Gå til innhold
  • Bli medlem

Skrim eller Lifjell


rune1974

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg var på Lifjell forrige helg, og ikke noe problem. Gikk opp fra Bø-siden(Jønnbu) denne gang :)

Ikke unaturlig mye vann heller, men mer som normalt vil jeg si, med vann i bekker og elver, og våte myrer.

Vil man se ferske bilder fra Lifjell, er det kjekt å være med i Facebook-gruppen "Toppturer på Lifjell".
https://www.facebook.com/groups/451866185203259

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megalep skrev (20 timer siden):

Var der også forrige helg, helt supert. Hvor campa du @Kristian V. ? Vi lå mellom Sleivtjønn og Sautjønn (ved Glekse), aldri sett så mange teltere i området på en gang før.

Jeg overnattet ved Småholman, rett ved Jøronnatten, fredag-Lørdag. Der så jeg ingen folk som teltet i området, annet enn nede ved Holmen.
Det var mange som gikk oppover med store sekker på lørdag når jeg kom ned, og i følge Yr skulle det regne på søndag, så derfor valgte jeg å dra lørdag. Men så og at det kom mye skyer når jeg satt og slappet av ved bilen før jeg dro hjem, så kan godt hendte det regnet kom tidligere. Men håper jo at Yr tok feil ang regn for de som skulle overnatte lørdag til søndag :)

20230901_195404.jpg.b91e334d5948bf6044404eb541b192e7.jpg

IMG_5863.jpg.169d82de71daf11ee15bea2fb5c10e5f.jpg
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rune1974 skrev (På 7.9.2023 den 19.40):

Hvordan er mulighederne for ture i de to områder nu, tænker om der stadig er skred fare efter de store regn mængder tidligere.

flom går jeg ikke ud fra, er et problem mere.

Jeg vet det er flere Lifjell rundtomkring, ligger det du lurer på i nærheten av Skrim (siden du snakker om det som to ulike områder)? En venninne av meg var nylig på Lifjell i Saltdal, og der var det i allefall tørt og fint etter forholdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.