Gå til innhold
  • Bli medlem

Vi lager skal lage miljøvennlige fiskesluker!!


Joburs

Anbefalte innlegg

Jeg er en del av en studentgruppe som jobber med et prosjekt om å utvikle hjemmelagde miljøvennlige fiskesluker laget av tre og forsterket av andre miljøvennlige produkter. Vi er interessert i å få synspunkter fra andre fiskere som dere for å vurdere om det er et marked for slike produkter i Norge.

 

Her er noen spørsmål vi gjerne vil ha deres tanker om:

Ville du være interessert i å bruke hjemmelagde miljøvennlige fiskesluker laget av tre i stedet for tradisjonelle kroker?

Hvilke fordeler ser du med slike sluker, og hva kan være eventuelle ulemper?

Hvor viktig er bærekraft og miljøhensyn for deg når du velger fiskeutstyr?

Hva ville du være villig til å betale for slike sluker sammenlignet med konvensjonelle kroker?

Er det andre aspekter eller funksjoner du ønsker å se i slike produkter?

Din tilbakemelding vil være til stor hjelp for oss i å utvikle et produkt som kan møte behovene til fiskere. Takk på forhånd for din deltagelse og hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda en spørreundersøkelse...? 🙄 Personlig føler jeg at slike ikke hører hjemme på et forum som dette, men det er sikkert delte meninger om det. Det er ikke uten grunn at mange forum/Facebookgrupper o.l. forbyr slike innlegg, de er «low effort» som det heter på godt norsk. Særlig når det er første innlegg fra nyopprettede brukere, da fremstår hele greia som et ønske om å hente kunnskap ut fra folk uten å gi noe tilbake.

I og med at dette virker å være i kommersielt øyemed er det vel ikke helt innafor retningslinjene til forumet?

Sitat

 §11. Markedsføring

Fjellforum skal ikke brukes til markedsføring eller lignende.