GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Miamaria skrev:

Det der ble sÄ bra at du mÄ nok lage flere. ;) 

Takk for det, Kommer nok flere ettervert, ser  allerede et ganske stort forbedrings potensiale :)

Skrevet

Fantastisk!! Fyy nÄ fikk jeg lyst Ä dra pÄ vintertur igjen. Er du fra omrÄdet Neiden/Karlebotn? Jeg er fra Varangerbotn men har bodd "sÞrpÄ" hele mitt voksne liv og bedriver nok mest friluftsliv her nede.

Skrevet
11 minutter siden, Mayen skrev:

Fantastisk!! Fyy nÄ fikk jeg lyst Ä dra pÄ vintertur igjen. Er du fra omrÄdet Neiden/Karlebotn? Jeg er fra Varangerbotn men har bodd "sÞrpÄ" hele mitt voksne liv og bedriver nok mest friluftsliv her nede.

Ja er flotte omrÄder, Bor i Karlebotn men er opprinelig ikke derfra.

Skrevet

Takk for flott rapport!

Me skal nordover neste vinter for skitur omlag 3 veker, med mÄl om mykje tid ute men ikkje nÞdvendigvis mykje km. 

DĂ„ var det perfekt med ein slik rapport!

Fine bilder og passe med informasjon. Keep em comin' :)

Skrevet
13 minutter siden, Tessatroll skrev:

Takk for flott rapport!

Me skal nordover neste vinter for skitur omlag 3 veker, med mÄl om mykje tid ute men ikkje nÞdvendigvis mykje km. 

DĂ„ var det perfekt med ein slik rapport!

Fine bilder og passe med informasjon. Keep em comin' :)

Mange takk for det! Skal prÞve meg pÄ flere, Og helst gjÞre det tidligere etter endt tur, da ting er litt  ferskere i hodet :)

Go tur nordover pÄ tur!

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Bjarne H.S. skrev:

Flott rapport, Tom! Vinterfriluftslivet frister ikke mye lenger, men morsomt Ă„ se likevel! :)

Takk for det Bjarne! 

Vinteren er faktisk min favoritt tid Ä vÊre pÄ tur :)

• Liker 1
  • 3 mĂ„neder senere...
Skrevet

Takk for en flott og inspirerende tur-rapport! Vi skal tilbake til Finnmark i februar/mars 2020 for Ä gÄ fra VardÞ til Kirkenes via Karlebotn sÄ her var det mye nyttig informasjon for oss til planlegging av strekket Karlebotn-Neiden.  Hvis det er ok for deg, hadde jeg satt stor pris om jeg kan fÄ ringe deg en dag for Ä lÊre litt mer av dine erfaringer fra dette omrÄdet? 

Skrevet
3 timer siden, Haavard Haaskjold skrev:

Takk for en flott og inspirerende tur-rapport! Vi skal tilbake til Finnmark i februar/mars 2020 for Ä gÄ fra VardÞ til Kirkenes via Karlebotn sÄ her var det mye nyttig informasjon for oss til planlegging av strekket Karlebotn-Neiden.  Hvis det er ok for deg, hadde jeg satt stor pris om jeg kan fÄ ringe deg en dag for Ä lÊre litt mer av dine erfaringer fra dette omrÄdet? 

Sendt deg pm.

• Liker 1
  • 3 Ă„r senere...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.