Jump to content
IGNORED

Fjellsport.no erfaringer - Utskilt


Stonis
 Share

Recommended Posts

Har kjøpt meg en Fjällräven Keb jakke  :mrgreen: God pris hos Fjellsport.

Prøvde å kjøpe samme jakka hos fjellsport. Prøvd å bestille en 2 timer etter et salg dei hadde starta og fikk ikke mye jakke nei,men fikk beskjed om at vist eg bestilte jakka der og då fikk eg den til redusert pris. Var bare å vente til dei fikk inn på lager. Gikk mange uker uten noe hende og etter purring fikk eg beskjed om at den skulle komme rett over helgen hehe men den gang nei. Dei ringte og sa dei ikke kunne skaffe jakka. Fikk inntrykk av dårlig service og rot med bestillinger. Ble skikkelig forbanna og avbestilte der og då to kab bukser og to jakker på flekken. Ikke mye å rope hurra for den kundebehandlingen der nei.Ble til at man heller kjøpte seg en billigere jakke og i grunnen kjempefornøyd med den. Menlysten på jakka er jo der men ikke lett å få fat i gitt.Fikk inntrykk at Fjellsport annonserer med varer dei ikke har eller kan skaffe. Blir ikke mye handling der etter dette :-(

Link to comment
Share on other sites

 

Prøvde å kjøpe samme jakka hos fjellsport. Prøvd å bestille en 2 timer etter et salg dei hadde starta og fikk ikke mye jakke nei,men fikk beskjed om at vist eg bestilte jakka der og då fikk eg den til redusert pris. Var bare å vente til dei fikk inn på lager. Gikk mange uker uten noe hende og etter purring fikk eg beskjed om at den skulle komme rett over helgen hehe men den gang nei. Dei ringte og sa dei ikke kunne skaffe jakka. Fikk inntrykk av dårlig service og rot med bestillinger. Ble skikkelig forbanna og avbestilte der og då to kab bukser og to jakker på flekken. Ikke mye å rope hurra for den kundebehandlingen der nei.Ble til at man heller kjøpte seg en billigere jakke og i grunnen kjempefornøyd med den. Menlysten på jakka er jo der men ikke lett å få fat i gitt.Fikk inntrykk at Fjellsport annonserer med varer dei ikke har eller kan skaffe. Blir ikke mye handling der etter dette  :sad:

 

Tror du har vært veldig uheldig Stonis, har selv handlet fra Fjellsport mange ganger og det har alltid vært rask og korekt levering. Sist jeg bestile derfra så kjøpte jeg 5 par sko og returnerte 4 par etter å ha prøvd de hjemme, pengene var raskt tilbake på konto og det var gratis frakt og retur.

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å kjøpe samme jakka hos fjellsport. Prøvd å bestille en 2 timer etter et salg dei hadde starta og fikk ikke mye jakke nei,men fikk beskjed om at vist eg bestilte jakka der og då fikk eg den til redusert pris. Var bare å vente til dei fikk inn på lager. Gikk mange uker uten noe hende og etter purring fikk eg beskjed om at den skulle komme rett over helgen hehe men den gang nei. Dei ringte og sa dei ikke kunne skaffe jakka. Fikk inntrykk av dårlig service og rot med bestillinger. Ble skikkelig forbanna og avbestilte der og då to kab bukser og to jakker på flekken. Ikke mye å rope hurra for den kundebehandlingen der nei.Ble til at man heller kjøpte seg en billigere jakke og i grunnen kjempefornøyd med den. Menlysten på jakka er jo der men ikke lett å få fat i gitt.Fikk inntrykk at Fjellsport annonserer med varer dei ikke har eller kan skaffe. Blir ikke mye handling der etter dette :sad:

 

Da har du nok vært uheldig ja. Har handlet selv fra Fjellsport mange ganger uten og ha noe negativt og si om dem. Alltid rask levering og god kundeservice. Når jeg bestilte keb jakka mi på fredag kl 15.00 så fikk jeg melding fra posten om at den var underveis kl. 18.18 (3 timer og 18 minutter fra bestilling til den er hos posten er bra). Nå er det bare opp til posten.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Fjellsport er det eneste bokmerket mitt med en kommentar etter. Jeg har bokmerket det som: "fjellsport - superbutikk"  :thumbsup:

Helt enkelt fordi de har et kjempeutvalg, de sender ting umiddelbart, de har gode priser og det var veldig greit å komme innom lageret i Sandefjord for å kikke på forskjellige liggeunderlag da jeg skulle kjøpe mitt første og var rimelig frustrert over det brede utvalget. Har siden kjøpt ganske mye fra fjellsport og vært superfornøyd.

