Parabolflua i Harstad. Kjøpte første skalljakken min der i 2004. Har alltid likt meg der.
De lanserer nettbutikk  nå i disse dager med tilbud. Har ikke finmyst på tilbudene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helsport Reinsfjell 2 superlight  til kr. 5000,- hos XXL virker å være en god pris, om det er et røverkjøp å regne er kanskje ikke sikkert, men likevel verdt å nevne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.