Gå til innhold
ehegnar

Røverkjøp og gode tilbud

Anbefalte innlegg

Røverkjøp og gode tilbud tråden

Ideen med denne tråden er å dele gode tilbud man kommer over på nett/butikk med de andre på forumet, for å slippe
å betale i dyre dommer for utstyr du kunne fått mye billigere et annet sted.
Jeg tenker først og fremst på relativt store prisavslag på kvalitetsutstyr som har fått god kritikk.
Gode tilbud du kommer over på brukt/ubrukt utstyr på QXL.no, finn.no eller lignende kan også gjerne postes.

Posten skal inneholde:
- Navn på varen og pris (og originalpris)
- Link til varen eller sted og navn på butikk
- Grunnen til at det er et godt kjøp

Tilføyelse 20/11 2013 Eventuelle diskusjoner holdes i tråden Skjult lenke - logg inn for å se den  (admin KI)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Dette er utrolig billig, dette er en jakke i samme klasse som Mountain Hardwear Ghost Whisper som gjerne koster ned mot 2000 på tilbud men ellers 3200kr på fjellsport! Hadde jeg ikke hatt Ghost Whisper så hadde jeg kjøpt denne på tilbud tvert...  LØP Å KJØP😂

Skjult lenke - logg inn for å se den

Endret av Lars Stenseth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg (og sikkert mange flere) fikk denne eposten med nye produkter i outlet. 

Falketind Goretexbukse til 1400,- og primaloft til en ganske gunstig pris.Mange størrelser i de fleste merkene.

Dette er her Skjult lenke - logg inn for å se den

image.png

image.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Massdrop har Skjult lenke - logg inn for å se den sekspakninger til henholdsvis ca 290kr og 320kr, inklusive porto til Norge, så da skal det bli ingen toll eller mva siden det går under 350kr-grensen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MSR Windburner 1L til kr. 1049,- hos Milrab.no virker å være et godt tilbud.

Prisjakt.no viser at billigste pris er fra kr 1300,- og oppover.

Oppdatert.

MSR Reactor 1,7L til kr. 1399,- hos samme butikk.

ca. 650 kr billigere enn hva prisjakt.no oppgir som billigste pris for varen.

Endret av Knutmae

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den for de som vil prøve seg på å tørke matvarer

Satt ned fra 499

Koster jo ikke mere enn at jeg like gjerne la inn bestilling på to som plukkes opp neste gang jeg er forbi...

Og siden madamen kom hjem med to kasser epler hun hadde fått i dag, skal en ikke se bort i fra at man skal prøve seg på å lage eplechips...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med forbehold om at XXL har gjort en liten feil:

Abu Garcia "Best i test sett" fiskesett ørret, bestående av Berkley Twilight 8' 3-15g, 4delt + Abu Cardinal Stx10 (inkl ekstraspole) + Fireline 0.12, gul 270m.

Til den nette sum av 419,-

Tilbudet står i epost fra XXL fra tidligere i dag, de klødde seg godt i hodet i varehuset, men jeg gikk avgårde med et sett på prismatch. 

Ikke ofte en får 270m Fireline med stang og snelle på kjøpet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 % alt fiskeutstyr denne uken er man medlem av G+, kundemedlem hos Gsport/Gmax 

Endret av KimH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som sverger til Trangia har kanskje sett allerede, men for øyeblikket har outnorth Trangia 27-5 HA til 583,- (pris i Trangia sin nettbutikk er sek 979,-)

Dette settet har 2 nonstic gryter, nonstic stekepanne og hardanodiserte vindskjermer.

Dersom du ikke er nyhetsbrev abbonent får du e 15% oppå dette ved innmelding. Abbonerer du har du kanskje fått en rabattkode med 20% på sms som varer til 12.9. Disse kodene "biter" altså på allerede nedsatte priser, så du kan komme ned i ~466 for settet.

Endret av Omnilite
Rett pris var 583 ~466 med 20%

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet dette settet andre steder, eller noen form for førpris, men kan vel ikke si at 69,- er en upris for et Sølvkroken Aura sluksett 7g eller 12g med 4 sluker på XXL.

8855111041054_1092979_1_57855_gif.jpg.b8da2887b32b8378458256c9757c3c5a.jpg

Slukene koster i alle fall løst 48-59,- pr stk.

Endret av Omnilite
Glemte at det var på XXL..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For hengekøyebrukere: Fjellsport har drøyt 30% avslag på Klymit liggeunderlag for hengekøyer: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.