Gå til innhold
  • Bli medlem

Lifjell - Et lite sommereventyr


Martin HJ

Anbefalte innlegg

  • Martin HJ endret tittelen til Lifjell - Et lite sommereventyr
Annonse

Flott film! 

Artig med fisken som vaket i vannet bak dere når dere satt i camp og pratet :D 
Ser ut som jeg og må komme meg opp på Røydalsnuten neste gang jeg er der! Og jeg tror neste gang må bli ganske snart, for nå fikk jeg lyst til å opp igjen!
Likte været dere hadde bedre enn det jeg hadde, liker bedre overskyet enn steikende sol, hvertfall når man skal vandre rundt.

Tror til og med jeg skal ta med noen pølser neste gang, og potetmos. Enkelt og grei turmat :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kristian V. said:

Flott film! 

Artig med fisken som vaket i vannet bak dere når dere satt i camp og pratet :D 
Ser ut som jeg og må komme meg opp på Røydalsnuten neste gang jeg er der! Og jeg tror neste gang må bli ganske snart, for nå fikk jeg lyst til å opp igjen!
Likte været dere hadde bedre enn det jeg hadde, liker bedre overskyet enn steikende sol, hvertfall når man skal vandre rundt.

Tror til og med jeg skal ta med noen pølser neste gang, og potetmos. Enkelt og grei turmat :P 

Er veldig fint å legge inn en topptur itillegg til å traske rundt med stanga syns jeg, og siden Lifjell sin høyeste topp lå ved siden av leir så måtte vi såklart opp dit 😊 Fin tur og artig rute opp, Adrian hygget seg veldig oppi siden der. Er så fint når unga har det gøy ute i naturen uten skjerm og moderne leketøy, og ikke minst kunne være med og dele opplevelsen. 

Skal ikke kimse av den gode gamle pølsa, selv om det var en litt mer nymotens variant med ost inni 😄 Kutta opp resterende pølser dagen etter og pimpa opp Real pakka med de, forbløffende mye bedre den smakte gitt 🤌

Blir nok en tur til i år, høsten kanskje. Flott området på mange måter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, Espen Ørud said:

Veldig bra formidling, Martin! Du har god kontroll på formidling både via levende bilder og stillbilder! 

Takk Espen, veldig fint å kunne lage noen turfilmer fra våre turer og legge det ut offentlig for folk som liker den slags. Og ikke minst veldig fint for oss selv som gode minner og forlengelse av turen som var. Flott at det blir satt pris på, det tar jeg med meg videre til neste film 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.