Gå til innhold
  • Bli medlem

stian133

Aktiv medlem
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om stian133

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg ble enige meg support om å sende varene i retur (ved å nekte mottakelse på Posten). Da skulle de fjerne faktura i Klarna. Dette er en god stund siden nå. Forfallsdato har kommet og Klarna purrer på at jeg må betale....
  2. Jeg jobbet i posten for flere år siden og kan skrive under på at scanning av pakker ikke alltid ble gjort etter beste evne. Min erfaring generelt er at Postnord er mye bedre, men det kan jo være tilfeldigheter. Jeg velger uansett alltid Postnord over Posten dersom mulig.
  3. Fikk beskjed av addnature om å nekte mottakelse, og at det var raskeste måten å ordne kreditering på, så følger rådet deres (når du nekter mottakelse sendes den i retur automatisk med en gang)
  4. Konklusjonen, hvertfall for meg, er å unngå Addnature i fremtiden. Alle kan gjøre feil, det er helt greit. Det er mangel på kommunikasjon som ikke er så greit. Hvis de hadde sendt ut melding med en gang de fant ut at de fucka opp hadde jeg gjerne handlet der igjen, men når det ble så utrolig vanskelig å få tak i de sier jeg takk for meg. Varene kom endelig, men fikk de fra annen leverandør i mellomtiden, så skal ned å nekte mottakelse på Posten i morgen, så bør resten gå greit
  5. Nå fikk jeg også mail om at det "har oppstått en forsinkelse..." osv osv. De har tydeligvis mye å gjøre siden jeg har forsøkt å avbestille, noe jeg ikke får respons på.
  6. Will do. Men sånn det ser ut kan det nok at en stund før det kommer en oppdatering, heh. Har ikke hørt noe i dag heller, selv om jeg har forsøkt å kansellere. Alt her heldigvis via klarna så har ikke gitt de en krone enda, men lurer på hva som skjer hvis de ikke får sysakene i orden og forfallsdato i klarna nås Bestilte forresten nye sekken min på widforss.no i går, og den er nå under transport i Oslo. Gode greier
  7. Sendte ny melding via skjema nå. Kansellerte alt. Bestiller det på nytt fra annen butikk.
  8. Har prøvd kontaktskjema deres, men ingen svar å få. Jeg har bestilt 3 ganger. Første gang var i aug. 2020. Det gikk OK. Tregt men OK. De to siste bestillingene mine (den første nevnte jeg i opprinnelig innlegg) har jeg ikke fått, og ingen kontakt med kundeservice er mulig å få til. Nå kontaktet jeg Arild H. via proff.no som foreslått av @DFM62 men han sa at han ikke hadde noe med Addnature å gjøre lenger, bl.a fordi service viste seg å være dårlig og mange andre hadde opplevd det samme som meg. Kommer aldri til å handle hos Addnature igjen, det er hvertfall 100% sikkert.
  9. Bestilte vare 11. sep. 14. sep får jeg sporingslenke. I skrivende stund står det fortsatt at Posten ikke har mottatt pakken fra Addnature. Ringte Posten, de henviser meg til avsender (naturlig nok). Forsøkte å komme i kontakt med Addnature før helgen. Ingen svar på mail. Forsøkte igjen i dag. Ingen svar. Forsøkte å kontakte de på Facebook, hvor jeg skrev "Call me +47 48 15 49 20 Nobody in customer service replies to emails. Please contact me.". Så går det 2 minutter, så sletter de innlegget mitt. Har lagt inn innlegg 3 ganger, hver gang går det 2 minutt så er det slettet. Ingen tar kontak
  10. Tusen takk for alle innspill. Teltet det gjelder er Lanshan 2
  11. Jeg har bestilt mitt første telt og forstår at det må sømforsegles. Jeg sliter imidlertid med å finne noen som selger seam seal. Dvs, jeg finner en del, f.eks "Silicone Seam Sealer" på outnorth.no, men den er ikke på lager. Jeg finner heller ingen butikker som kan sende som brev, noe som resulterer i at frakten koster nesten dobbelt så mye som produktet. Kan noen peke meg i riktig retning her?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.