Gå til innhold
  • Bli medlem

Del turene dine med oss på forumet - det kan lønne seg :)


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Annonse

Det ligger nå en boks til høyre i forumet som viser de turrapportene med mest Likes - men denne er ikke helt korrekt enda. Den viser også turrapporter fra i fjor osv.

Jeg skal prøve å få endret det men det må gjøres en softwareendring fra han som har laget det som kan ta tid og ikke sikkert jeg får han til å gjøre det.

 

Artig å se at en turrapport som bare er en uke gammel ligger på nummer 3!

Kan jo kanskje være en "spore" til å skrive mer turrapporter også :)

 

Tips: Det begynner å bli mange bokser nedover på forsiden der - de som er logget inn kan enkelt fjerne boksene ved å klikke på "X" - det huskes til neste gang du er innlogget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det et krav med tre bilder? Blir turrapporten dårligere av at det bare er to?

 

Det kan jo være greit for de av oss som ikke kan lese? Ellers så ville jeg vel tro at det er noe som jevner seg ut. Folk liker bilder og en rapport med mange bilder tror jeg nok ofte får flere likes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå er november kommet og vi skal ha en avstemming om den beste turrapporten:

 

De fem som er automatisk kvalifisert er :

 

 
Vi tar noen dager tenkepause og skal studere litt for å finne 5 kandidater til som går til finalen :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Avstemmingen på dette ble startet i forgårs med 10 utvalgte finalister. Etter at avstemmingen ble startet - ble jeg oppmerksom på en rapport som vi så absolutt burde være med - hadde et ad-hook samtale på kammerset med co-admin og en turrapport nummer 11 er med på listen nå - nemlig http://www.fjellforum.no/topic/26515-pasvik-i-februar/

 

Det er mye bra lesestoff i disse turrapportene - og kvaliteten er veldig god  - ser ut som at det kan bli jevnt i teten - kan ikke love noe men skal se om det kan la seg gjøre å skaffe 2 og 3 premier fra noen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En verdig vinner, knallrapport fra øverste hylle! Og tusen takk for andreplassen, da ble jeg glad :) Tarpen skal komme på sin plass så absolutt, når sesongen begynner igjen våren neste år skal den få sin jomfrutur til Skrimfjella :) God jul alle mann!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker da Anders! Hadde håpet den turrapporten skulle bare forsvinne her inne slik jeg fikk den samme turen med like lite folk neste år;) Såg digg ut! Gratulere til dere begge:)

 

 

Gratulerer, og måtte premiene bli vel brukt! :)

 

 

Vel fortjent til begge to! Glimrende turrapporter! :)

 

 

Gratulerer så mye til dere begge, det er dere vel unt. Gromt lesestoff !

 

 

En verdig vinner, knallrapport fra øverste hylle! Og tusen takk for andreplassen, da ble jeg glad :) Tarpen skal komme på sin plass så absolutt, når sesongen begynner igjen våren neste år skal den få sin jomfrutur til Skrimfjella :) God jul alle mann!

 

 

Gratulerer til begge to!

 

Det er ekstra gøy å bruke forumet når folk er villig til å legge ned tid og krefter i turrapporter. Vel unt med gode premier da!

 Tusen takk. Det er mange gode turrapporter forumet og veldig kjekt å gå av som vinner.  Gratulere med tarpen @Martin HJ.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.