+sneakyowl Skrevet lørdag kl 16:11 Skrevet lørdag kl 16:11 Tidligere i dag søkte jeg på nett etter en hvit utgave av Norrøna's merino-buff (pureUll Neck) til bruk for vinterjakt-sesongen. Det viste seg at de har sluttet å produsere/selge merionoullbuffene sine. Synd, for de er sykt gode! Nå har de noen litt rare og veldig tjukke fleece-halser istedenfor... Innom Norrøna i ærend for å få reparert noe småfiks på en jakke og bukse etter mye bruk, samt noe modifikasjon av Whiteout-jakka mi så jeg tifleldigvis akkurat den buffen jeg var ute etter henge i butikken. Lett kjøp, og det er godt å ha sikret seg om den aldri kommer tilbake på markedet 🙏 Siter
+DrKneipp Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Kjøpte ny fleecegenser med hette, "Peak Performance Freelight Polartec® Alpha™ Hood Men" i str medium. En av de få alpha-fleece-genserne jeg har sett på det norske markedet. Jeg kjøpte den på Zalando og fikk til og med rabatt fordi jeg ikke hadde kjøpt noe der på lenge eller noe... Jeg er 178cm og 70kg og den passet fint. Ikke for posete og heller ikke for stram. Brystlommen har plass til smarttelefon som er litt viktig om vinteren da jeg foretrekker å ha den i en brystlomme i soveposen. Den har dessverre ikke tommelhull. Den veier 150g som er nøyaktig halvparten av det min standard fleecejakke fra sport-outlet veier. Endret 2 timer siden av DrKneipp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.