Phaser Skrevet 15. juli 2013 Skrevet 15. juli 2013 Da får vi gratulere @Knesser som vinner av denne runden med 16 stemmer Hipp Hipp Hurra 4
Rolf_E Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Får vel dele mitt bidrag for denne måneden. Fjellet lokker, Hardangervidda
Gjest Turlyst Skrevet 16. juli 2013 Skrevet 16. juli 2013 Mjølkedalstind - sett fra Sognefjellveien. Har brukt 420mm. Tatt juni/juli
Phaser Skrevet 26. juli 2013 Skrevet 26. juli 2013 Bidrag til Juli Solnedgang på Fjorda siste uka i Juli. Fin 3 dagers tur med Far, barn og Bestefar. "Fjorda på sitt beste" Pentax k5, sigama 10-20mm 5
espenh Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Fjordutsikt. Bakkanosi, 1398m over Nærøyfjorden 11/07. Mine kalenderbidrag: http://mintur.net/Turer2013/FFKalender/ 8
Phaser Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Obs! I kveld stenger innsendingen av bilder for Juli. Har dere noen bidrag så er det tiden å komme med de nå Lykke til! Hallgeir
Chris B. Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Brokksjødalen, Tydal. Juli 2013. #bildet mitt blir ikke lastet opp
Kjell Iver Skrevet 5. august 2013 Forfatter Skrevet 5. august 2013 Brokksjødalen, Tydal. Juli 2013. #bildet mitt blir ikke lastet opp Hvilken feilmelding har du? Du må bruke full editor og velge å legge ved bilde..
Phaser Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Minner om at bildene må være tatt i gjeldene mnd for å være med i konkurransen. Ser det er ett par som har hatt problemer med å laste opp bilde i kveld. Har sagt i fra til Kjell Iver, Men om dere klundrer så prøv å forminsk bildet/filstørrelsen før dere laster opp, kan hende det hjelper. Om ikke så gi meg en pm så skal dere få en Epost adresse dere kan sende til.
ruggen Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Tittel: Enkel lykke Dato: 15.07.2013 *eg får visst heller ikke lagt ved bilde* sender deg pm
HegeJohnsen Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Hvilken feilmelding har du? Du må bruke full editor og velge å legge ved bilde.. Jeg hadde også trøbbel med å laste opp bilde denne mnd. Måtte redusere str. på det før jeg fikk lastet opp. Trodde det ble gjort automatisk nå?
ruggen Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Jeg reduserte str selv, men ute hell....så tror ikke det er feilen?
Kjell Iver Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Det er ett eller annet som ikke er rett akkurat nå men har ikke tid til å finne ut av det. En fiks dere kan prøve er å skifte opplaster "Trøbbel med å laste opp? Prøv å bytte til vår enkle opplaster" trikset. Tror det gjør susen. Jeg har akkurat tatt ferie. Om det blir skikkelig krise mens jeg er borte vet moderatorene hvem de skal kontakte.
HeidiS Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Mitt bidrag denne måneden. Bildet er tatt på kanotur på Hardangervidda.
Kikut Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Minner om at bildene må være tatt i gjeldene mnd for å være med i konkurransen. Ser det er ett par som har hatt problemer med å laste opp bilde i kveld. Har sagt i fra til Kjell Iver, Men om dere klundrer så prøv å forminsk bildet/filstørrelsen før dere laster opp, kan hende det hjelper. Om ikke så gi meg en pm så skal dere få en Epost adresse dere kan sende til. Jeg kom akkurat hjem fra en ukestur på Hardangervidda med mange bilder i "sekken". Er det ikke litt kjedelig at jeg da ikke kan bidra med noen av disse bildene siden de er tatt i slutten av juli? Eksempelvis har jeg et bilde jeg liker som er tatt 29/7...
Phaser Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Vi har praktisert ett par dager slingringsmonn så det burde nok gå bra Sent from my LT26w using Tapatalk 2 2
Kjell Iver Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Vinneren av denne månedens fotokonkurranse får et gavekort på 500,- fra Oslo Sportslager Må bare gjenta at ved trøbbel med opplasting så bruk den enkle opplasteren (Altså "Bruk full editor" og "Legg ved fil". Skal se på det så snart det byr seg en anledning. 1
Anbefalte innlegg