Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud

ehegnar

Recommended Posts

https://www.pyramidensport.com/shogun-ags-spin-10?v=197713&gad_source=1

Daiwa Shogun, 10 fot 5-25 gram. Jeg kjøpte selv lillebroren Luvias i 5-25g for et år siden, så kjøpte jeg Shogun i 10-35 gram og nå klarte jeg ikke å dy meg og kjøpte også Shogun i 5-25g.

For de som vil ha en absolutt premiumstang til fiske etter innlandsørret og sjøørret så vet jeg faktisk ikke om en bedre stang. Karbonfiber-stangringer virker i første omgang som en gimmick, men de har vist seg og være svært holdbare samt at de ikke kan bøyes i det hele tatt.

Kan ikke gi en sterkere anbefaling, 10 fots Shogun er den beste stangen jeg noensinne har prøvd til ørretfiske fra land. :)

• 3 weeks later...
Annonse
  • 2 weeks later...

Helsport selger nå «mumieformet» soveposeliner/lakenpose i silke til 550 kroner.

Ut fra det jeg har sett, så koster slike linere i rein silke ofte over tusenlappen, så et relativt godt kjøp må det vel kunne sies å være?

Et lite minus for min del er at Helsport har tatt i bruk sin egen ubrukelige pakkpose med glidelås, slik de har gått over til på tarpene sine. Altså ikke den pakkposen som er avbildet på siden, men en som har en glidelås som kan feste seg i silken og slite på stoffet, og som gjør det knotete å pakke ned posen...

Edited by Måssåbjønn