Gå til innhold
  • Bli medlem

Godt nytt fjell- og turår.


martin.m

Anbefalte innlegg

Annonse

Et Godt Nytt Tur År til alle.

En takk til folk i Finnmark, Troms, Nordland, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Vest Agder, Aust Agder, Telemark og Oppland

for at jeg fikk gå tur i de vakre fylkene deres i 2010.

En spesiell takk til Øyvind fra Drammen som var den eneste fra FF som det ble tur sammen med dette året. (Selv om vi ble forfulgt av dårlig vær og uhell... :D )

Å tenke tilbake på året og plukke ut beste turminne er ikke lett, men det må vel bli turen over Øksfjordjøkulen, Finnmarks høyeste punkt.

post-728-133474736222_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Martin :lol: Godt nyttår til alle debattanter. For min del har ikke 2010 vært det helt store friluftsåret. Men i år derimot... :D

Et Godt Nytt Tur År til alle.

En takk til folk i Finnmark, Troms, Nordland, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Hordaland, Rogaland, Vest Agder, Aust Agder, Telemark og Oppland for at jeg fikk gå tur i de vakre fylkene deres i 2010.

... og velkommen tilbake til Helgeland! Den overnattinga di på Trollvasstinden satte en ny standard :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår til alle som er glade i fjellet og skauen!

Og Dag: Jeg håper vi har en søt Rondane-hevn i vente om ikke altfor lenge! :) Litt tilfeldig at turen for snart et år sida ble vår eneste i 2010.

Bare utifra nysgjerrighet Dag og Øyvind, når har dere tenkt dere oppover til Rondane og hvilken side (østerdalsiden eller gudbrandsdalsiden)?

Jeg er der oppe forholdsvis ofte, kunne jo være vi treffer på hverandre. Jeg holder til ved Atnsjøen når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Martin! :)

Vi har vel ikke akkurat noe spikra opplegg enda, men jeg har ymta frampå om en tur i løpet av februar hvis det kommer en høytrykksperiode. Neste tur i Rondane med Dag skal være stikk motsatt av det vi opplevde i januar i fjor. Hadde vært artig å treffes ja!

Kan godt være fra Østerdalssida for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.