Gå til innhold
  • Bli medlem

Småløpe i fjellet med 15 liters sekk, har jeg tatt meg fjellvann over hodet?


Fjongfasong

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har lagt opp følgende rute, som jeg hadde tenkt å gjennomføre om litt over en ukes tid. Jeg har planer om å kun ta med meg det nødvendigste, sove på DNT hytter (ha med nøkkel) og småløpe med terrengsko og gamasjer.

Tok kontakt med Gjendesheim i går, og de mente det skulle gå ganske greit (Besseggløpet arrangeres til helgen), men at det var noe snø. Hva tenker dere, er dette gjennomførbart nå på året, eller bør det utsettes?

spacer.png

 

  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 kg og "kun det nødvendigste" hørtes ut som to motsetninger😅 Såfremt hyttene er åpne kunne du bært minimalt med mat i hvert fall.

EDIT: Jeg må visst lære meg å lese. :D

Endret av sneakyowl
Slett gjerne
  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjongfasong skrev (8 timer siden):

Ser forøvrig allerede at dette kommer til å bli vanskelig mtp at noen av hyttene ikke er åpnet enda :)

Æsj, der røyk den drømmen

Hvor mange dager skal du bruke? ser Gjendebu blir betjent 18Juni men har selvbetjent alternativ resten av året, Yksendalsbu og Torfinnsbu er også selvbetjent, så om det ikke er så mye snø skal det være mulig å gjennomføre om du enten tar en kort første dag til Yksendalsbu-Torfinnsbu-Gjendebu-Gjendesheim, eller tar en lengre første etappe rett til Torfinnsbu dag 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.