Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellreven - Vidda Pro Lite Shorts


tshansen

Anbefalte innlegg

Det er ikke ofte jeg blir så begeistret for et klesplagg, men her må jeg faktisk nødt å smelle til meg 10 av 10 mulige. 
Jeg har vært gjennom et stort antall shortser de siste 5 årene uten å bli helt fornøyd. Det har alltid vært noe med passform, lommer, materiale brukt eller måten hempene rundt livet. 

Men den nye Lite serien til Fjellreven er eksepsjonell! Jeg er så utrolig fornøyd. 

Ja, den er I overkant stivt priset, men jeg er faktisk så fornøyd at jeg ikke bare kjøpte en, men to! 

Screenshot2023-08-30at20_31_33.thumb.png.f773aa14adc9d400fa0f756fca990d76.png

Screenshot2023-08-30at20_31_53.thumb.png.25cc03bf4a4e365693fd51e1c3e27d6f.png

Kan virkelig anbefales. Lett vann avvisende, god passform uten å klemme noe sted når man beveger seg aktivt på fjellet eller andre aktiviteter. 

Blir nok å handle en bukse i samme serie! 👏🏻 Virkelig en shorts folket burde prøve selv. 

IMG_4097.thumb.jpg.63a897edb7c123e9b1ceb0a1dc1bf5de.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tshansen skrev (6 minutter siden):

Mulig du tenker på US size! Dette er EU målene på bildet? 
IMG_4098.thumb.jpeg.a3410b08c10b97590becd9bac67d84ac.jpeg

bruker du 36 i eu er du ikke rare figuren 🙈

Er nok EU. Jeg bruker vanligvis S i de fleste klær. Fjellreven er ofte stor i størrelsen, og det eneste merket jeg ofte må ned i XS.

Men kanskje jeg tar 10 størrelser feil, og det er 46-48 jeg tenker på. Ca 29" i livvidde på buksene…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Engelsen skrev (12 minutter siden):

Er nok EU. Jeg bruker vanligvis S i de fleste klær. Fjellreven er ofte stor i størrelsen, og det eneste merket jeg ofte må ned i XS.

Men kanskje jeg tar 10 størrelser feil, og det er 46-48 jeg tenker på. Ca 29" i livvidde på buksene…

36 I Eu høres sinnsykt lite ut. Tror ikke guttungen på 9 hadde fått på seg det en gang. Det er ikke helt umulig at du bommer litt på tallene? 🤔 Her må du jo bare komme deg på butikken å prøve. 
Må si at jeg er litt imponert over Naturkompaniet butikken som ligger på Lagunen (du er fra bergen om jeg ikke husker feil?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Engelsen skrev (19 minutter siden):

Er nok EU. Jeg bruker vanligvis S i de fleste klær. Fjellreven er ofte stor i størrelsen, og det eneste merket jeg ofte må ned i XS.

Men kanskje jeg tar 10 størrelser feil, og det er 46-48 jeg tenker på. Ca 29" i livvidde på buksene…

Selv er jeg mellom L og XL i bukse og L i shorts. Denne i 52 har litt å gå på rundt livet. (til sammenligning) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har denne shortsen selv, veldig fornøyd. Jeg opplever at størrelsen på fjellreven buksene varierer litt, har en gammel Keb i 48, sitter bra. ny keb for 3 år siden, 49, for trang, både i liv og på beina, kjøpte en vidda pro 50. knall! må bruke belte, men som feltbukse er den genial! denne shortsen har jeg faktisk i 52, da jeg er en del i kano og packraft, og shorts kan bli ekkel trang om den er akkurat. men shortsen, som det skrives med lommer og kvalitet er helt gull :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.