KNRD Skrevet 18. august 2017 Skrevet 18. august 2017 Spyderco para military 2, s30v. ...Fornøyd 😄 1 Siter
Rolf_E Skrevet 18. august 2017 Skrevet 18. august 2017 http://dro.ps/b/AhGU34g/l Bestilte meg dette nå. Ultimate Hammocks Straps with Nano Weave.Ene stroppen min røyk i våres da noen skulle teste hengekøya. Personen fikk hilse på moder jord . 30 dollar ca., men kan bli billgere om flere henger seg med Siter
tubbs Skrevet 19. august 2017 Skrevet 19. august 2017 (endret) Ble en Oprey Kestrel 58 liter samt nytt (mindre) hoftebelte til Xenith 109 litern. Litt blandende føleser etter innkjøpet av den sekken da jeg nå med 100% sikkerhet ikke har behov for flere ryggsekker på lenge. Og den tanken er jo egentlig en smule trist 🙄🙄 Endret 19. august 2017 av tubbs 3 Siter
tronn Skrevet 19. august 2017 Skrevet 19. august 2017 24 minutter siden, tubbs skrev: Ble en Oprey Kestrel 58 liter samt nytt (mindre) hoftebelte til Xenith 109 litern. Litt blandende føleser etter innkjøpet av den sekken da jeg nå med 100% sikkerhet ikke har behov for flere ryggsekker på lenge. Og den tanken er jo egentlig en smule trist Slapp helt av, Osprey er blant de minst slitesterke sekkene der ute. Er litt spent på Xenith selv, da jeg bare har 30-40 turdøgn med den, og ikke sett annet enn kosmetisk slitasje enda. 1 1 Siter
Kjellis Skrevet 19. august 2017 Skrevet 19. august 2017 57 minutter siden, tubbs skrev: Ble en Oprey Kestrel 58 liter samt nytt (mindre) hoftebelte til Xenith 109 litern. Litt blandende føleser etter innkjøpet av den sekken da jeg nå med 100% sikkerhet ikke har behov for flere ryggsekker på lenge. Og den tanken er jo egentlig en smule trist Kan ikke skjønne annet enn at formelen N+1 gjelder sekker også? 😃 1 1 Siter
tubbs Skrevet 19. august 2017 Skrevet 19. august 2017 7 minutter siden, Kjellis skrev: Kan ikke skjønne annet enn at formelen N+1 gjelder sekker også? Pokker, der sa du noe @Kjellis Skammer meg litt pga at den flotte formelen hadde havnet i glemmeboka. Takk for påminnelsen 1 Siter
+Memento mori Skrevet 20. august 2017 Skrevet 20. august 2017 Liker cuben fiber bra, men har vært litt skeptisk til det i tarp. Men ser at til å med de som ikke liker cuben sier det er bra på Tarp. Bestilling sendt til Zpacks, sammen med litt lett og flott tau, sammen med Karbonplugger må dette bli billig og bra, sett i forhold til vekt. 1 Siter
+tshansen Skrevet 20. august 2017 Skrevet 20. august 2017 Et tilbud via Facebook som var så godt at jeg bare måtte slå til 3 Siter
+tshansen Skrevet 21. august 2017 Skrevet 21. august 2017 21 timer siden, tubbs skrev: En sekk er tom uten en joikesabel Jeg har den stort sett hengende på hoften, men ja Jeg har stort sett med meg samekniv eller Fallkniven når jeg er ute i skogen. Siter
+Bjørnar Ø Skrevet 22. august 2017 Skrevet 22. august 2017 På 18.8.2017 den 11.17, KNRD skrev: Spyderco para military 2, s30v. ...Fornøyd Kjøpt hvor? Vurderer en slik selv Siter
Gjest Turlyst Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 Mammut Alpine Mat UL til 170 kr (55%) 👍Lurt å bruke under Exped Synmat UL Winter. Bamse får spares til turer med lite gåing da det tar stor plass. Siter
+Memento mori Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 Fra min gode venn finn: the North Face men's Himalayan parka i str XXL. Ca 30% av ny pris. Bompibom jakke til å ha utenpå Goretex jakka. Blir bra på Hardangervidda i januar og februar. Link 3 Siter
