Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

XXL på Forus/Stavanger har salg på flere telt og soveposer, opptil 50%. Huske ikkje detaljer om hvilke telt det var. Men flere modeller!

Annonse
Skrevet

XXL på Lade i Trondheim har mange fine tilbud på sekker, soveposer og lavvoer. Fikk kloa i Helsport Varanger 8-10 for 3600,- (veil 5999,.)

Skrevet

Nicolaysen i fredrikstad selger allt i butikken for 70- 80 % og alle fiskestenger for 100kr.

de skal bytte konnsept, tenkte med en tur ned i morgen,

Skrevet
Den selges hos skittfiske.no for 3299 kr, dvs xxl tibudet ikke så hot alikevel.

Da er det bare å vise til dette hos xxl så får man samme pris.

Skrevet

Er på utkikk etter en Hagløfs Creva jakke i størrelse medium. Dersom noen vet om butikker/nettbutikker som har denne jakken så gi meg gjerne et tips. Hagløfs er fri(ny jakke har tatt over) og alle butikkene jeg har vært i er fri(7 stk!).

Skrevet

Var innom Super G i Åsane. 70% rabatt på lavvoer (så bl.a. Helsport lavvolight og Finnmark i kurven), og samme rabatt på diverse brennere (Optimus Nova +, MSR Whisperlite int., Optimus Crux etc). Så også noen Helsport soveposer til samme rabatt, bl.a. Tempelfjorden. Få stk av hver ting så løp og kjøp :shock:

Skrevet

Ser ut som det er priskrig på Scarpa ZG65 om dagen, MX Sport (i Bergen i alle fall) sel den til 499,- og XXL til 449,- Til samanlikning sel Sportsnett den for 1799,-...

Skrevet

Nei. Kun røverkjøp og gode tilbud i denne tråden. Posten din kvalifiserer ikke til dette, såvidt jeg kan bedømme.

Neivel, kvar set du grensa for eit godt tilbod? Skibalubaprisane er ein del redusert. Crispi Sydpolen til 2200 som Ute og Sportsnett til dømes sel til mellom 2800 og 2900. Det siste er også Crispi sin rettleiande utsalspris. Men rundt 25 prosent avslag er kanskje ikkje så bra tilbod?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.