Gå til innhold
  • Bli medlem

Addnature.no - ingen respons fra kundeservice - klarer noen å finne telefonnummer?


stian133

Anbefalte innlegg

Annonse
Lars Stenseth skrev (2 timer siden):

Samme her, det å 10% avslag neste kjøp. Jaja er ihvertfall noe info😉

Fikk også samme eposten i dag.

Det er jo fint at de forsøker å rydde opp, men det sitter litt inne å bestille noe derfra igjen. Kanskje hvis det er noe jeg har veeeeldig god tid til jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (1 time siden):

Kan dette leses som et tips om å... gå utenom?

😋

Tja. Jeg har bestilt derfra ti ganger, og utenom denne gangen har jeg kunnet hente varene på nærbutikken etter to dager. At det kan bli rot i logistikken ved en levering er en risiko med all netthandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (51 minutter siden):

Kan dette leses som et tips om å... gå utenom?

😋

Litt usikker faktisk :)

Har bare handlet fra addnature.no en gang før, og det var helt uproblematisk. Har også handlet fra bikester.no, som virker å være et underbruk eller søster eller noe sånt, uten problemer.

Kan nok være villig til å handle der igjen, men denne runden gjør nok at jeg vil se etter ting andre steder først. Feil kan skje, og de gjør jo et forsøk på å rydde opp, men det at det tok nesten to uker før jeg hørte noen ting fra dem er litt vanskelig å se bort ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (1 time siden):

Kan dette leses som et tips om å... gå utenom?

😋

3-4 gangen jeg handler der, og som de andre sier har det vært kjapp levering tidligere da det kun har tatt 2 dager. Også usikker på om de har eget lager i Norge eller kun lager i Sverige? Men det er liksom så totalt kaos nå virker det som, og det er det som gjør meg tvilsom til å handle der igjen, men får de orden på sysakene å varene kommer kjapt nå så skal jeg vel gi de EN sjangse til. Men er det tull da er det stopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er forresten ikke Fjellsport heller feilfrie, bestilte for en uke siden en Fjellreven Granit skjorte der som de hadde i alle størrelser men fikk e-post om at ikke kunne leveres. Fikk beskjed om å kontakte dem mht om jeg ville ha noe annet eller pengene tilbake. Ringte da å konfronterte dem da med hvorfor står produktet som lagerført på siden dems hvis ikke de har varen, fikk da beskjed om at de la seg flate å sleit med noen leveringer fra Fjellreven de var sikre på å få inn, synes det var en dårlig unnskyldning da skjorta fortsatt står på siden dems men nå kun i størrelse S og XXL mener jeg! Men men, sånn kan det gikk😁 når man prøver å blåse av noen kr! Så foreløbig 3200kr spart😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi ser bort fra mine dårlige forsøk på humor så er det vel få butikker som er feilfrie. De fleste glipper av og til. Og jeg synes kanskje vi er litt bortskjemte som er blitt vant til (og forventer) å få alt vi bestiller i løpet av et par dager. Men skikkelig beskjed er det slett ikke urimelig å forlange, enten det er feil lagerstatus eller andre forsinkelser/feil.

(Det kan hende det bare er jeg som synes to dager er kjapp levering, da, etter å ha handlet litt fra postale uland som Kina og USA 😄)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (1 time siden):

Om vi ser bort fra mine dårlige forsøk på humor så er det vel få butikker som er feilfrie. De fleste glipper av og til. Og jeg synes kanskje vi er litt bortskjemte som er blitt vant til (og forventer) å få alt vi bestiller i løpet av et par dager. Men skikkelig beskjed er det slett ikke urimelig å forlange, enten det er feil lagerstatus eller andre forsinkelser/feil.

(Det kan hende det bare er jeg som synes to dager er kjapp levering, da, etter å ha handlet litt fra postale uland som Kina og USA 😄)

Jeg merket at jeg hadde vært bortskjemt med to-dagers levering og det meste tilgjengelig lokalt da jeg nylig flyttet fra Bergen til Lofoten. Her er normal leveringstid omtrent en uke med Posten. Går av og til raskere, men på vinterstid tar det fort lengre tid når fjelloverganger og broer er stengt osv.

Ekstra lenge å vente når man plutselig ser at det man har bestilt er feil størrelse, så for meg denne gangen blir det ganske nøyaktig én måneds venting fra bestilling til jeg har produktet jeg kan bruke. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blindgjenger skrev (6 timer siden):

(Det kan hende det bare er jeg som synes to dager er kjapp levering, da, etter å ha handlet litt fra postale uland som Kina og USA 😄)

Hadde to kjøp på vei en gang, som var bestilt på nett rett etter hverandre, en fra Oslo og en fra New York. Den fra New York kom først, etter 3 dager (Bor på sørlandet), den som kom med Posten brukte en dag mer.. -_- 
Dog ble den pakken fra USA sendt med UPS og ikke USPS, så da er pakken i bevegelse 24/7, i motsetning til Posten sitt system, der folk går hjem på ettermiddagen og pakken ligger i ro til neste dag. Ulempen i tillegg er at pakkene går fra Oslo og til sentralen i Kristiansand, blir liggende i nesten 24 timer, før den går oppover igjen til Tvedestrand her jeg bor. Men 3 dager er helt ok å vente, selv om man til tider skulle ønske man hadde en luke i veggen der pakkene automatisk bare dukket opp med en gang man hadde betalt!

