Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor har du ikke vært på tur i dag?


Lompa

Anbefalte innlegg

Annonse

Herlig tråd  :D , håper ankelen blir bedre snart! Jeg sitter og gremmer meg over at jeg IKKE fikk vært på tur i marka i helga. Tenkte å ta min første alenetur, men endte med å bli hjemme pågrunn av skikkelig møkkavær (tenker at første alenetur bør være en god opplevelse, så jeg satser på litt oppholdsvær). Nå registrerer jeg at det er meldt nydelig vær alle dager jeg jobber, og regn og kaldt hver gang jeg har fri og er passe oppgitt over det  :no:  :logik:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha avviklet en svært vellykket konfirmasjon for minstemann i familien, noe som faktilk la beslag på myr tid som ellers kunne ha vert brukt mye mer fornuftig ute i naturen, så er abstinensen etter hvert blitt så sterk at da hentelappen for mine nye Åsnes Nansen endelig dumpet ned i postkassen min så må det nok bli skitur en gang i nermeste fremmtid.

Ståket rundt denne konfirmasjonen har nok ødelaagt for et par fine turer i nærområdet, men i dag hørte jeg gransangeren for første gang i år og da er nok løvsangeren like om hjørnet. 

Ingen vil, våren er her for fult.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Freudian slip" etter å ha fått nye ski i posten? :)

Det skulle selvfølgelig vert "ingen tvil, våren er her for fult".

Men i dag regner det "kattunger" her og akurat i dag da jeg skulle levere bilen på verksted og satset på sykkel fra verkstedet til kontoret.

Ankom jobben våt som ei kråke.

Men nå er det langhelg og de nye skiene står klar i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.