 

Padlespesialisten derimot...var dum nok til å bestille en vannpose derfra for 4 - 5 uker siden. Fikk en mail om at den var sendt pr post. Mottok ingenting, og jeg har 120+ kjøp fra eBay og sikkert like mange fra norske nettbutikker utan at noe har forsvunnet. Sendte en mail og etterlyste bestilling, intet svar. Superseriøst.

Link to comment
Share on other sites

Fjellsport er vel den nettbutikken jeg har handlet desidert mest i og har bare positivt erfaringer.

Har vært i kontakt med de 2 ganger og der har gått knirkefritt begge gangene.

Et par ME gamasjer som var feil i en søm på sendte jeg bilde på mail, de sendte et par nye uten spørsmål og en frankert lapp til å bruke til å sende de andre tilbake.

En annen gang hadde jeg en bestilling inne på et telt, det var litt leveringstid noe som selvsagt kan forekomme. I mellomtiden hadde de noe småtteri på ukens tilbud som jeg ville ha. Men alternativet mitt var å bestille for over 1000 for å få fri frakt, eller betale frakt. Da hadde det som var billig blitt dyrt. Ringte å spurte om det var mulig å legge bestillingen sammen med teltet, det gikk selvsagt ikke, men det jeg kunne gjøre var å kjøpe det jeg skulle ha, og velge hente i Sandefjord som frakt, og når jeg fikk leveringsbekreftelse på teltet kunne jeg ringe og be de stappet det andre oppi forsendelsen. Så sagt så gjort og det fungerte supert.

Riktig restnoterer de ikke lengre enn 30 dager om de ikke har varen på lager, og de kansellerer ordren. Om så skjer vet jeg ikke fordi jeg alltid har fått det jeg har bestilt. Men til en viss grad kan jeg skjønne praksisen, det kan være en pain å ha mange hengeordrer og risiko for at en kunde har kjøpt samme vare et annet sted i mellomtiden og dermed returnerer varen er absolutt til stede.

Men bevares noen får det til å fungere. Jeg hadde en rest på 2 mikropakker med gjengelåsing hos VPG, etter 8-9 måneder lå de plutselig i postkassen i en konvolutt.

Link to comment
Share on other sites

Har nok handlet rundt 20 ganger fra fjellsport.

Er nok favoritt butikken min. Bra utvalg. Greie priser (gode priser med fjellforum rabatten) . Super service og en av de beste på levering. Har ikke opplevd at det tar mer en 2 dager.

Link to comment
Share on other sites

Har bestilt flere ganger fra fjellsport, samt returnert enkelte varer av forskjellige årsaker, og jeg har vært fornøyd hver gang. Fjellsport er den nettbutikken jeg benytter som har definitivt kortest leveringstid og best service. Returer håndteres på samme profesjonelle måte som kjøp.

Anbefales!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Fjellsport har ikke kontroll på bestillinger som er betalt og sent i retur. Bestilte et liggeunderlag i februar, hørte ikke no mer. Maste og da dukket det opp i april. Liggeunderlaget ble returnert med en gang. Det var et stort hull i det. Fjellsport forsøker verken å gi meg pengene tilbake, eller gi meg et nytt og feilfritt liggeunderlag. De svarer omsider (etter mer mas) at underlaget først må kontrolleres av produsent. Slå den! Nå er det gått snart fire måneder, mer purring og det har gitt følgende resultat: en rabattkode som kan benyttes ved neste kjøp. Som om det frister etter å ha mistet både underlag og penger? 1400,- ...borte vekk, tapt til en bedrift som verken gir tilbakemeldinger eller har særlig kontroll når varer er  ødelagt. Kunden bærer alt ansvar ved handel hos Fjellsport. Lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Terje Løken said:

Fjellsport har ikke kontroll på bestillinger som er betalt og sent i retur. Bestilte et liggeunderlag i februar, hørte ikke no mer. Maste og da dukket det opp i april. Liggeunderlaget ble returnert med en gang. Det var et stort hull i det. Fjellsport forsøker verken å gi meg pengene tilbake, eller gi meg et nytt og feilfritt liggeunderlag. De svarer omsider (etter mer mas) at underlaget først må kontrolleres av produsent. Slå den! Nå er det gått snart fire måneder, mer purring og det har gitt følgende resultat: en rabattkode som kan benyttes ved neste kjøp. Som om det frister etter å ha mistet både underlag og penger? 1400,- ...borte vekk, tapt til en bedrift som verken gir tilbakemeldinger eller har særlig kontroll når varer er  ødelagt. Kunden bærer alt ansvar ved handel hos Fjellsport. Lykke til!!!

En kjip opplevelse. Jeg har nøyaktig motsatt opplevelse og konklusjon selv ved retur av ødelagte varer. Fikk ny sekk tilsendt kjapt! Alt gikk smertefritt og kjapt for seg.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, and privacy rules Privacy Policy