Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

XXL har startet nedsalg av lagerbeholdningen, og det kan se ut som det er en del gode tilbud. Rakk akkurat ikke å kjøpe en 40 l fjellpulken pulksekk til 200 kroner før den ble utsolgt :-(

Alfa Gaupe fjellstøvel til 980 kan kanskje være interessant? (førpris 3.499)

Eller Fimbulvettir truger til 900? (førpris  2.999)

Helsport Varanger 8-10 Lavvo (2016 mod) til 1.950 (førpris 6.450)

Helsport gapahuk Ly til 660 (førpris 2.199)

Endret av Erlend Gudvangen Bjørkeng
  • Liker 1
Skrevet

Hei, jeg er en liten tur innom eteren fra teltet og vil minne om at diskusjoner rundt røverkjøp gjøres i egen tråd for diskusjon om røverkjøp

• Liker 1
Skrevet

Står i dette øyeblikk og ser på et Helsport Patagonia 3 til 5000kr, XXL Oslo sentrum. Hadde det ikke vært for at jeg fant et Spitsbergen Pro 3 til 3250kr i samme haug, så hadde jeg tatt det. Et stk igjen, løp og kjøp! 

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

For de som ute etter en lett men solid randoneebinding så selger XXL Marker Alpinist 12 til 2535,- nå. (Bindingen koster opp mot fire tusen andre steder.)

image.png.1919063ec279133fff28ce09c82bb3c5.png

Jeg er selv veldig fornøyd med denne bindingen så langt, og den får generelt gode omtaler:

(Ønsker man litt lavere utløsenivåer så kommer den også som Alpinist 9, som da har lavere DIN justering).

Endret av Terka
Skrevet

Dette må vel klassifiseres som et røverkjøp? Vet ikke om det er et lokalt tilbud på min nærmeste XXL men billig var det i hvertfall. 

C4B25664-274D-41DB-992E-F6A822F82D9F.thumb.jpeg.b470cc960efc889a4987c7a9d8a81eff.jpeg

• Liker 4
Skrevet

Bergans Expedition Down Parka i str. small til 2500kr:

https://www.outnorth.no/bergans/expedition-down-parka?utm_source=prisjakt.nu&utm_medium=productlinks&utm_term=Expedition+Down+Parka&utm_campaign=dunjackor+varmfodrade#RedBlack

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.