Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse

Ludvik sekken til forsvaret....guuuuuuud som jeg haaaaaaater den sekken. Men trenger reimene :mrgreen:

 

Du tenker på rovdyret som gnager skuldre, klorer hoftene til blods og knekker korsryggen?

 

Petzl Zipka Plus2

Liten, lett og kompakt hode/alt-mulig lykt. Med rød pære og gjennomsiktig plast er T-800 og BSG referanser et fullstendig gyldig og virksomt salgsargument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye akkedering så ble det en ny jakke igjen.

Norrøna Svalbard cotton anujakke. En klassiker. Rød og fin til bruk på skiturer.

Denne jakken brakte også med seg gode minner fra en aktiv tid i Røde Kors Hjelpekorps.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskudds, men ubrukt Britisk goretex feltjakke i ørkencamo. Valgte ørkencamo fordi den ser litt mindre militær ut rett og slett i sine lyse 2 toners camo.

Går mye i fleecejakken om sommeren, så denne blir grei å ha over til sommeren, som sikkert blir like våt som den pleier å være her i nord.

Også greit i bjørkeskogen om morran når alt er vått av dugg. pris: 300 kroner inkludert frakt. -greit med kompiser som kan handle for deg :smile:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Åsnes Nansen med Garmont Finse GTX-sko for to uker siden. Investerte også i en Bergans Stranda-bukse, et par fjellskistaver og snøspade. 

Livet på vinterfjellet er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var på Villmarkslivmessa i dag og kom hjem med en Norrøna trollveggen dunjakke og en Fjellreven Polar Parka (tror det var det de kalte den men finner ikke maken på nettet i farten. Den er lang men har glidlås helt ned noe det ikke ser ut til at Polarparka har. Virker uansett til å være ei utrolig solid og varm jakke. Betalte 1200kr for den, den hadde vært vareprøve som har blitt tatt med ut i forettninger av selger. Ser ikke noe slitasje på den.  Hun sa villedene pris var 6000.  Kan se om jeg kan ordne bilde av den etterpå og kanskje noen kan identifisere den for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To stykk leuku til generasjon neste. Leukun er i mine øyner den beste knivtypen der er på å være litt go på det meste (men ikke best på noe, forutom det å være brukbar til mye). Nydelige saker, med litt rødt på til gutten, og litten rosa detalj til jenta. Gleder meg til de blir gamle nokk til å evne handtere så tunge saker sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Investerte i min første multifuelbrenner. Det ble en MSR Whisperlite International til 20% rabatt hos Friluftsbutikken i Tromsø. Kjøpte samtidig også to brennstofflaskerpå 0,6 og en fireliters kanne renset miljøbensin. Dette er fra første prøvebrenning forleden dag.
Ser veldig fram til å prøve brenneren skikkelig i påskeferien nå!

 

 

 

testbrenningavwhisperli.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamerakongen..

Direkte smart følte jeg meg ikke etter og ha gitt en håndfull tusenlapper for en smarttelefon.

Det koster og vidreføre et billigabonnement.

Nokias råeste fototelefon 808 pureview med en sensor 4 ganger større enn andre telefoner, så sa han bak disken :-P

og med 41mega pixler så burde det holde som fotoapparat i lange baner.... og det gjør det virkelig.

Denne lille tassen av en smarttelefon er faktisk bedre enn mitt 4 år gammle kompaktkamera som slettes ikke er noe

dårlig kamera.. her blir det mindre og dra på. :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.