Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette var veldig bra filmet! Håper du forsøker å selge dette prosjektet til en stor TV-kanal, som f.eks. NRK, når du har passert 1000 dager ute. Håper du lykkes med det! 

Fint med oppdateringer i form av videosnutter. God tur videre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøken snutt og jeg kjenner jeg blir sugen på skikkelig langtur selv.

Hadde du kunnet fortelle litt om planene videre , åssen du får prosjektet til å gå rundt. Har du sponsorer, bruker opp sparepenger og hvilke kriterier som ligger til grunn.

God tur videre og håper det blir 1000 bra dager !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende.

Og veldig ambisiøst prosjekt, som jeg håper du filmer. Du viser at du har teft.

Lå selv en enkel natt ved Tomtvatnet fra mandag til tirsdag. Mitt ambisiøse light prosjekt er minst 2 netter ute hver måned. Som en kjent trønder sa det...LETT

Kanskje jeg skal se etter bålrøyk neste tur til Tomtvatnet .....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens.
Takk for fine kommentarer. Var litt spent på om dere kom til å like kortfilmen! Prøver å formidle litt av den frihetsfølesen naturen gir meg, og målet med filminga er egentlig å prøve å inspirere sånn at flere kommer seg ut!! Må forresten få frem at det er min gode venn og støttespiller Ole Grotbæk Heggen som står for klippinga og sammenstillinga av filmene! 

Så..... hva er planen og hvordan får jeg det til å gå rundt?? 
Planen er egentlig veldig enkel. Jeg har som mål å bruke 1000 dager på å bevege meg rolig nordover mot Nordland, Troms, Finnmark og tilslutt Enare i Finland. Jeg ønsker å ha god tid sånn at jeg kan nyte og tilbringe tid i de områdene jeg passerer. Jakte, fiske, vandre, nyte!! Jeg har brukt 76 dager på å komme meg fra Gutulia til Levanger der jeg har ligget i ro fram til nå! Et rolig tempo som dere skjønner. 

Å ha en sikker plan for økonomien på en sånn tur er helt umulig såfremt du ikke har vunnet i lotto eller har en rik snill tante😂 Jeg har ingen av delene. Nå lever jeg på oppsparte midler og på salg av eiendeler. Samtidig har jeg kvittet meg med så å si alt jeg eier sånn at faste utgifter holdes på et minimum!  Men til slutt er jeg selvfølgelig avhengig av få noen kroner inn. Det jeg håper på da er at jeg har skapt et prosjekt som kan være interessant for sponsorer eller eventuelt TV. Så langt ser det lovende ut!
Uansett så har jeg bare et mål i livet og det er å tilbringe så mye tid som mulig ute. Leve enkelt. Meg og hundene!!! 

Bengt-Are Barstad, Bare Friluftsliv

PS: I skrivende stund er jeg påtur til å forlate skogsleiren min ved Tomtvatnet! Det har vært en unik tid her, men nå er tiden inne til å komme seg videre!! Det er lenge til jeg er tilbake! 

20745C39-17D7-4C08-A172-61C0E0B9C1AD.jpeg

Endret av snowmans30v
Skrivefeil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper første leir blir rundt Kråksjøen. Dårlig føre utafor oppkjørt løype! Men kommer til å passere Vera om ikke alt for lenge og!  Passere nok Skjækerdalen langt oppe! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uffa meg så missunnelig jeg er nå!!

Dersom du passerer skallstugu:

Skjult lenke - logg inn for å se den

og det er åpent, så kan jeg sponse deg med middag/lunsj.

Du bare peker på dette bildet som henger inne og sier at han bakerste skal betale.  Bestyreren vet hvem dette er, ettersom det var han som tok bildet :)

( Dersom jeg tuller med rekkefølgen på de 3 i bildet, så kan du si at fornavnet begynner på H)

59c378746324f20001947497__CAM7507-p-500.jpeg

Endret av Blaser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he.... passerer nok Skallstuggu ja. Hadde egentlig tenkt å dra over Hårskallen, men føret er for dårlig. Har vært en dårlig treningsvinter for hundene så langt, så jeg tar ingen sjanser! Men blir fint å runde skallen fra Skallstuggusia og!! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.