Gå til innhold
  • Bli medlem

Boxershorts i ull, tips?


Arket A4

Anbefalte innlegg

Annonse
Devold har noen forskjellige ullboxere. Disse er da goe?

Jeg har 3 Devold-boksere. De er helt greiei passformen og komforten. De er imidlertid like tynne over det hele, og jeg kunne ofte savnet at de var vindtette og/eller litt tjukkere foran genetaliene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt subjektivt mener jeg boxer er fandens oppfinnelse.

Ikke nok med at jeg misliker plaggene, men de kommer i to utgaver:

En tettsittende variant, der juvelene føles som de er i skrustikke, og en der alt henger på sleng.

Truser er hva jeg vil ha.

Truser av ullfleace, tykk ullflieace, gjerne med dobbel isolasjon over "utsatte strøk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen: Hvordan er egentlig myke polyamid/nylon boxere på tur? Er en type mikrofiber det også. Bedre enn bomull?

Jeg foretrekker dem foran bomull. De blir fuktige og mister isolasjonsevne av det, men om du holder deg varm når du slutter å svette så tørker de etterhvert. Det gjør ikke bomull.

--

E.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen: Hvordan er egentlig myke polyamid/nylon boxere på tur? Er en type mikrofiber det også. Bedre enn bomull?

Bruker boxere i kunstfiber til kondistrening, funker bra det. Etter vask er ser man at de tørker på ca halve tiden i forhold til bomull.

Har kjøpt meg et par boxere i ull, men ikke helt fornøyd med passformen. Smartwool var helt håpløst, men icebreaker var helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd både Devold, Janus og Aclima ullboxere.

Vil uten tvil anbefale Aclima sin Warmwoolboxer.

Er 100% ull. Ikke vindtett, men såpass tjukk at jeg ikke har savna det.

Puster i tillegg bedre når det ikke er vindtett.

Blir muligens litt varm i sommerhalvåret, da ville jeg nok heller gått for Multisport fra Devold hvis man foretrekker ull.

Om sommeren går jeg selv for kunstfiber.

Størrelse og passform virker for meg svært bra hos Aclima, men her er vi jo alle forskjellige.

All 100% ull vil bli litt slappere ved bruk men Aclima er like tight igjen etter vask.

Multisport blir litt dvask i passformen etter et par vask.

Janus sin er helt grei, men føles "billigere" og jeg har faktisk opplevd noe ullkløe med denne.

Dette har jeg aldri vært plaget med i noe annet ullplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har devold mutlisport og active boksre. Fin passform. Ok pris.

Kjøpte nylig Varde bokser. Dårlig passform! Bruker vanligvis "L" og denne var "L/XL", men likevel en god del trangere enn delvold sine. Ellers tror jeg kvaliteten er god. Dobbelt lag foran penis og visse endokrine kjertler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.