______________________________

Har og handlet og fra Addnature for ikke så lenge siden, uten noen problemer. Men opplevde at det tok litt tid før den ble registrert på Posten-appen, men det er jo begrunnet tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian J. Vabø skrev (7 minutter siden):

Hadde to kjøp på vei en gang, som var bestilt på nett rett etter hverandre, en fra Oslo og en fra New York. Den fra New York kom først, etter 3 dager (Bor på sørlandet), den som kom med Posten brukte en dag mer..

Hehe, joda, det kan gå kjapt eller det kan ta uker. Akkurat fra USA foretrekker jeg faktisk USPS. Har ikke altfor gode erfaringer med UPS/Fedex etc. De er dyrere men ikke nødvendigvis raskere, og servicen på norsk side kan variere fra strålende til aldeles skrekkelig - men oftest på den dårlige siden. Med Posten er det jevnt greit - hvertfall for meg som bor i Oslo.

Men nå har jeg visst dratt oss helt av sporet... De par gangene jeg har handlet fra Addnature tidligere har alt gått fort og smertefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larix skrev (1 time siden):

Jeg bestilte et par jaktstøvler fra Fjellsport, etter lunsj, i går. Henta de på post i butikk, i Ottestad, rett sør for Hamar, på veg hjem fra jobb i dag. Så det trenger ikke å gå tregt med Posten heller.

Jeg er veldig fornøyd med Posten, jeg. Opplever det samme som deg med nettbutikker med lager på Østlandet sjøl. Bestilte f.eks fra XXL en søndag kveld og fikk den kl. 16 dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian J. Vabø skrev (18 timer siden):

Ulempen i tillegg er at pakkene går fra Oslo og til sentralen i Kristiansand, blir liggende i nesten 24 timer, før den går oppover igjen til Tvedestrand her jeg bor.

Pakka fra "Skitt Fiske" kom raskt til Kristiansand, men nå har den ligget "til utkjøring" i Kristiansand siden tidlig morgen den 22 for å fraktes de fire milene til Finsland, der jeg bor. Det er et par rundkjøringer på veien, så jeg vurderer å ta en tur nedover for å se om postbilen har satt seg fast i en av disse. 🤪

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme leverings issue med addnature.no. Bestilte 11. september som kom på posten i går 24. september. Det er andre gang jeg kjøper derfra, første gangen fikk jeg varene dagen etter bestilling.

Håper og tror dette var et engangstilfelle, så jeg kommer nok til å handle turprodukter der fremover også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for øvrig også lagt inn en bestilling hos Outdoorexperten for ca. en uke siden. Det ble da opplyst om at noen av varene var bestillingsvarer. I dag fikk jeg denne mailen.

Sitat

Hei Ola.

Bestillingsvaren din har dessverre ikke blitt sendt til oss enda. Vi gjør vårt beste for å kunne levere så raskt som mulig.

Så snart alle varene i ordren din fins på lager sendes ordren din omgående. Har du ikke mulighet til å vente bytter vi gjerne varen mot en tilsvarende vare om det er mulig. Gi oss beskjed så ser vi om vi kan finne en bra løsning for deg. Vi gjør oppmerksom på at varen ikke kan byttes mot en dyrere vare. Velger du å vente på bestillingsvaren din trenger du ikke foreta deg noe.

Vi gir løpende beskjed om bestillingen din på e-post.

Med vennlig hilsen
Kundeservice

Ryddig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjonen, hvertfall for meg, er å unngå Addnature i fremtiden. Alle kan gjøre feil, det er helt greit. Det er mangel på kommunikasjon som ikke er så greit. Hvis de hadde sendt ut melding med en gang de fant ut at de fucka opp hadde jeg gjerne handlet der igjen, men når det ble så utrolig vanskelig å få tak i de sier jeg takk for meg. Varene kom endelig, men fikk de fra annen leverandør i mellomtiden, så skal ned å nekte mottakelse på Posten i morgen, så bør resten gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian133 skrev (7 timer siden):

Konklusjonen, hvertfall for meg, er å unngå Addnature i fremtiden. Alle kan gjøre feil, det er helt greit. Det er mangel på kommunikasjon som ikke er så greit. Hvis de hadde sendt ut melding med en gang de fant ut at de fucka opp hadde jeg gjerne handlet der igjen, men når det ble så utrolig vanskelig å få tak i de sier jeg takk for meg. Varene kom endelig, men fikk de fra annen leverandør i mellomtiden, så skal ned å nekte mottakelse på Posten i morgen, så bør resten gå greit :)

Du sparer deg for unødig frustrasjon og diskusjon om du bare mottar pakka, åpner den, klistrer på den vedlagte returlappen og leverer den tilbake ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olamann skrev (2 timer siden):

Du sparer deg for unødig frustrasjon og diskusjon om du bare mottar pakka, åpner den, klistrer på den vedlagte returlappen og leverer den tilbake ;) 

Fikk beskjed av addnature om å nekte mottakelse, og at det var raskeste måten å ordne kreditering på, så følger rådet deres (når du nekter mottakelse sendes den i retur automatisk med en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian133 skrev (1 time siden):

Fikk beskjed av addnature om å nekte mottakelse, og at det var raskeste måten å ordne kreditering på, så følger rådet deres (når du nekter mottakelse sendes den i retur automatisk med en gang)

Ah. Ok. Da er jo det like greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.