Fjelljentaaa Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Noen som har tips til erstatning for Viking Tørrmelk? Ønsker ikke morsmelkerstatning, den blir for søt for meg. Er det ett alternativ å bruke pulver man bruker til diverse kaffetyper, eller egner den seg dårlig på grøt o.l? Må være noe man får tak i i vanlige dagligvarebutikker eller på nett. Siter
Tessatroll Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Nido tørrmelk i store bokser. Finnast på nett og i ymse innvandrersjapper. 4 Siter
Fjelljentaaa Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Skrevet 7. mai 2019 47 minutter siden, Tessatroll skrev: Nido tørrmelk i store bokser. Finnast på nett og i ymse innvandrersjapper. Kjenner ikke til den. Er det pulver? Siter
Vimsehue Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 I sverige på nordby fikk jeg tak i denne. Syns den smaker helt greit, selvom jeg for min del kunne hatt større fettandel i den 😛 2 Siter
tubbs Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 5 minutter siden, Fjelljentaaa skrev: Kjenner ikke til den. Er det pulver? Ja, fåes i de fleste "innvandrerbugtikker" 4 Siter
Fjelljentaaa Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Skrevet 7. mai 2019 Takk for tips. Dessverre langt til både innvandrerbutikk og Sverige her. Tar gjerne imot tips til nettbutikker som har disse 😊 1 Siter
Terka Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Her er en: https://www.vivamart.no/product/nido-melkepulver-400g/ "Google is your friend" sier noen. 4 Siter
Imp Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Nestle....den er det gode grunner til å boikotte. Finnes det andre aktører? 7 Siter
Bjørnar Mo Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Pelican Rouge Kanskje du kjenner noen som kjenner noen som driver med kaffemaskiner. 1 Siter
Kjetil E. Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 31 minutter siden, Imp skrev: Nestle....den er det gode grunner til å boikotte. Finnes det andre aktører? Hvilke grunner da? Siter
Terka Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 10 minutter siden, Kjetil E. skrev: Hvilke grunner da? Pick and choose: https://www.zmescience.com/science/nestle-company-pollution-children/amp/ 4 Siter
Gittiamo Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 50 minutter siden, Bjørnar Mo skrev: Pelican Rouge Kanskje du kjenner noen som kjenner noen som driver med kaffemaskiner. Jeg kjenner en der og har spurt om å få en pose, men jeg trenger den ikke. Så får se hva som skjer her Siter
Fjelljentaaa Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Skrevet 7. mai 2019 1 time siden, langdistanse skrev: Har du noe imot proteinpulver? Tja, har ikke tenkt så langt. Fungerer det som melkeerstatning på frokostblandinger bl.a? Siter
Fjelljentaaa Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, Gittiamo skrev: Jeg kjenner en der og har spurt om å få en pose, men jeg trenger den ikke. Så får se hva som skjer her Kanskje jeg får kjøpt den om det ikke dukker opp noe lurt her? 😊 1 Siter
Kjetil E. Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 3 timer siden, Terka skrev: Pick and choose: https://www.zmescience.com/science/nestle-company-pollution-children/amp/ Se der ja.. Takker.. 1 Siter
langdistanse Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Double-rich chocolate fra feks Gymgrossisten har jeg benyttet meg av med godt hell - såklart får du sjokoladesmak på frokostblandingen din, lite fett og masse proteiner..... 1 Siter
tubbs Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 Bare litt OT Hvor mange helseprodukter som har tørrmelk i samt tørrmelktyper tror dere at kommer fra andre enn noen få store fabrikker alà Nestlè ? 4 Siter
langdistanse Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 57 minutter siden, tubbs skrev: Bare litt OT Hvor mange helseprodukter som har tørrmelk i samt tørrmelktyper tror dere at kommer fra andre enn noen få store fabrikker alà Nestlè ? 30% 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 7. mai 2019 Skrevet 7. mai 2019 6 timer siden, langdistanse skrev: Har du noe imot proteinpulver? Støttes. Jordbærsmak og vaniljesmak fungerer svært godt til havregrøt, risgrøt og frokostblandinger 👍👍👍 2 1 Siter
Fjelljentaaa Skrevet 7. mai 2019 Forfatter Skrevet 7. mai 2019 7 minutter siden, Marius Engelsen skrev: Støttes. Jordbærsmak og vaniljesmak fungerer svært godt til havregrøt, risgrøt og frokostblandinger 👍👍👍 Da prøver jeg den med vanilje jeg tenker jeg 😊👍🏻 2 Siter
Tore Knutsen Rødal Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 Trek ' N Eat har også Helmelkspulver. Skal bestille å teste på neste etappe https://scandihills.no/produkter/256-frysetoerket-melkepulver/13868-melkepulver-250-gram/ 4 2 Siter
Mizzy Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 Jeg var innom før helga og spurte i diverse butikker (rema, meny og coop) etter tørrmelk. Ingen som hadde. Skulle tro det var enkelt å få tak i.. 1 Siter
+Hammer Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 22 timer siden, Mizzy skrev: Jeg var innom før helga og spurte i diverse butikker (rema, meny og coop) etter tørrmelk. Ingen som hadde. Skulle tro det var enkelt å få tak i.. De har sluttet å lage det eneste som var på markedet. Alternativer nå er de som kjøpes på invadrerbutikker, evt. NAN melkeerstatning som er til unger. Vi hadde med oss en slik pakke på tur nå nettopp. Bare ungene som brukte det på denne turen. Og de klaget ikke. Er nok noe søtere enn hva Viking Melk var. Alternativt så har undertegnede og en del andre her på forumet vært i kontakt med de som laget melkepulver for viking melk. De lager dette fortsatt men selges da i 20kg sekker. De mente at det var ikke noe problem om flere slo seg sammen og pakket dette om i posjons poser selv. Relativt rimelig var det også. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.