Jump to content

Røverkjøp og gode tilbud

ehegnar

Recommended Posts

Kjell Iver skrev (På 26.1.2022 den 9.32):

https://www.power.no/

De har en del brukbare utendørsprodukter, Solo Stove, Hodelykter og Garmin Fenix osv. De har kanskje annet skrammel man også trenger..

Fra Torsdag til Lørdag er det 20% til alle med DNB kort. Vis kortet i kassa om man betaler i butikken.

Det er nå en endring slik at de har innført rabattkode (DNBSUPER01) i nettbutikk. Jeg er ikke sikker på om dette blir dobbeltsjekket i mot at man har dette kortet når man betaler i nettbanken.

1419495352_Skjermbilde2022-03-19kl_09_26_11.thumb.png.a4cc21ff7a978720ac1c9e164c2c10ba.png

Ny runde med tilbud, siste dag i dag 19/3.
La inn rabattkoden ved utsjekk av handlekurven, og da kom denne meldingen om at DNB VISA/MC må benyttes for å få rabatten

Norrøna Falketind heavy-duty flex1 (herre) bukse i to farger og litt div. størrelser til Kr 1540 i Norrøna-outleten (krever pålogget brukerkonto).

Beste turbuksen jeg har eid i hvert fall 😎

https://www.norrona.com/en-GB/products/falketind/falketind-flex1-heavy-duty-pants-men/?color=8700

https://www.norrona.com/en-GB/products/falketind/falketind-flex1-heavy-duty-pants-men/?color=7718

Edited by sneakyowl

• 3 weeks later...

Kan være mulig å gjøre et røverkjøp hos Outdoorexperten.no, som nå gir 20% på nesten alt, også på allerede nedsatte varer (der bruker de normalt å regne "koderabatter" ut fra ordinær pris, men ikke nå altså).

Sakser fra nyhetsbrevet deres:

Sitat

OutdoorExperten feirer påske med å gi deg 20% ekstra rabatt på ALT* uansett om produktene ligger på veiledende priser eller allerede nedsatte priser. Velg og vrak mellom vårnyheter og favorittvaremerker og forbered deg til ditt neste eventyr! Oppgi koden EASTER i kassen når du handler

Vilkår
 *Gjelder ikke produkter merket “Ekskludert vare”, Alfa, Mountain Equipment, Tacx, Wahoo, Lumonite, LedX, Leatherman, Meindl, Norrøna, Tentipi, Thule, mat, elektronikk, sykler & kajakk.   Trekkes fra nåværende pris og kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Gyldig til 18.4.2022.

• Like 4

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Allak 2 med 20 prosent av i hylla til pyramiden sport i Tromsø. Står ikke på nettsida men det var et eksemplar i hylla. Ofte utsolgt og vanskelig å få tak i noen av hilleberg teltene. Jeg leter selv etter unna men har ikke vært like heldig.

tore

Outnorth har Sydvang Skaring 4 Season Tent til 2750, og med rabattkoden OUTFUN som gir 20 % avslag = 2200 kun ut dagen i dag.

Jeg kjenner ikke til dette teltet selv, men ut fra omtalene til Sydvang-teltene jeg har sett både her på forumet og i nettbutikkene (Outnorth og Fjellsport, i og med at Sydvang er deres egen merkevare), så virker det som det er mye telt for pengene. Kanskje et greit alternativ for de som vil prøve seg på vintertelting uten å legge alt for mange tusenlappene i telt helt i begynnelsen?

Teltet har stormmatter med integrerte pluggfester, tre innganger og DAC-stenger (10 mm ut fra en av brukeromtalene, uviss lengde, men antar ca. 300 cm ut fra målene), YKK-glidelåser og ytterduk i 40D silnylon (3000 mm) og gulv i 70D polyester (5000 mm). Oppgitt vekt på 4,5 kg, beregnet for 3 personer. Oppgitte mål for innerteltet er 215 × 165 × 105 cm. Yttermål 500 × 185 × 115 cm. Litt smalere og lengre enn Helsport Spitsbergen X-trem 3 Camp, som har 3 × 330 cm 10,25 mm DAC-stenger.

Hadde jeg ikke hatt alt for mange telt allerede, så hadde jeg nok slått til på dette for å tilfredsstille egen nysgjerrighet i alle fall.

Video som viser teltet her:

XXL har kun i dag Helsport Ringstind Pro 2 til 2999 for Reward-medlemmer. Originalpris er oppgitt til 4999, men det har hendt at samme butikk har solgt det til ca. 3700 i kortere perioder også.

Et meget godt likt telt blant mange, og det er ikke veldig ofte at dette selges til en såpass fin pris. Dette er utgaven med ekstra stang i fotenden og inngang på begge sider.

Så får det være opp til hver enkelt å vurdere om de ønsker å handle hos XXL, det er vel litt ulike meninger omkring dette her på forumet.

Mer info om teltet hos Helsport.

• Like 1

Jeg ser at DnB sitt supertilbud gir 25% på hele nettbutikken hos monsen fra 14-16 juli. Samme rabatt på de vanlige butikkene hans når man betaler med kortet derifra i samme periode.

Det begynner å bli en lang liste med butikker der man får faste rabatter på 10% med bruk av det kortet. Brusletto, monsen, viking, alpina, crispi. Det er egen rabattkode for å få det og man må uansett betale med kort fra DnB for å få avslaget https://www.dnb.no/kundeprogram/fordeler/supertilbud/manedens-tilbud

• Like 2