Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Happy new year, Miss Sophie.

En liten ribbemarsj blei det også i det gamle. Ypperlige forhold på Øyerfjellet.

post-4016-0-40314100-1388482682_thumb.jp        post-4016-0-22727400-1388482753_thumb.jp

• Liker 5
Skrevet

Ønsker dere alle et godt nytt år,  med alle de fantastiske turene og opplevelsene som står på ønskelista i det nye året!

Videre ønsker jeg på vegne av faunaen vår, dyre- og fuglelivet (og kanskje noen turgåere) at 2014 fortsatt skal få være fritt for snøscootere og motorer i områder der de ikke hører hjemme :)

• Liker 8
Skrevet

Jo takktakk! Det var da veldig hyggelig av dere :) Hilsen botten ta flaska! :D Godt nyttår til dere søtnoser :)

Hehe det var da litt tidlig @tronn   :D

Godt Nytt År  - ønskes jeg dere alle, mens jeg sitter i denne svære stålcontaineren som dupper og ruller fram og tilbake her ute i Nordsjøen...  :frantics:

• Liker 3
Skrevet

En nyttårshilsen til alle medlemmer, og @Kjell Iver især, fra de dype skoger i Finnskogen. Med ønsker om nye turer høyt som lavt i det nye året. Her er hverken snø til ski eller is til turskøyter, det hele grunnes over med primuskaffe og cognac.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.