Jump to content
IGNORED

Den store hva ser du på youtube tråden

Lar5
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
Annonse
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
zimwalker skrev (8 timer siden):

Så nesten hele. Er lov å spole litt når de blir så lang. Men fulgte interessert med på noen deler da  jeg nylig jo har kjøpt en Ally DR 16.5 som han bruker i første del prosjektet sitt her:

ja han er god. Fulgt ham i noen år nå, han er den beste jeg vet om ift Lars Monsen mtp fremstilling av turene samt lengden på turene. 

Dessverre sliter han med å få nok views. Og denne 3 timers filmen skulle nok vært kuttet opp til 3x1 time eller noe slikt, youtube er dårlig slik. 

• Like 1

I starten ble det mest amerikanske videoer, da det er flest av dem(?), særlig i starten av YT. Har senere dreid mer mot mer hjemlige produsenter, rett og slett fordi det er mer relevant til mitt bruk.

Men, hvis jeg kan anbefale en kort dokumentar som gav meg sug i magen og dyp respekt for fryktesløsheten til de som tenker at dette er en finfin fritidssyssel, se Levi Allens video om highlining på slakk line. Eh, at de tørr?

• Like 1

Har blitt værende på produsenten av slakk line dokumentaren, Levi Allen. Anbefaler en titt på kanalen hans.

Filmingen, musikk og redigering er noe av det bedre jeg har sett, og med moderne vri. Lite villmarksgitar å spore her, mer lo-fi girl.

Dette er kanskje ikke de lange vandringene med ditto lange sekvenser med bålkaffe, men mer personlige utfordringer, artige prosjekter og aktivt friluftsliv med en vri, formidlet på en behagelig måte av en tilsynelatende sympatisk og snodig fyr som jeg nok ville likt å ha henge med både på pub og i skogen.

Edited by Chirsbom