Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagens bilde, med muligheter for bildekritikk/tips

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Og det er sevlsagt akkurat da - når man har lagt ut alt av baggasje, men ikke pakket i pulken eller tatt ned teltet at det begynner å snø. Vi kjenner jo tross alt Murphy. Men alle var enige om at det hadde vært en fin tur!

_MG_8860.jpg

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, tshansen skrev:

32946870651_ac1b281257_k.jpg

Fantastisk bilde! Vekker lengselen etter å vandre i de dype skogene, lite som slår gammel krokete furuskog. Er dette i Femundsmarka?

Skrevet

Stadsbygda på Fosenhalvøya nå i ettermiddag. iPhone 6. Prøvde å få solspillet fra trærne mot snøen. 

IMG_2239.thumb.JPG.ceb9c6eef36f28520cbe64e509aa58e9.JPG

• Liker 9
Gjest Turlyst
Skrevet

Bildet er tatt i -18 en vinterdag tilbake i tid, dvs. ikke årets elendige vinter.

10Februar_1400.JPG.9a02a9f7b7f3bc952d83e7d208ec881a.JPG

Gjest Turlyst
Skrevet (endret)

Siden det har blitt en mild og våt vinter i Vestfold, lengter jeg tilbake til tørrere vær.

Objektiv og innstillinger: Canon 24-70 2.8L USM, 24mm (38,4mm), f/9, 1/125sek, ISO 200. Håndholdt da det ikke var plass til stativ.

_MG_1199_Rettet opp_1200x811.JPG

Endret av Turlyst
Lagt til innstillinger
Skrevet
6 minutter siden, JanRH skrev:

Siden det ikke har blitt en mild og våt vinter i Vestfold, lengter jeg tilbake til tørrere vær.

_MG_1199_OK.JPG

Flott bilde! Sjanseløs vinter i Vestfold. Bare å komme seg opp i høyden :-)

• Liker 1
Gjest Turlyst
Skrevet
1 minutt siden, whistler skrev:

Flott bilde! Sjanseløs vinter i Vestfold. Bare å komme seg opp i høyden :-)

Takk :) Jeg savner tørre vintre med stabile snøforhold og nok kulde.

Skrevet
11 hours ago, Tor-Erik-L-77 said:

Nattfoto er veldig artig, jeg og @whistler kjørte litt av dette fra turen på Lufsjå forrige helg. ;) 

10095-20170225.thumb.jpg.0451c1426e275a6e6ac82736e81de3cc.jpg

Wow.

Fantastiske farger og stemning.

• Liker 1
Skrevet

En ting jeg kunne tenkt meg at folk opplyste om er hva de tar bildet med og innstillinger...

Ellers mange flotte bilder.. 

Skrevet
16 minutes ago, Kjetil E. said:

En ting jeg kunne tenkt meg at folk opplyste om er hva de tar bildet med og innstillinger...

Ellers mange flotte bilder.. 

De fleste av bildene jeg har tatt her er delt via Flickr. Det betyr at du kommer til bildet på Flickr ved å klikke på det. Der kan du under bildet velge EXIF-data og det du ikke for opp av info der er neppe verdt å vite. 

Omtrent det eneste som ikke står der er hva fotografen spiste til middag den aktuelle dagen 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.