Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du kjøpt nå!


Humle

Anbefalte innlegg

Annonse
På 3/18/2018 den 20.22, tronn skrev:

To bokser med favorittprovianten på DNT hyttene. Funnet på den lokale europrisen. 

DSC_1106.JPG

Europris: http://www.europris.no/bacalao-800-g-123982.html

Lagd lokalt i Gjerdsvika i Sande Kommune:
http://www.maritim-food.no/public.aspx?pageid=85447__KSS6423_2_copy.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært helt ping-pong-ball mellom tre forskjellige topptursekker de siste ukene. Stod mellom Gregory, Salewa og Osprey. Har ikke vært enkelt. Men etter diverse prøving og styr så falt valget på Osprey Variant. Sort. Diablo red var utsolgt. Og jeg som nesten var villig til å kjøpe kun pga fargen 😂

 

 

F209A758-F583-41E0-B7F3-E746790D8957.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stykk "GoPro" klone action kamera.
Tror det heter SJCAM.
Skjønt mine er av "Nobrand".

2x 1080p
2x 4K

Vel, vi får se hvor gode dem er.
Tror dem er greie i dagslys og til normalt bruk.

Skrudde et i et vanntett hus fast i enden av et kosteskaft og testet litt filming under vann.

WP_20180320_18_46_23_Pro.jpg

WP_20180320_18_47_43_Pro.jpg

WP_20180320_18_47_53_Pro.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A90A2BE1-1B0C-4B26-8C25-4F9B38184457.thumb.jpg.a06e57900d123249d2bc3cfa7e17ebdc.jpgDa har jeg kjøpt Coleman propanbeholder på xxl, og overgang til vanlig gjenger på ebay, samt et fylle adapter.

IMG_1920.thumb.JPG.b9fda27a4dc88ff295712cd9209710f9.JPG

Den veier 918 gram ny inkl fylleadapter. Tenk for litt testing med gass når det er kaldt, til veldig kaldt. Vekta blir omtrent som Coleman 442 hvis jeg har Msr pocket rocket på toppen. Rapport kommer etterhvert. 

Endret av Memento mori
Tok vekk linjeskift
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/19/2018 den 0.03, HannKatta skrev:

Da blir det uttesting av turmat på meg.
Kjøpt på XXL.no

Ordrebekreftelse fra XXL - hanssundgot@gmail.com - Gmail 3-18-2018, 11-26-31 PM.png

OK, såg ikke jeg hadde bestilt 2 stykk.
Så det var derfor det var 2 med pulled pork i pakka i dag.
Så da blir det pulled pork til lønsj nå. :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Meget gode forslag! Det ville jeg også foreslått hvis jeg var dere, men...:-D

Det endte med at datteren min også ønsket seg Beastmaster. Ønsket ble innfridd i form av bursdagsgave på forskudd. Jeg beholder da Berkley 3-14 gram (7 fot) til lett fiske.

Kjøpte ny Shimano Beastmaster 10 fot i 7-21 gram til meg også siden jeg har 3-14 gram. Speedmaster er helt topp, men noe lenger under transport, derfor Beastmaster. Tok med ett par 18 grams Aure Flake i grønn.

Sovepose på gang, så dere var meget nærme ja :) @tklamimeget godt tips. Tror den blir vel varm med 600 gram dun, så jeg ser på Warmpeace Solitaire 500 (T-limit -9)

Endret av Turlyst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se, så fin! Ikke selvkjøpt, men noen i nær relasjon har handlet og forært. Perfekt størrelse for lita damehand og med sperre slik at man ikke skal gli og skjære småfingrene. Full tang og perfekt fasong på bladet til bukspretting av småørret og pølsepakker. Barberknivkvass (har en blank flekk på underarmen som bevis). Godt at det straks er påske og tid for pølsepinner og anna småspikking: Påleggspakken på kveldsmatbordet blir aldri heilt seg selv igjen og det var nummeret før jeg skar inn bumerke i bordplata.

4A491B56-FD90-4304-9F66-F518FF265CD7.thumb.jpeg.db1e48fde40cb9f6f67501d938df3b65.jpeg

I følge giveren er tilsvarende kniv ikke å få kjøpt for penger!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt SOL, VÆR & VIND fra norvis etter tips fra Solkrem som tåler kulde -hva fungerer best? tråden som både @Lompa og @martin.m bruker. IMG_2626.JPG.d08f7c03c53ac046480b7d7dd9434e57.JPG

Thermopro TP60 Trådløs tempmåler etter tips fra @Phoney i tråden Trådløs temperaturmåler som bør vise minus 40 

IMG_2627.JPG.f89afe6b89bf97a90e63dea28266fac1.JPG

Endret av Memento mori
Tok vekk linjeskift
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst
12 minutter siden, Lompa skrev:

Er ikke Sahara et litt rart navn på ei fiskesnelle?

Ikke mye vann i Sahara, så meget spesielt. Snella er visst nok meget god.

Tror jeg skal sende Shimano en epost om forklaring på navnet.......he-he....

Kan jo være at de som ga snella navnet trodde at Sahara var et våtmarksområde!?!

Endret av Turlyst
Ny setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

19 minutter siden, Jan@ skrev:

Kan jo være at de som ga snella navnet trodde at Sahara var et våtmarksområde!?!

Husker Honda hadde en bilmodell med et navn på en viss kvinnelig kroppsdel.
Dem endret det fort når dem fant det ut. :-D

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.