Jump to content

Recommended Posts

Annonse
Posted (edited)

Ikke på pc eller mobil hos meg heller. Synd, for dette mistenker jeg at er et meget severdig innlegg!

Edit: Dette var en  fantastisk bra rapport! Takk!

Edited by Krankman
Posted

Meget flott turrapport, og mange fine bilder! :D 

Børgefjell er høyt på lista her, og skulle egentlig dit i august i fjor når jeg skulle nedover og hjem fra norgesferie/lofoten. Men med en værmelding som bare viste regn en uke fremover i tid, kjørte jeg litt motvillig forbi. Men, jeg har hvertfall kjøpt kart over Børgefjell når jeg stoppet ved "Porten til Nordnorge", så det er jo en start...
Kjekt å vite at det fint å komme seg inn fra svenskesiden også.

• Like 1
  • 2 months later...
Posted

Fantastisk rapport!

Driver og vurderer noe lignende i sommer, men er fortsatt usikker på hvor sent på sommeren man må ta turen for at det skal lønne seg. Når på sommeren var det dere var på tur? Klarte ikke å skjønne av posten

Posted
hermanberndtsson skrev (På 11.3.2025 den 9.24):

Fantastisk rapport!

Driver og vurderer noe lignende i sommer, men er fortsatt usikker på hvor sent på sommeren man må ta turen for at det skal lønne seg. Når på sommeren var det dere var på tur? Klarte ikke å skjønne av posten

Takk! Vi var på tur tidlig i august.

Posted
Bokhylla skrev (På 15.3.2025 den 7.37):

@Ola S. M. det å se noen gå påfjellet i støvler sånn vekker gode minner til min gamle onkel som «alltid» gikk i det på fjellet. Var det veldig vått eller foretrekker du det bare generelt?

Det er faktisk min turkamerat @arbe som bruker støvler, så jeg sender spørsmål videre til ham.

Posted
Bokhylla skrev (På 15.3.2025 den 7.37):

@Ola S. M. det å se noen gå påfjellet i støvler sånn vekker gode minner til min gamle onkel som «alltid» gikk i det på fjellet. Var det veldig vått eller foretrekker du det bare generelt?

Jeg går alltid i støvler. Det gjør at jeg kan gå i myrer og bekker uten å bli våt. Samtidig liker jeg å ha myk såle slik at jeg har full kontakt med underlaget. Har så vidt prøvd fjellsko, men de er ubehagelig stive både i såle og ankel noe jeg ikke liker.

Men jeg må være ærlig - det gjør godt å få på seg leirsko etter en dags trasking med gummistøvler!