KNRD Skrevet 23. august 2017 Skrevet 23. august 2017 23 timer siden, Markatråkker skrev: Kjøpt hvor? Vurderer en slik selv Denne kjøpte jeg på en amerikansk nettside (massdrop.com) Ca halv pris av norske priser. Inkl frakt og toll. Anbefales. Siter
Øyvind Hellenes Skrevet 24. august 2017 Skrevet 24. august 2017 Exped Camp Slippers. Beste kjøpet eg har gjort på ei stund. Lette i sekken, deilig å ha på i campen og varmar godt i soveposen. 1 Siter
Phoney Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Rart hvilke behov som melder seg når man leser litt for mye på dette forumet... Sony XDR-P1DBP Dab+ radio 😬 Får satse på at den også kan benyttes i bilen så den ihvertfall blir benyttet av og til. Ellers ble det en boks med gass, kart over Flensmarka og en boks med mark. 1 Siter
Gittiamo Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 En vanntett plastikkboks hos Clas. Telefon og nødlander passer perfekt oppi boksen. Så får jeg håpe den er vanntett nok for kajakksnurring 🙂 1 Siter
tubbs Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 8 minutter siden, Gittiamo skrev: En vanntett plastikkboks hos Clas. Telefon og nødlander passer perfekt oppi boksen. Så får jeg håpe den er vanntett nok for kajakksnurring Kommer nok til å oppleve endel kanellsnurringer også den boksen 😂 Siter
Gittiamo Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 18 minutter siden, tubbs skrev: Kommer nok til å oppleve endel kanellsnurringer også den boksen Blir ikke plass til mye kanelsnurr i den. Giffler holder ikke. Siter
tubbs Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 4 minutter siden, Gittiamo skrev: Blir ikke plass til mye kanelsnurr i den. Giffler holder ikke. Ikke inni! Oppå! 1 Siter
Hege Szyrxzc Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 McKinley Zinder primaloft jakke, 399 hos Intersport på tilbud. Noe av det fine med denne er at primaloften ikke dekker underarmene og sidene av kroppen. Siter
Gjest Turlyst Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Kjøpte meg vinterpose som ikke passet Det var en Mountain Equipment Glacier 1000 i Regular (185 cm). Den var for kort til meg på 181 cm - SKUFFELSE. Det ble 2 turer til Fjellsport. Får kjøpe XL å hente den på mandag. Jeg har to Rab-poser i 185 cm som passer. Lurer på hvordan ME måler!!!!!! Siter
Phoney Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 Bestilte exped chair kit, skofett, skolisser og noe real. Alt for å komme over gratis frakt etter rabatt - glemte selvfølgelig å legge til rabattkoden 😝 Siter
Terka Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 (endret) Har egentlig kjøpt så mye friluftsutstyr i år at det bare er til å gremmes av et par år fremover, eller lukke øynene og forsette og betale lønningen til minst en av dem som jobber med dette.. 🤤 I dag har jeg invitert i noe helt annet. Dette skal monteres på landeveissykkelen of brukes til å måle pedaltempo (tråkk pr minutt), hastighet/lengde osv. Skal prøve å finne ut hva jeg egentlig holder på med, og også få litt koll på timene inne på rulle annenhver uke samt igjennom vinteren. Kanskje lærer jeg å sykle til neste sommer. 😄 Endret 25. august 2017 av Terka Siter
Terka Skrevet 25. august 2017 Skrevet 25. august 2017 4 minutes ago, Phoney said: Bestilte exped chair kit, skofett, skolisser og noe real. Alt for å komme over gratis frakt etter rabatt - glemte selvfølgelig å legge til rabattkoden 😝 Returnere varene og bestille det samme på nytt... eller ringe dem og be dem gi deg rabatten i avslag/kredit? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.